TÄMÄ ON KESKUSTELU MIE OON LORDI-KIRJASTA ELI TÄNNE ASIAT JA KYSYMYKSET JOTKA TULEE KIRJASTA MIELEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AWEM TIETÄÄ KAIKEN LORDISTA (ainakin melkein:)
MIE OON LORDI FANI
4
286
Vastaukset
- M.I.C
1. Milloin Putansuu valmistui?
2 Milloin bändi perustettiin, milloin tuli ensimmäinen uutinen? ja eka albumi ilmestyi. Missä lordin jäsenet oli ennen sitä töissä.- AWEM
SIIS SÄ ITEKIN TIIÄT ETTEN TIIÄ TOMOSSII MUTTA ODOTASKUN KYSYN YSTÄVÄLTÄNI SE VOIS TIETÄÄ MUT SIIHEN VOI KESTÄÄ KUN EI OO KÄNTSYY.
- M.I.C
AWEM kirjoitti:
SIIS SÄ ITEKIN TIIÄT ETTEN TIIÄ TOMOSSII MUTTA ODOTASKUN KYSYN YSTÄVÄLTÄNI SE VOIS TIETÄÄ MUT SIIHEN VOI KESTÄÄ KUN EI OO KÄNTSYY.
Ainakin tiedän EHKÄ..
Bändi perustettiin vuonna 1996 ja eka levy muistaakseni ilmetyi vuonna 1998. Putansuu valmistui 1990 luvun alussa (ehkä.)
Korjatkaa jos olin väärässä... - AWEM
M.I.C kirjoitti:
Ainakin tiedän EHKÄ..
Bändi perustettiin vuonna 1996 ja eka levy muistaakseni ilmetyi vuonna 1998. Putansuu valmistui 1990 luvun alussa (ehkä.)
Korjatkaa jos olin väärässä...TIETENKIN MUTTA OOTKO KÄYNY MONSTERDISCOHELL:SSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976