Olen kiinnostunut neitsytmiehestä. Kuinka häntä pitäisi lähestyä ja mitenkä yleensä härkä ja neitsyt tulevat juttuun keskenään?
Neitsytmies ja härkänainen
5
1649
Vastaukset
- Härkä
Olen aika seksuaalinen nainen, ulospäinkin tämä näkyy, eihän tämä pelota Neitsytmiestä karkuun?
- Codetsu
nooh tuskinpa neitsyt mies karkuun juoksee
tosin äkkinäistä päälle käymistä saattaa
hieman vieroksua
sisimmässään sen silosen ja ujon kuoren takana
jotain ihan muuta kunhan sen vain saa ensin
avautumaan
horoskooppi kirjat höpisee jotain
siitä et tykkäämme salaa tulla sidotuiksi tms.
mikä voi hyvinkin pitää paikkansa ;p
tosin samaan hengen vetoon sanotaan et
toinen puoli aivoista pistää jarruja kehiin
ja koittaa pitää miestä soveliaalla polulla
no sexin kanssa on vähän sellanen juttu että
kun kerran saa sen muurin purettua niin
maailma on avoin nuori sattaa olla kyllä todella
pidättyväinen ja äärimmäisen ujo mutta
kaikkeen auttaa aika kuten muissakin asioissa
onnea yritykseen .. - Härkä
Codetsu kirjoitti:
nooh tuskinpa neitsyt mies karkuun juoksee
tosin äkkinäistä päälle käymistä saattaa
hieman vieroksua
sisimmässään sen silosen ja ujon kuoren takana
jotain ihan muuta kunhan sen vain saa ensin
avautumaan
horoskooppi kirjat höpisee jotain
siitä et tykkäämme salaa tulla sidotuiksi tms.
mikä voi hyvinkin pitää paikkansa ;p
tosin samaan hengen vetoon sanotaan et
toinen puoli aivoista pistää jarruja kehiin
ja koittaa pitää miestä soveliaalla polulla
no sexin kanssa on vähän sellanen juttu että
kun kerran saa sen muurin purettua niin
maailma on avoin nuori sattaa olla kyllä todella
pidättyväinen ja äärimmäisen ujo mutta
kaikkeen auttaa aika kuten muissakin asioissa
onnea yritykseen ..No hän on jo nelikymppinen. Toivottavasti ei lähde karkuun, jos/kun koetan häntä lähestyä. Hän on aika ujo, sen olen jo huomannut. Mutta just siinä ujoudessa piilee jotain hellyttävää ja halua murtautua hänen panssarinsa sisään. Minulla ei ole kylläkään kokemusta horoskooppimerkillä varustetuista neitsyt-miehistä ;) Ovatko he perfektionisteja? siisteysintoilijoita? jne..
Codetsu, sinä kun olet neitsytmies, niin onko sinulla kokemusta härkänaisista? - Codetsu
Härkä kirjoitti:
No hän on jo nelikymppinen. Toivottavasti ei lähde karkuun, jos/kun koetan häntä lähestyä. Hän on aika ujo, sen olen jo huomannut. Mutta just siinä ujoudessa piilee jotain hellyttävää ja halua murtautua hänen panssarinsa sisään. Minulla ei ole kylläkään kokemusta horoskooppimerkillä varustetuista neitsyt-miehistä ;) Ovatko he perfektionisteja? siisteysintoilijoita? jne..
Codetsu, sinä kun olet neitsytmies, niin onko sinulla kokemusta härkänaisista?härkänaisista kokemuksia vain tapaamisia
joten en osaa sanoa miten sopisin heidän kanssaan
yhteen ja elämään kirjoihin tuijottajat
tosin saavat lukea että härkä ja neitsyt olisivat
melko luotuja toisilleen tiedä sitten
kaveri piirissä härkiä katselleena voisin
hyvinkin harkita asiaa luonne olis aikas
sopiva mutta kuten monesti sanottu
horoskooppi ei kerro ihmisestä oikeastaan mitään
suuntaa antavia korkeintaan ja jokainenhan on yksilö
no väitetään et olisimme siisteys intoilijoita ym bakteeri kammoisia minun kohdalla kyseinen juttu ei ainakaan päde sanotaan myös että alku / loppupään neitsyet olisivat kuin yö ja päivä
mun kohdalle osuu vain tuli merkkejä
ja nekin tragisen epä onnistuneita kaikki
onnistumiseenhan tarvitaan se kumppani joka on sitten
lifetime eli sitä odotellessa ;D
kaverillani joka myös on neitsyt osuvat
kohdalle ravut eli eroja on mikä kolahtaa ;D - Blondihärkä :)
Codetsu kirjoitti:
härkänaisista kokemuksia vain tapaamisia
joten en osaa sanoa miten sopisin heidän kanssaan
yhteen ja elämään kirjoihin tuijottajat
tosin saavat lukea että härkä ja neitsyt olisivat
melko luotuja toisilleen tiedä sitten
kaveri piirissä härkiä katselleena voisin
hyvinkin harkita asiaa luonne olis aikas
sopiva mutta kuten monesti sanottu
horoskooppi ei kerro ihmisestä oikeastaan mitään
suuntaa antavia korkeintaan ja jokainenhan on yksilö
no väitetään et olisimme siisteys intoilijoita ym bakteeri kammoisia minun kohdalla kyseinen juttu ei ainakaan päde sanotaan myös että alku / loppupään neitsyet olisivat kuin yö ja päivä
mun kohdalle osuu vain tuli merkkejä
ja nekin tragisen epä onnistuneita kaikki
onnistumiseenhan tarvitaan se kumppani joka on sitten
lifetime eli sitä odotellessa ;D
kaverillani joka myös on neitsyt osuvat
kohdalle ravut eli eroja on mikä kolahtaa ;DOlen hänelle laittanut viestejä, luottaen siihen, että neitsyet haluavat että heitä liehitellään ja piiritetään. Suoraa hyökkäystä koetan välttää, ainakin toistaiseksi =) Eipä tykännyt huonoa viesteistäni, joten toivossa tässä eletään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097