mitäs tykkäätte yli aidan elokuvasta???mä ostin sen eilen ja katoin.se oli tosi hyvä..varmaan toiseks paras animaatio mitä oon koskaan nähny.madakaskar on mun mielestä paras animaatio.kertokaa teijän mielipiteenne yli aidan elokuvasta ja suosikki animaatiostanne.
yli aidan..
4
405
Vastaukset
- NoJopas
Yli aidan on vielä näkemättä. Ei kyllä ihan hirveästi herätä kiinnostusta... Madagascarin sen sijaan olen nähnyt enkä tykännyt yhtään. Hahmot oli ärsyttäviä enkä ulkonäöstäkään tykännyt. (etenkin se Seepra, voi kamala...) Tarinakaan ei napannut. Pingviinit jäi positiivisesti mieleen, samoin kummituseläimet ja muut saaren puoliapinat olivat hauskasti toteutettu. Mutta en kyllä tahtoisi nähdä uudelleen.
Yli aidan vaikuttaa hieman paremmalta, hahmot on ihan söpön oloisia mutta ei nää 3Dkomediat ole oikein suosikkejani. Kuitenkin voisin leffan katsastaa jos siihen ei tarvitsisi rahaa hassata.
Tykkään perinteisestä piirretystä ja vakavammista aiheista (joita voi hauskoilla hetkillä piristää) Kun Yli aidan oli teatterikierroksella kävin katsomassa Naapurini Totoron, joka oli aivan mahtava. - oli musta
aivan ihana! eläinhahmot oli söpöjä ja se pesukarhu oli paras :) Musiikkiki oli hyvää.Ei se kyl paras animaatio ollu mut pääsis ainaki mun top 5 listalle
- katsottu_on
siis musiikki on hyvää ja eläimet ovat söpöjä... Mitkä animaatiot EIVÄT ole sun top 5 listalla? :) toisaalta ehkä ollaan eri-ikäsiä
- uououo
siinä on se ukko joka yrittää napata ne.
hammy vai kuka se oli nii se oli sitte tyhmä!
Ja madagaskarissa ei ole oikee paras -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398