Miksi Stubbia vihataan?

Eurorealisti

Miksi Stubbia vihataan näin silmittömästi tällä palstalla? Vai onko kaikkien viestien takana sama häiriintynyt henkilö? Suosittelen mielentilatutkimusta oman edun nimessä.

25

2490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapteeni standardi

      Stubb on OK

    • Syytä on

      ruotsinkielinen maanpetturi ja vieraan vallan kätyri.
      Hän on äärioikeistolainen uusliberalisti-republikaani
      Lisäksi hän on epämiellyttävän näköinen, varsinkin hymyillessään.

    • Isänmaallinen

      Stubbilla on hyvät hampaat ja muutenkin huoliteltu. Minä olen kateellinen hänelle.

      t: Perussuomalainen siiderimaha

      • hampaistaan hevosen tuntee

        vastenmielinen, ylimielinen mahtailija


      • Anonyymi
        hampaistaan hevosen tuntee kirjoitti:

        vastenmielinen, ylimielinen mahtailija

        Vastenmielinen, teeskentelevä kukkopoika.


    • kannatusta

      antaa hörhöjen meuhkata. alex on ääniharava seuraavissakin eu-vaaleissa.

    • Isä HIFKin miehiä

      Isä HIFKin miehiä

    • N.Merkki

      Itse en vihaa ketään, mutta Stubbista muutama sananen. Stubb uskoo EU:seen kuin lapsi joulupukkiin. Herralla ei ole objektiivista perspektiiviä EU:n ja globalisaation aiheuttamiin ongelmiin vaan kaikki asiat selitellään parhain päin suurelle yleisölle.

    • kustavilainen

      ärsyttää Stubbissa tämä jarisarasvuolainen "oman elämänsä sankari" -tyyppinen käyttäytyminen?

    • tarkkailija kake,,

      Stubb uskoo unioniin yhtä vahvasti kuin
      kommunistit ennen neuvostounioniin.
      Stubb yritää edistää omaa uraansa
      paskantamalla suomalaisten niskaan
      (kuuluisa kantelu Tuomiojan lehti-
      haastattelusta).Samoin toimivat
      ennen kommunistit brys,,,ei kun
      Moskovassa.

      • Tällaista

        Stubb yrittää aina vaimentaa keskustelua, kun keskustellaan vaikeista aiheista. Mutta kun kaikki ei vaan aina ole kivaa ja johonkin pitäisi ottaa jotain kantaa. Stubbista ei tule fiksua kuvaa.

        Stubb ei myöskään tee töitä, vaan viihdyttää itseään sosiaalisessa mediassa. Aika narsistista ottaa itsestään kuvia ja jaella niitä koko maailmalle. Twiittaukset ovat myös lapsellisia ja mies on melkein 50-v.

        Lisäksi juuri tämä Stubbin piirre, että hän möisi Suomen, jos siitä olisi hänelle itselleen ja omalle uralleen hyötyä. Tämä EU-hymistely on juuri tätä. Näinhän Katainenkin teki, kun Kreikan lainoja mentiin takaamaan. Jokainen ymmärsi, että niitä ei saada takaisin, mutta Katainen halusi hyvän EU-viran. Opportunisti mikä opportunisti. Pääministerien pitäisi maksaa henkilökohtaisesti virheistään, esimerkiksi Kreikan lainoista pitäisi lähettää lasku Kataiselle ja Urpilaiselle.


    • asdfgads

      Liekö siinä syy, että kaveria inhotaan. Tyypillinen rikkaiden "robinhood" niinkuin kaikki muutkin kokoomuslaiset.
      Sanaakaan ei ole sanonut esim. massairtisanomisista tai muusta Suomea tai suomalaisia heikentävistä asioista.
      Nämä "Euromepit" vai mitä nyt ovatkaan ovat aivan turhia elimiä/elukoita.

    • kiljeui

      Rkp:n salakätyri kaiken maailman ruotsalaisten edunvalvoja! Kokoomuslainen, höpöhöpö, ei edes kunnon suomalainen.
      Mikä lie setalainen!

    • agare

      eli perus kokoomuslainen, joka ei välitä muusta kuin rikkaista ja heidän eduistaan

    • suomalaisia

      Siksi suomalaiset vihaavat stubbia.

    • Urho_T

      hän on suht. nuori, reipas, tietävä, rehellinen eikä ole pahemmin ryvettynyt suomen poliitikan kähminnöissä eikä ole punikki. Sen takia vasurit vihaavat häntä koska hän on kaikkea mitä he tahtoisivat olla vaan eivät voi.

    • Klintti

      Kuka Stumbeloa nyt vihaisi?

      Kyseessä on paremminkin SYVÄ INHO tuota lipevää hevonhampaista suomenruotsalaista kohtaan! Onko se edes mies, kysyn vain?

    • Stubb-vihan syy

      Syynä Subbiin vihaamiseen on kateus.

      • Stubb-vihan syy

        Me juntit emme osaa edes kirjoittaa hänen nimeään oikein.


    • Vilperi55

      Stubb on hyvä mies mutta väärällä alalla. Pellen hommat sopisi paremmin...;=))

      kun ei ymmärrä taloudesta tuontaivaalista.

      • huonopäämies

        Aleksi olisi hyvä teatterissa tai sirkukseen, politiikka ei ole
        pelleilyä , mutta hyvä aivopesijä on.Huomoin Päämies


    • Kuukerin Nelli

      Pääministeri on instituutio, joka ei ole tarkoitettu klovnille.

      • Jabanero

        Vihaan stubidoa kuin ruttoa. Hurri isohampainen homo, jonka päätehtänä tviittailla. Olen kuullut luotettavalta taholta, että muna kiinnostaa. Ugh, olen puhunut.


    • Ale x idoli
    • viddu

      Jaa a mahtaakohan HERRA A. Stubb olla antanut ihan itse syyn moiseen, löytyy niitä muitakin EU.hun pakoon luikkineita ja hallituksessa istuvia kun palstoja seuraa, ei yksin A. Stubb ole kiukun purkauksien ja vihojen kohteena.
      Jos Suomen kansalla olisi valtaa kaataa hallitus tekeleineen, lienee melko selvää hallitus ehkä olisi jo kaadettu tai irtisanottu.
      Tällainen laki olisi kyllä saatava aikaan, samoin kuin myös politiikojen vastuu, nythän vastuu on se sen kun vaan lähtee menemään menipä asiat kuinka ojasta allikkoon hyvänsä, eivätkö he ole (Suomen kansanedustajia) tämä hallitus näyttää olevan lähes pelkän hyvävelikerhon edustajia jotka myös tosin kuuluvat samaan kansaan, poliitikot joilla ei ole omasta kansasta joita pitäisi edustaa hällä väliä koko roskaväki on vaikutelma hallituksen politiikasta ja hyvävelikerhon ajatuksesta tavallisia tallaajia kohtaan.
      Myös erityisesti PM. Sipilä osoittaa jatkuvasti käsittääkseni omaa kansaansa siitä että he halusivat sitä ns. monikansallisuus rikkautta, sekä piilottavat näiden mamujen rikkeet tekemisiä ja näin ikään kuin puolustelevat omia virheitään, joilla on ties kuinka pitkät kantoseuraamukset nyt ja sukupolville jatkossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe