Jousimies tekee pieniä asioita suurella tunteella.
Suuret asiat jousimies ohittaa kepeästi.
Sellainen on tämä petkutuksen mestari,
scorpionikin jää hänen juoniessaan toiselle
sijalle.
Sitoutumista hän karttaa kuin ruttoa, mutta jokin
saa hänet ansaan.
Useimmiten se jokin on; moraali, uskonto, kateus.
Annahan, kun joku tai jotkut, hänen ystävistään
ja sukulaisistaan, saavat lapsia ja tai menevät
naimisiin.
Pian hälläkin on tuli perseessä.
Siitä seuraa useimmiten hänen elämänsä vaikeudet.
Hän tapaa todellisen sielunkumppanin sitten, kun
hänellä on jo eukko ja lapsia.
Niinpä hän elää tämän avioliiton läpi oli se
sitten mitä oli.
Ja elämänsä rakkauden hän sivuuttaa
olankohautuksella. Hän itse kärsii ja muut
kärsivät. Koskaan hän ei koe tehneensä väärin
ketään kohtaan.
"Unelma elämästä" vaikka
4
733
Vastaukset
- Jumala on meissä
...kaikissa.
Juice lauloi aikanaan siihen tapaan että...
"elämä se kaikkein vaikenta lie, jos sen hyvin teet, se kaiken aikasi vie..."
Jokainen saa päättää itse elämänsä kulusta, miksi joku tekee jotain, se ei varmasti aina ulkopuolisille avaudu. Mutta oikeus elää omanlaistaan elämää pitää suoda jouskareillekin? - Jousimies
Olet aivan oikeassa. Jousimies pitää huolta omistaan. Mutta häntä ei voi sitoa. On levoton liikkuja. Mutta parisuhteessa jos häntä yritetään laittaa omiin kaavoihin, ei onnistu.Hän ei koskan tunnusta tehneensä väärin.Kun toinen osapuoli ymmärtää tämän, liitto kestää.
- jousimies-nainen täällä
Minä kyllä tunnustan virheeni ja olen myös ensimmäisenä pyytämässä anteeksi. En ole koskaan pelännyt sitoutumista. Olenko siis poikkeus?
- Kaurin Ani40+
JousiMies - ystäväni, rakkaani :suorasukainen, rehellinen, älykäs ja ihanan tunteellinen, mutta ainakun tiedämme että eroamme ko. tapaamisesta hän alkaa murjottaa,pilvi saapuu päällemme, esitän urheata vaikka minullakin pala kurkussa, hän välttelee katsettani, kosketustani ja ottaa etäisyyttä minuun. Näemme noin 2vko:n välein, emme juuri soittele/tekstaile... helpompi niin koska, jos olemme yhteydessä ko. päivästä tai parista on vaikea ottaa "kiinni". Viimeeksi kun erottiin ja puin ulkovaatteita päälleni hän sanoi surkeasti minuun katson , että alkaa itkemään. Pyysin, että älä kulta, tai minun kotiin menosta, ajamisesta, ei tulisi mitään, minullakin tippa linssissä, suutelimme ja lähdin. (olemme molemmat eronneet, jo vuosia sitten). Hän haluaisi naimisiin kanssani, haluaisi ainakin mennä kihloihin, mutta kun elämän purteni on pahasti ristiaallokossa, en voi/halua sotkea häntä siihen, ennenkuin saan purteni edes luovimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992