Kauan jääkiekkopeli kestää?

utelias

Nyt tarvittaisi tietoa kauan jääkiekkopeli kokonaisuudessaan kestää? Esim. jos peli alkaa 18.30 se loppuu kai yhdeksän aikoihin... Mutta onko jossain tarkkoja tietoja pelien kestoista?
Tai osaako joku tarkentaa kuinka kauan "normaali" peli kestää?

11

57160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kis kis

20 minuutin erät ja n. 17 min erätauot eli

3 * 20 2 * 17 =...

kis kis

• Pelit yksilöllisiä

Ensimmäinen erä alkaa klo 18.30 ja se loppuu suunnilleen 18.55. Erätauko kestää 18 minuuttia ja toinen erä alkaa siis noin kello 19.13 ja päättyy noin kello 19.38. toinenkin erätauko kestää 18 minuuttia, eli kolmas erä alkaa noin kello 19.56 ja päättyy siinä 20.21, jos peli päättyy tasan mennään jatkoajalle joka kestää kuutisen minuuttia katkoineen ja jos ei siinä saada maalia mennään rankkareille, jotka kentän ajo mukaan lukien kestävät kymmenisen minuuttia. Ennen puolta yhdeksää arki pelit yleensä päättyvät.

• Ei voi kauhean tarkaan sanoa

Erä kestää n. 30-45min Suurin osa peleistä loppuu 20.30-21.00. Jos peli on alkanut 18.30.

• Anonyymi
        Ei voi kauhean tarkaan sanoa kirjoitti:

Erä kestää n. 30-45min Suurin osa peleistä loppuu 20.30-21.00. Jos peli on alkanut 18.30.

Erä kestää 20min paitsi poikkeustilanteissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kysyttiin, kauanko jääkiekko-ottelu käytännössä kestää. Yksikään erä ei kestä todellisuudessa tasan kahtakymmentä minuuttia. Kyseessä on tehokas peliaika, mutta pelikatkojahan lätkässä riittää. Tuo ”korjaamasi” arvio 30–45 minuutista oli itse asiassa ihan hyvä.

• Anonyymi

Kiitos Olipa asiallista ja tarkkaa tietoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin

• Anonyymi

Peli kestää 90min yhteensä

• Anonyymi

Mää oon Emma

• Anonyymi

1.30-3.00 tuntia. Riippuu tuleeko viivytyksiä.

• Anonyymi

Monesti peli on selvä jo ennen alkamistaan. Eli kesto 0 min tai n. 1-2 vrk vähemmän.

Toisaalta jälkipelit ovat voineet joskus venyä tunneista päiviin ja vuosiin, jopa kymmeniin.

Nykyään yleinen muisti toki lasketaan ennemminkin minuuteissa, ja useimmat ns. klassikko-ottelutkin kestävät maksimissaan kommenttiosioiden sulkeutumiseen tai korkeintaan tallenteiden poistumiseen asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe