Voiko Flunssa tarttua suuseksistä? Tyttöystäväni ei suostu ottaamaan suihin, koska minulla on kuumetta ja yskää ja pelkää sen tarttuvan. Onko tämä näin? Olen ymmärtänyt, että flunssa tarttuu vain pisaratartuntana suun tai nenän kautta?
Toinen juttu. Onko niin, että flunssa tarttuu vain alussa, eikä enää lopussa. Onko tässä jotain arviota päivistä. Esim, että 3 päivän jälkeen ei enää tartu?
Suuseksiä
8
6688
Vastaukset
- just......
no miksen pitäis ottaa sulta suihin, vetele ite vaan jos on pakko saada
- paras kyllikki
Parasta ois että tyttöystäva olisi flunsassa ja ottais sulta suihin ja samalla bakteerit tai pahimassa tapuksessa virus kirisi ylöspäin virtsaputkeasi aiheuttaen rajun viiruksen rakossasi, mikä saattaa levitä munuais altaisiin ja pahemmassa tapauksessa munuaisiin. Mietihän itte mitä teet flunssassa, kannattaa odottaa avioliittoa!!!
- minulle pahaa?
Olenko kenties tehnyt sinulle jotain? Harmittaako se sinua, että tyttöystäväni ottaa minulta suihin?
- flunnsani
Ei kestä avioliittoon saakka, koska en ole ajatellutkaan naimisiinmenoa.
- vee-e
yhtään hauskempaa olla tulehtunein elimin ??
- varmaan tuo....
vee-e kirjoitti:
yhtään hauskempaa olla tulehtunein elimin ??
Kysyn voiko se tarttua tyttöystävääni minun munani kautta ja vastaatte, että se voi tarttua minuun tyttöystävän kautta. Miksei asioita voi pitää yksinkertaisina ja vastata siihen, mitä kysyin. Siihen en ole vielä saanut kunnon vastausta.
Toisaalta siihen ei ole enää tarvetta, sillä flunssa on jo tältäerää melkein ohi ja tyttöystävä lutkuttaa kuin lypsykone.
- voi ottaa.
Se ei minunkaan mielestä tartu peniksen päästä, eikä flunssan lopussa. Anna mennä vaan. Ainahan voitte laittaa kondimin, vaikka sillon taitaa jäädä loppuhuipennus toteutumatta..;)
- Pösilö
Juuri tällaistahan kannattaa kysyä täällä, jossa "VARMASTI" saa asiallisen vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202223Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642