Ostetaan Psykologian (tilastomatematiikan)

Vilan

Löytyykö keltään mielellään viimevuoden tai miksei vaikka tämänkin vuoden itseopiskelumateriaaleja psykologian alalta, toisinsanoen tilastomatematiikan matskua? Voisin ostaa pois kunhan hinnasta sovitaan.

7

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjukk

Mulla ois myydä huippuvalmennuksen tämän vuoden materiaali lisäks tuntimateriaalit kurssilta.

• Vilan

Paljonko noista pyytäisit? :)

• marjukk
        Vilan kirjoitti:

Paljonko noista pyytäisit? :)

Huippuvalmennus ottaa noista sen 107euroa pelkistä itseopiskelumateriaaleista. Laitan siihen kyllä mukaan vielä ne tämän vuoden tuntimateriaalit (powerpoint tiivistelmät kaikista tilaston kirjan kappaleista), eli 80e pyytäisin kaikista yht.

• marjukk
        marjukk kirjoitti:

Huippuvalmennus ottaa noista sen 107euroa pelkistä itseopiskelumateriaaleista. Laitan siihen kyllä mukaan vielä ne tämän vuoden tuntimateriaalit (powerpoint tiivistelmät kaikista tilaston kirjan kappaleista), eli 80e pyytäisin kaikista yht.

Jos kuulostaa liian kalliilta, niin tokihan voit itekin ehdottaa jotakin hintaa mikä kuulostaa sun mielestä paremmalta. Katotaan sitten mitä tehdään...

• Vilan
        marjukk kirjoitti:

Jos kuulostaa liian kalliilta, niin tokihan voit itekin ehdottaa jotakin hintaa mikä kuulostaa sun mielestä paremmalta. Katotaan sitten mitä tehdään...

No ainahan sitä vähän pitää tingata ;)
        Miltä kuulostaisi 70e? Maksan toki sitten postikulut myös, vai missä päin asut? Miltä kuulostaisi se?
        Onko ihan "puhtaat" materiaalit, vai onko tehty merkintäjä?

• marjukk
        Vilan kirjoitti:

No ainahan sitä vähän pitää tingata ;)
        Miltä kuulostaisi 70e? Maksan toki sitten postikulut myös, vai missä päin asut? Miltä kuulostaisi se?
        Onko ihan "puhtaat" materiaalit, vai onko tehty merkintäjä?

70e sopii hyvin, sen verran voin tulla vielä vastaan. Niitä materiaaleja on nimittäin niin paljon, niin on hyvä että ostaja saa ne mahd. pian!
        Kurssimateriaaleihin ja itseopiskelumateriaaleihin en ole tehnyt mitään merkintöjä, en ole edes kaikkia kerennyt lukemaan itse. Jos laittaisit vaikka mulle sun sähköpostiosoitteen, niin voisin laittaa tilinumeron sulle ja lähettäisin materiaalit postitse heti kun summa näkyy tilillä. Asun itse Helsingissä, joten jos asut lähistöllä voit kyllä myös henk. koht. tulla ne hakemaankin.

• Vilan
        marjukk kirjoitti:

70e sopii hyvin, sen verran voin tulla vielä vastaan. Niitä materiaaleja on nimittäin niin paljon, niin on hyvä että ostaja saa ne mahd. pian!
        Kurssimateriaaleihin ja itseopiskelumateriaaleihin en ole tehnyt mitään merkintöjä, en ole edes kaikkia kerennyt lukemaan itse. Jos laittaisit vaikka mulle sun sähköpostiosoitteen, niin voisin laittaa tilinumeron sulle ja lähettäisin materiaalit postitse heti kun summa näkyy tilillä. Asun itse Helsingissä, joten jos asut lähistöllä voit kyllä myös henk. koht. tulla ne hakemaankin.

Hyvä olisi tosiaan päästä materiaalin kimppuun pikaisesti! Kohtahan tässä tulee jo kiire.. Etkö itse sitten päättänytkään hakea alalle vai? :)
        Itse asun Oulussa, joten parempi kun pistät postiin vaan ;)
        Laitappa tiliä postiin [email protected] laitan rahat tulemaan, ja laita myös oma sähköpostisi niin annan osoitteen mihin lähettää. Kiitos jos homma sujuu näin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      41
      3757
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      79
      3623
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      119
      3323
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2787
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2154
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2038
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2032
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1659
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      68
      1268
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1125
    Aihe