Mikä mahtaa olla paras vaihteistoöljy, auto on Cordoba Tdi -01. Vaihdatin mobilin synteettiset ja tuntuu kuin olisi mennyt huonompaan suuntaan: kun auto on seissyt yön yli ja lähtee liikkeelle niin ykköseltä kakkoselle vaihtaminen tuntuu takertelevan, kun on ajanut jonkin matkaa niin sitten toimii paremmin.
Mikä on paras vaihteistoöljy
4
1070
Vastaukset
- kordoopa tdi
...niissä vaihdevivuissa jotain säätämistä. on voinut mennä pieleen talvella kun öljyt oli jäykkiä.mulla oli edellisessä autossa hiukan samaa oiretta (2000 poolo).mutta mulla oli kolmonen takertelevampi ja tosiaan hiukan jäykkä.
- sdi
Minulla on sama vika Cordobassani, ei meinaa mennä kolmonen päälle sitten millään neloselta kolmoselle. Muutenkin helkutin kankeet on, ja takkuset vaihteet. Sama on kakkosen kanssa. Onko tämä joku tyyppivika?
- kordoopa tdi
sdi kirjoitti:
Minulla on sama vika Cordobassani, ei meinaa mennä kolmonen päälle sitten millään neloselta kolmoselle. Muutenkin helkutin kankeet on, ja takkuset vaihteet. Sama on kakkosen kanssa. Onko tämä joku tyyppivika?
mun tää nykyinen kordoopa on 98 mallia eli vanhempi ja siinä on erilaiset vipuset ja vaihteet menee paljon sujuvammin päälle.
luulen että voitelemalla ja ehkä säätämällä sun vaihdevivut asia korjaantuu. mulla tuli tosiaan pakkasten jälkeen toi sama vaiva siihen edelliseen pooloon.
- Kimo
Et ole ainut kellä on ollut ongelmia noiden Mobilin täyssynteettisten kanssa...
Auton merkki on eri, mutta ihan sama juttu kun vaihdoin Mobilube SHC vaihteistoöljyt.Meikäläisellä tuli viellä bonuksena outo lisä-ääni kun kytkinpolkimen piti pohjassa(ei kuulunut ennen vaihtoa).Vaihdoin äkkiä toisen merkkiset öljyt(valmistajan suositus) ja kas kummaa oireet hävis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841