Ostetaan Psykologian (tilastomatematiikan)

Vilan

Löytyykö keltään mielellään viimevuoden tai miksei vaikka tämänkin vuoden itseopiskelumateriaaleja psykologian alalta, toisinsanoen tilastomatematiikan matskua? Voisin ostaa pois kunhan hinnasta sovitaan.

7

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjukk

Mulla ois myydä huippuvalmennuksen tämän vuoden materiaali lisäks tuntimateriaalit kurssilta.

• Vilan

Paljonko noista pyytäisit? :)

• marjukk
        Vilan kirjoitti:

Paljonko noista pyytäisit? :)

Huippuvalmennus ottaa noista sen 107euroa pelkistä itseopiskelumateriaaleista. Laitan siihen kyllä mukaan vielä ne tämän vuoden tuntimateriaalit (powerpoint tiivistelmät kaikista tilaston kirjan kappaleista), eli 80e pyytäisin kaikista yht.

• marjukk
        marjukk kirjoitti:

Huippuvalmennus ottaa noista sen 107euroa pelkistä itseopiskelumateriaaleista. Laitan siihen kyllä mukaan vielä ne tämän vuoden tuntimateriaalit (powerpoint tiivistelmät kaikista tilaston kirjan kappaleista), eli 80e pyytäisin kaikista yht.

Jos kuulostaa liian kalliilta, niin tokihan voit itekin ehdottaa jotakin hintaa mikä kuulostaa sun mielestä paremmalta. Katotaan sitten mitä tehdään...

• Vilan
        marjukk kirjoitti:

Jos kuulostaa liian kalliilta, niin tokihan voit itekin ehdottaa jotakin hintaa mikä kuulostaa sun mielestä paremmalta. Katotaan sitten mitä tehdään...

No ainahan sitä vähän pitää tingata ;)
        Miltä kuulostaisi 70e? Maksan toki sitten postikulut myös, vai missä päin asut? Miltä kuulostaisi se?
        Onko ihan "puhtaat" materiaalit, vai onko tehty merkintäjä?

• marjukk
        Vilan kirjoitti:

No ainahan sitä vähän pitää tingata ;)
        Miltä kuulostaisi 70e? Maksan toki sitten postikulut myös, vai missä päin asut? Miltä kuulostaisi se?
        Onko ihan "puhtaat" materiaalit, vai onko tehty merkintäjä?

70e sopii hyvin, sen verran voin tulla vielä vastaan. Niitä materiaaleja on nimittäin niin paljon, niin on hyvä että ostaja saa ne mahd. pian!
        Kurssimateriaaleihin ja itseopiskelumateriaaleihin en ole tehnyt mitään merkintöjä, en ole edes kaikkia kerennyt lukemaan itse. Jos laittaisit vaikka mulle sun sähköpostiosoitteen, niin voisin laittaa tilinumeron sulle ja lähettäisin materiaalit postitse heti kun summa näkyy tilillä. Asun itse Helsingissä, joten jos asut lähistöllä voit kyllä myös henk. koht. tulla ne hakemaankin.

• Vilan
        marjukk kirjoitti:

70e sopii hyvin, sen verran voin tulla vielä vastaan. Niitä materiaaleja on nimittäin niin paljon, niin on hyvä että ostaja saa ne mahd. pian!
        Kurssimateriaaleihin ja itseopiskelumateriaaleihin en ole tehnyt mitään merkintöjä, en ole edes kaikkia kerennyt lukemaan itse. Jos laittaisit vaikka mulle sun sähköpostiosoitteen, niin voisin laittaa tilinumeron sulle ja lähettäisin materiaalit postitse heti kun summa näkyy tilillä. Asun itse Helsingissä, joten jos asut lähistöllä voit kyllä myös henk. koht. tulla ne hakemaankin.

Hyvä olisi tosiaan päästä materiaalin kimppuun pikaisesti! Kohtahan tässä tulee jo kiire.. Etkö itse sitten päättänytkään hakea alalle vai? :)
        Itse asun Oulussa, joten parempi kun pistät postiin vaan ;)
        Laitappa tiliä postiin [email protected] laitan rahat tulemaan, ja laita myös oma sähköpostisi niin annan osoitteen mihin lähettää. Kiitos jos homma sujuu näin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe