AJATTELIN TULLA KYSYMÄÄN PALSTALLE HIEMAN FIILIKSIÄ UUDEN LEVYN JOHDOSTA JA EHKÄ MYÖS LAPIOIMAAN PALSTAN KANTA ASIAKKAILLE HIEMAN HERNE KEITTOA SIERAIMIIN? =)
MITKÄ FIILIKSET UUDEN LEVYN SUHTEEN? EI OLE LIIKAA MEEDIA HEHKUTTANUT, RADIO SOITTO ON JÄÄNYT VAJAAKSI JA LISTA MENESTYS OLLUT VAATIMATONTA? VAI MITEN NÄKISITTE ASIAN? USKOTTEKO ETTÄ JANI PÄÄSISI JATKOON JOS TEATTERI VIIKON LOPPU OLISI NYT?
EI MULLA MUUTA ITSE OLEN OLLUT HIEMAN KIIREINEN UUDEN POSITIONI JOHDOSTA KESKI SUURESSA SUOMALAISESSA MOBIILI VIIHDE KONSERNISSA. OTIN SIIS LOPPU TILIN SONY ERIC SONYLTA JA MINULLA OLI KAHDEN KUUKAUDEN KARENSSI KOSKIEN SUOMI 24STA JA AIKUIS VIIHDE PALSTOJA. MOI VAAN PITAA MENNA. OLLI
MOI TAAS!!
9
1009
Vastaukset
- Upea on
Katso itse Findancen loistava arvostelu uudesta albumista. Ja mehän tämä jo tiedettiinkin, että mahtava kokonaisuus on kasassa !!
http://www.findance.com/arvostelut.php?id=3608 - No jaa
Yhdyssanoja et ainakaan karenssisi aikana vaivautunut opettelemaan. ;) Mm. tästä syystä provokatiivinen hyökkäysyrityksesi kuivui kokoon.:O
Ja myös se kuivui kokoon siitä syystä, että Janin levy on ihan mahdottoman hyvä, ja laajalti ympäri Suomea kehuttu. Myös sellaisten ihmisten toimesta, jotka eivät Jania ole koskaan esimerkiksi livenä nähneet.
Sun ei auta nyt kuin tyytyä kohtaloosi ja kerätä rohkeutta ja ostaa levy ja ihastua !!- eipä tarvi
pitkään lukea näitä tekstejä kun jo huomaa, että opetuslapset kyllä osaavat sokeasti pysyä kannassaan.
Minä ostin tämän uuden levyn kun sitä oli niin hehkutettu, että tulee uutta ja mahtavaa ja nyt räjähtää jne. (2.levy jäi ostamatta, yhden hyvän biisin takia en sitä viitsinyt tehdä).
Tämä kolmas on NIIN perushuttua latteutta, että olen TODELLA pahasti pettynyt! Janista olisi ainesta niin paljon enempään, mutta kai sitä pitää nöyristyä Sonyn edessä? Toivottavasti se nyt tajuaa lähteä läppäsemään kyseisestä yhtiöstä mahdollisimman pian.
Se, että jotkut kaiken nielevät fanit sattuvat aina olemaan sitä mieltä, että jokainen Janin luritus on niin ihanaa, ei muuta sitä, että meitä rivikuuntelijoitakin on paljon joita ei nämä kaikki muuttuu-iskelmät enää kolmanteen kertaan viritettynä kiinnosta. - Ändra
eipä tarvi kirjoitti:
pitkään lukea näitä tekstejä kun jo huomaa, että opetuslapset kyllä osaavat sokeasti pysyä kannassaan.
Minä ostin tämän uuden levyn kun sitä oli niin hehkutettu, että tulee uutta ja mahtavaa ja nyt räjähtää jne. (2.levy jäi ostamatta, yhden hyvän biisin takia en sitä viitsinyt tehdä).
Tämä kolmas on NIIN perushuttua latteutta, että olen TODELLA pahasti pettynyt! Janista olisi ainesta niin paljon enempään, mutta kai sitä pitää nöyristyä Sonyn edessä? Toivottavasti se nyt tajuaa lähteä läppäsemään kyseisestä yhtiöstä mahdollisimman pian.
Se, että jotkut kaiken nielevät fanit sattuvat aina olemaan sitä mieltä, että jokainen Janin luritus on niin ihanaa, ei muuta sitä, että meitä rivikuuntelijoitakin on paljon joita ei nämä kaikki muuttuu-iskelmät enää kolmanteen kertaan viritettynä kiinnosta.Ihmisellä täytyy olla erityisen paljon vikaa joko musiikin ymmärtämisessä, kuulossa, tai sitten syynä on joku henkilökohtainen pettymys, jos menee väittämään, että Janin kolmannen levyn biisit kuulostaa samalta kuin kahden ensimmäisen levyn biisit.
Vai olisitko halunnut "opetuslapseksi", mutta jostain syystä sä et siinä onnistunut??? :) :) :) - Tyttö Hämeestä
eipä tarvi kirjoitti:
Se, että jotkut kaiken nielevät fanit sattuvat aina olemaan sitä mieltä, että jokainen Janin luritus on niin ihanaa, ei muuta sitä, että meitä rivikuuntelijoitakin on paljon joita ei nämä kaikki muuttuu-iskelmät enää kolmanteen kertaan viritettynä kiinnosta.Olen surullinen sinun puolestasi, jos et kyennyt nauttimaan Janin upeasta uudesta albumista. Lisäksi ihmettelen mielipidettäisi siitä, että se olisi jotenkin lattea, koska juuri sitä se kaikkein vähiten on.
Kaikilla meillä tietenkin on oikeus mielipiteeseen ja suomessa on sanan vapaus. Olisin kuitenkin sinun itsesi puolesta toivonut, että olisit osannut nauttia niistä helmistä, joita levy on pullollaan. Yhtään ns. täytebiisiä ei ole mukaan laitettu. - Vääräuskoinen?
Tyttö Hämeestä kirjoitti:
Olen surullinen sinun puolestasi, jos et kyennyt nauttimaan Janin upeasta uudesta albumista. Lisäksi ihmettelen mielipidettäisi siitä, että se olisi jotenkin lattea, koska juuri sitä se kaikkein vähiten on.
Kaikilla meillä tietenkin on oikeus mielipiteeseen ja suomessa on sanan vapaus. Olisin kuitenkin sinun itsesi puolesta toivonut, että olisit osannut nauttia niistä helmistä, joita levy on pullollaan. Yhtään ns. täytebiisiä ei ole mukaan laitettu.Voi näitä jotka niin kirkkain silmin yrittää ihmisiä valaista tällä suurella lahjalla. Anteeks vaan mutta ei kaikkiin sama sonta uppoa.
- kuitenkin toipua
Tyttö Hämeestä kirjoitti:
Olen surullinen sinun puolestasi, jos et kyennyt nauttimaan Janin upeasta uudesta albumista. Lisäksi ihmettelen mielipidettäisi siitä, että se olisi jotenkin lattea, koska juuri sitä se kaikkein vähiten on.
Kaikilla meillä tietenkin on oikeus mielipiteeseen ja suomessa on sanan vapaus. Olisin kuitenkin sinun itsesi puolesta toivonut, että olisit osannut nauttia niistä helmistä, joita levy on pullollaan. Yhtään ns. täytebiisiä ei ole mukaan laitettu.surustasi, suomessa on todellakin oikeus eriäväänkin mielipiteeseen ja sananvapaus. Onko tämä uusi levy rockia, iskelmää vai mitä? Myynnistäkään en oikein tiedä, kun yksi pääkaupunkiseudun kodinkoneliike jakoi pienen laitteen ostajalle ilmaiseksi uutta albumia. Ja mitä radiossa oikein soitetaan kun ne uudet laulut jotka olen kuullut muistuttaa kovasti aikaisempia! Ja eipä keikkapuolella ihan hirmusta räjähdystä tapahtunut albumin ilmestymisen jälkeen.
- TYKKÄÄJÄ
Ostin levyn ja tykkäsin!
- IHKUU!!
Kivat sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135