Keuhkoputkentulehdus?

Mie vaan

Mulla on ollut nyt noin vkon verran yskää ja vuorotellen nuhaa ja nenän tukkosuutta, ei kuumetta. Eilen yskä paheni, olen saanut yskiä keuhkoni ulos ja yskiessä alkanut tuntua kipua rinnassa keskellä... Voisko tää keuhkoputkentulehdus? En viitsisi "turhaan" lähteä tohtorille....

4

4288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tia-Tankero

Ei kipu rinnan keskellä ihan normaalia ole. Suosittelen lääkäriä. Soittele päivystykseen, kyllä siellä oireet kysellään ja neuvotaan tartteeko lääkäriin mennä!

• yskä

itse kävin eilen lääkärillä kun yskää ollut noin 1 1/2 vk, nuhaa ei juurikaan ja kuumetta ei ollenkaan. Selässä ja rinnassa (keuhkoissa?) tuntui/tuntuu ikävälle ja sattuu hiukan kokoajan ja silloin tällöin pistää....keuhkoputkentulehdus ainakin minulla sanoivat olevan.
      Kyllä silloin olisi mielestäni syytä mennä lääkärille jos rinnan tmv. alueelle alkaa koskemaan...

• 35 kputken tulehdusta

voimakas rohina ulos puhaltaessa on merkki siitä..
      myös voimakas, ikäänkuin kutinaa keuhkoissa.. on merkki siitä.. 35 diagnosoitua kputken tulehdusta sairastaneena voinen todeta näin 33 vuotiaana, että tupakoinnin vähentäminen ja purkutöiden lopettaminen auttoi asiaa huomattavasti.
      oireet olivat lähes paljon puhutun keuhkoahtaumataudin veroisia..
      noh, taidan tästä lähteä savuille, moi vaan.. :)
      ps. jos yhtään epäilet, niin antibioottia vaan kehiin, ettei jälkitaudit pääse yllättämään..

• van perä

sauhuten tupakinpolttoa ja juoskaa sitte lääkärille vinkumaan että ku kutisee ja polttaa keuhkoja, kiva. Voisko pikkusen ottaa myös itse vastuuta siitä mitä mömmöjä keuhkoihinsa vetää, ettei tartte toisten niitä yhteiskunnan varoilla sitten hoitaa. Verorahoja menee aivan hukaan tuossakin kohden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe