Toimiiko AntiVir virustorjunta Vistassa vai pitääkö asentaa joku muu?
Vista ja Antivir
11
1573
Vastaukset
- kertoilevat palstoilla
että ei toimi.
- Nimetön
Ei vielä.
Odota että Antivirin kehittäjät tekevät Vista version.
Käytä odotellessa vaikka Avastia. Mutta kannattaa vaikka kokeilla F-Securen betaversioo johon saa kevääseen asti toimivan avaimen kun sen hakee f-securen sivuilta.
http://support.f-secure.com/beta/- vingutan
Avast toimii hyvin vistassa
samoin CCleaner- Näin tekee
Juu, Avasti toimii hienosti.
Samoin ClamWin toimii hyvin Vistassa. - Suomenkielisenä
Näin tekee kirjoitti:
Juu, Avasti toimii hienosti.
Samoin ClamWin toimii hyvin Vistassa.olisi mukavampi käyttää, kun tuo Lontoo on hakusessa.
- AVG.
Suomenkielisenä kirjoitti:
olisi mukavampi käyttää, kun tuo Lontoo on hakusessa.
niin Avast on ainoa suomenkielinen virustorjunta, joten alahan katsomaan itse ohjelman asetuksia.
- Monella kielellä
Suomenkielisenä kirjoitti:
olisi mukavampi käyttää, kun tuo Lontoo on hakusessa.
Tässä linkki
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html
- WinVistassa
ClamWin toimii myös Vistassa hyvin.
http://www.clamwin.com/ - Premium.
On käytössä.
F-Securen kokeiluversio on nyt käytössä, mutta se taitaa hidastaa vähän tuota koneen käynnistystä, on senverran raskas ohjelma. Vista käynnistyy muutenkin hitaammin kuin XP, joten laitankin koneen aina horrostilaan ja jatkan siitä mihin jäi. Kätevä toiminto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486