Kuinkan ko merkit tulevat juttuun keskenään. Olen tavannut kalamiehen kerran ja hän jo suunnittelee avioliittoa. Ovatko kalat aina näin hätäisiä?
Härkänainen ja kalamies
5
1140
Vastaukset
- pirelli
härkänainen kalamies
Elin elämäni onellisimmat ajat kalamiehen kanssa.
Oli taloa ja tavaraa lapsiakin useita. Menetin hänet liikenneonnettomuudessa jonka jälkeen minusta on tullut surkimus. Onnea!Jo 11 v yksin. - huomannut
kalat ovat hätäisiä ei ne pysy yhdessäpaikassa pitkään.Mikäs siinä jos saat pysymmään kalan koukussa.Naimisiinmeno ei kyllä ole kalalle kovin hätäinen ratkaisu päinvastoin.Kyllä härkä tasaa kalan ailahtelevaa luonnetta.
Härkän.ja kalatm.- tapailtu
vasta kuukauden päivät ja hän jo sanoo rakastuneensa minuun ja haluaa vihille. Minua oikein hirvittää tallainen vauhti, pitää vähän jarrutella :)
- luota
ne pettävät aina kun vaikeuksia tulee syrjähyppyjen ohella.
- SKS
Elin ruusuillatanssin ajan kalamiehen rinnalla, en osannut arvostaa, elämä oli liian helppoa. Palaisin takaisin heti jos kehtaisin, vaan härkähän ei niin tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152