voiko salazopyrinistä tulevaa

unohtui tämä vielä kysyä. Vielä kerran kiitos kaikille jotka jaksavat vastata!!
2601
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Itselläni kävi niin, että lääkäri vaihtoi Salazon Reumaconiin. Käsitin, että pahoinvointia ei voi estää. Alkuun voi olla pahoinvointia joka sitten loppuu, mutta minulla se vain paheni.

Äänestä

Mä olen käyttänyt Salazopyriiniä jo 5-6kk eikä pahoinvointi helpota vaik olen syöny myös Relaa ja Omeprazol Ratiopharmia eli vatsansuojalääkettä. En voi syödä kuin 2tbl/vrk tai alkaa pahoinvointi. Mun painoisen pitäis syödä väh.3tbl/vrk, mielellään 4tbl reumalääkärin mukaan. Pahoinvointi alkaa aina parin tunnin kuluttua siitä kun olen ottanut 2tablettia samaan aikaan.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


pahoinvointia helpottaa jol... kirjoitti:

unohtui tämä vielä kysyä. Vielä kerran kiitos kaikille jotka jaksavat vastata!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu