Lääke joka EI aiheuttaisi orgasmittomuutta?

Pinottaisko mielialalääkkeet, jotka EI ole aiheuttanut sinulle orgasmivaikeuksia tai totaalista orgasmittomuutta! Lista on pitkä kaikista mielialalääkkeistä, jotka aiheuttaa tuota ongelmaa, mutta mitkä ei aiheuta. Menen sitten sen listan kanssa psykiatrilleni ja pyydän sellaiset lääkkeet, joilla seksielämäkin onnistuu...
6812
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

se riippuu myös ihmisestä. Mulla Efexor alkuun vei tunnon ja orgasmikyvyn, mutta ne palautui myöhemmin.

Äänestä
  • efexor, ja huomasin että edes minkäänlaista kiihottumista ei tapahdu! vaikka mieli tekis niin ei! ärsyttävää!

    Äänestä

  • kans kirjoitti:

    efexor, ja huomasin että edes minkäänlaista kiihottumista ei tapahdu! vaikka mieli tekis niin ei! ärsyttävää!

    Mulla toinen lääke, mutta masislääkkeet vaikuttavat libidoon, josta se ongelma lähtee. Homma on ihan sama sekä miehillä että naisilla.
    Valitettavasti näin. Mutta eikö ole tärkeintä saada itsensä kuntoon. Seksistä ehtii kyllä nauttia myöhemmin. Voi tyydyttää sen toisen, mutta itse pitää odottaa parempaa huomista, joka kyllä tulee.

    Äänestä

Hei! Ehdottomasti on yksi masennuslääke, joka ei missään tapauksessa koskaan aiheuta orgasmikyvyttömyyttä tai seksihalujen menetystä, vaan pikemminkin lisää tuntoherkkyyttä ja se on Remeron! Olen käyttänyt sitä jo 3,5 vuotta. Sen sivuillakin mainitaan ja eri tutkimuksissa tuo, että ei vaikuta seksuaalisuuteen. Ei myöskään ahdista, tee levotonta oloa tai unettomuutta. Hieman lisää ruokahalua, mutta itse olen nytkin ollut jo 2 kuukautta syömättä mitään herkkuja, ei ole lihottanut. Vaihda ihmeessä! Toinen mikä ei ilmeisesti vaikuta seksiin on Remeronin sukuinen Tolvon.

Äänestä

Itselläni tuo vaiva meni ohi ajan kanssa, kun sietokyky lääkkeeseen syntyi. Eli alkuun panetti kun pientä kania, mutta helpotusta ei tullut yhdynnässä eikä omin käsin. Nyt ei enää ongelmia, kun olen syönyt lääkettä kohta 4 kk.

Äänestä
  • Lueskellut näitä viestejä ihmetellen..mulla katosi täysin seksuaalisuus kun aloin Cipralexia syömään..Nyt syönyt kolmisen kuukautta ja en tuntenut tänä aikana minkäänlaista halua seksiin. Kai nää vaikutukset on yksilöllisiä..Ennen tarvitsin seksiä vähintään sen 4-5 kertaa viikkoon joko miehen kanssa tai solona..Pitkäänköhän miehen pinna kestää..??

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Ottaa pannuun kirjoitti:

Pinottaisko mielialalääkkeet, jotka EI ole aiheuttanut sinulle orgasmivaikeuksia tai totaalista orgasmittomuutta! Lista on pitkä kaikista mielialalääkkeistä, jotka aiheuttaa tuota ongelmaa, mutta mitkä ei aiheuta. Menen sitten sen listan kanssa psykiatrilleni ja pyydän sellaiset lääkkeet, joilla seksielämäkin onnistuu...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu