Löytyykö keltään mielellään viimevuoden tai miksei vaikka tämänkin vuoden itseopiskelumateriaaleja psykologian alalta, toisinsanoen tilastomatematiikan matskua? Voisin ostaa pois kunhan hinnasta sovitaan.
Ostetaan Psykologian (tilastomatematiikan)
7
367
Vastaukset
- marjukk
Mulla ois myydä huippuvalmennuksen tämän vuoden materiaali lisäks tuntimateriaalit kurssilta.
- Vilan
Paljonko noista pyytäisit? :)
- marjukk
Vilan kirjoitti:
Paljonko noista pyytäisit? :)
Huippuvalmennus ottaa noista sen 107euroa pelkistä itseopiskelumateriaaleista. Laitan siihen kyllä mukaan vielä ne tämän vuoden tuntimateriaalit (powerpoint tiivistelmät kaikista tilaston kirjan kappaleista), eli 80e pyytäisin kaikista yht.
- marjukk
marjukk kirjoitti:
Huippuvalmennus ottaa noista sen 107euroa pelkistä itseopiskelumateriaaleista. Laitan siihen kyllä mukaan vielä ne tämän vuoden tuntimateriaalit (powerpoint tiivistelmät kaikista tilaston kirjan kappaleista), eli 80e pyytäisin kaikista yht.
Jos kuulostaa liian kalliilta, niin tokihan voit itekin ehdottaa jotakin hintaa mikä kuulostaa sun mielestä paremmalta. Katotaan sitten mitä tehdään...
- Vilan
marjukk kirjoitti:
Jos kuulostaa liian kalliilta, niin tokihan voit itekin ehdottaa jotakin hintaa mikä kuulostaa sun mielestä paremmalta. Katotaan sitten mitä tehdään...
No ainahan sitä vähän pitää tingata ;)
Miltä kuulostaisi 70e? Maksan toki sitten postikulut myös, vai missä päin asut? Miltä kuulostaisi se?
Onko ihan "puhtaat" materiaalit, vai onko tehty merkintäjä? - marjukk
Vilan kirjoitti:
No ainahan sitä vähän pitää tingata ;)
Miltä kuulostaisi 70e? Maksan toki sitten postikulut myös, vai missä päin asut? Miltä kuulostaisi se?
Onko ihan "puhtaat" materiaalit, vai onko tehty merkintäjä?70e sopii hyvin, sen verran voin tulla vielä vastaan. Niitä materiaaleja on nimittäin niin paljon, niin on hyvä että ostaja saa ne mahd. pian!
Kurssimateriaaleihin ja itseopiskelumateriaaleihin en ole tehnyt mitään merkintöjä, en ole edes kaikkia kerennyt lukemaan itse. Jos laittaisit vaikka mulle sun sähköpostiosoitteen, niin voisin laittaa tilinumeron sulle ja lähettäisin materiaalit postitse heti kun summa näkyy tilillä. Asun itse Helsingissä, joten jos asut lähistöllä voit kyllä myös henk. koht. tulla ne hakemaankin. - Vilan
marjukk kirjoitti:
70e sopii hyvin, sen verran voin tulla vielä vastaan. Niitä materiaaleja on nimittäin niin paljon, niin on hyvä että ostaja saa ne mahd. pian!
Kurssimateriaaleihin ja itseopiskelumateriaaleihin en ole tehnyt mitään merkintöjä, en ole edes kaikkia kerennyt lukemaan itse. Jos laittaisit vaikka mulle sun sähköpostiosoitteen, niin voisin laittaa tilinumeron sulle ja lähettäisin materiaalit postitse heti kun summa näkyy tilillä. Asun itse Helsingissä, joten jos asut lähistöllä voit kyllä myös henk. koht. tulla ne hakemaankin.Hyvä olisi tosiaan päästä materiaalin kimppuun pikaisesti! Kohtahan tässä tulee jo kiire.. Etkö itse sitten päättänytkään hakea alalle vai? :)
Itse asun Oulussa, joten parempi kun pistät postiin vaan ;)
Laitappa tiliä postiin [email protected] laitan rahat tulemaan, ja laita myös oma sähköpostisi niin annan osoitteen mihin lähettää. Kiitos jos homma sujuu näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423