lopetan kaikenlaisen metsästyksen ja eläinten rääkkäyksen. aion loppuelämäni käyttää eläinsuojelutyöhön; se ei tietenkään riitä hyvittämään julmia tekojani mutta ehkä joskus vielä saan kokea sisäisen rauhan, jumala ilmestyi minulle viime yönä ja antoi armon, vapautti heikon kahleistaan...
ja vielä: lopetan jopa autolinnustuksen.
Lupaus
12
852
Vastaukset
- SUSI-KALLE
OOKKO VIELÄ VÄLEISSÄ JUMALAN KANSSA.JOS OOT NIIN TAHO KÄYMÄÄN MEILÄKI PÄIN JOS SE JOUTAA IRAKIN SODAN TAKIA.
- savotex.
näppäimistöstä ja miun nimimerkistä. Uamulla vasta poistun foorumilta.Oliha tuossa kyllä vitsiä heh heh.
Tämä on viimonen kirjotus meitsiltä eli tästä etiäpäin feikki-heikki on asialla jos meikäläisen allekirjotusta käytetään.- viherkaverisi
älä lopeta savotex! älä jätä meitä piiperötovereitasi nuitten julmureiden armoille!
ei sun tarvi lopettaa vaikka teitkin parannuksen,
t. hesan ystäväsi.
ps. tunnettu jo koijärven ajoilta ja muistathan inarin telttailut! olit mestari. - WilleHeikki
jos minuun viittasit, niin en todellakaan lainaile muiden nimimerkkejä :/
Sitäpaitsi, ihan tosissani kirjoittelen, ainakin toisinaan... ;)
- rommautt.....
et ikkää neä minua enneä teällä. senkin jurpula, sait minut vähäks aekoa tälle palstalle intoutummaa. naotin joka näpytyksestä jonka sain iskeä. LONG LIVE SAVOTEX.
- Ruvenna
Juomaan sitä omatekemääsi kiljua. Et arvannu, että se tekee heikoksi ja hirveät painajaiset kun siellä mökillä viikon juopottelit.
Sinnehän sinä aioit joku aika sittenh mennä. - porvoosta pervoko
feikki mutta provo
ota ennää hyvä mies,delirium vaivaa selvästi.
meeppä ulos ottamaan raitista ilmaa niin helppaa- petomiehille beetasalpaajaa
nuo 2 savon paasaajaa, sinänsä asiaakin joskus paitsi että ottivat kantaa joka asiaan, varsinkin niihin mistä mitään eivät tienneet. mutta 2-0 piiperöt potkaisi rommauttajan ja savon texin ulos, no;omaa lääkettä maistoivat ja sehän se paha on. mutta herkänpuoleisia "suurpetopyytäjiä" rassut...
petomiehille beetasalpaajaa kirjoitti:
nuo 2 savon paasaajaa, sinänsä asiaakin joskus paitsi että ottivat kantaa joka asiaan, varsinkin niihin mistä mitään eivät tienneet. mutta 2-0 piiperöt potkaisi rommauttajan ja savon texin ulos, no;omaa lääkettä maistoivat ja sehän se paha on. mutta herkänpuoleisia "suurpetopyytäjiä" rassut...
Meitä herkänpuoleisia "suurpetopyytäjiä" piisaa onneksi muitakin, mutta voihan joistakin asioista olla jopa samaa mieltä.
- että sillee
Heikoissa on "piiperoiden" eväät kun pitää toisten nikkilöillä alkaa paskaa jauhamaan.
- väärässä
oot.mitä noi texi ja rommauttaja mukamas intoili. jos jossain tuli jotain typerää väittelyy ni ne ei kyl osallistunu noihin. hyvii jätkii oli. mä jotenkin ymmärsin noita jundei. mulle jäi semmonen stoda et ei ne ehkä oo tollasii pedonpyytäjii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913243Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1283000Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791420Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1551356Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141224- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989