"Unelma elämästä" vaikka

Jumala on hänessä itsessään

Jousimies tekee pieniä asioita suurella tunteella.

Suuret asiat jousimies ohittaa kepeästi.

Sellainen on tämä petkutuksen mestari,

scorpionikin jää hänen juoniessaan toiselle

sijalle.

Sitoutumista hän karttaa kuin ruttoa, mutta jokin

saa hänet ansaan.

Useimmiten se jokin on; moraali, uskonto, kateus.

Annahan, kun joku tai jotkut, hänen ystävistään

ja sukulaisistaan, saavat lapsia ja tai menevät

naimisiin.

Pian hälläkin on tuli perseessä.

Siitä seuraa useimmiten hänen elämänsä vaikeudet.

Hän tapaa todellisen sielunkumppanin sitten, kun

hänellä on jo eukko ja lapsia.

Niinpä hän elää tämän avioliiton läpi oli se

sitten mitä oli.

Ja elämänsä rakkauden hän sivuuttaa

olankohautuksella. Hän itse kärsii ja muut

kärsivät. Koskaan hän ei koe tehneensä väärin

ketään kohtaan.

4

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala on meissä

      ...kaikissa.

      Juice lauloi aikanaan siihen tapaan että...

      "elämä se kaikkein vaikenta lie, jos sen hyvin teet, se kaiken aikasi vie..."

      Jokainen saa päättää itse elämänsä kulusta, miksi joku tekee jotain, se ei varmasti aina ulkopuolisille avaudu. Mutta oikeus elää omanlaistaan elämää pitää suoda jouskareillekin?

    • Jousimies

      Olet aivan oikeassa. Jousimies pitää huolta omistaan. Mutta häntä ei voi sitoa. On levoton liikkuja. Mutta parisuhteessa jos häntä yritetään laittaa omiin kaavoihin, ei onnistu.Hän ei koskan tunnusta tehneensä väärin.Kun toinen osapuoli ymmärtää tämän, liitto kestää.

      • jousimies-nainen täällä

        Minä kyllä tunnustan virheeni ja olen myös ensimmäisenä pyytämässä anteeksi. En ole koskaan pelännyt sitoutumista. Olenko siis poikkeus?


    • Kaurin Ani40+

      JousiMies - ystäväni, rakkaani :suorasukainen, rehellinen, älykäs ja ihanan tunteellinen, mutta ainakun tiedämme että eroamme ko. tapaamisesta hän alkaa murjottaa,pilvi saapuu päällemme, esitän urheata vaikka minullakin pala kurkussa, hän välttelee katsettani, kosketustani ja ottaa etäisyyttä minuun. Näemme noin 2vko:n välein, emme juuri soittele/tekstaile... helpompi niin koska, jos olemme yhteydessä ko. päivästä tai parista on vaikea ottaa "kiinni". Viimeeksi kun erottiin ja puin ulkovaatteita päälleni hän sanoi surkeasti minuun katson , että alkaa itkemään. Pyysin, että älä kulta, tai minun kotiin menosta, ajamisesta, ei tulisi mitään, minullakin tippa linssissä, suutelimme ja lähdin. (olemme molemmat eronneet, jo vuosia sitten). Hän haluaisi naimisiin kanssani, haluaisi ainakin mennä kihloihin, mutta kun elämän purteni on pahasti ristiaallokossa, en voi/halua sotkea häntä siihen, ennenkuin saan purteni edes luovimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe