Metallica konsertti

heinäkuun 15

On varmistunut. Ainakin jos bändin omiin kotisivuihin on luottaminen.

Lippujen myynti alkaa 28.2 keskiviikkona.

Tätä keikkaa en jätä väliin..

24

4597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666/888

SIISPÄ SINNE ...THIS IS HEAVYYYY!!!

• DamageInc

Miten helposti armeijasta saa lomaa? Armeija alkaa 9. heinäkuuta ja olis PAKKO PÄÄSTÄ Metallicaa katsomaan.

• jee

Paska homma. Hajoo aamuihis =)!!!
        Mut elämä on... ;)

• joku

Menet armeijan sijasta sivariin niin ei tarvitse murehtia. On muutenkin paljon rennompaa. :)

• DamageInc
        joku kirjoitti:

Menet armeijan sijasta sivariin niin ei tarvitse murehtia. On muutenkin paljon rennompaa. :)

Sivari EI ole vaihtoehto. Sivari on nynnyille. HAH!!!!!

• ...

Niin että 6 päivää armeijan alkamisen jälkee ajattelit saada lomaa? ei toivoakaan. Kaikki on kiinni ekan viikonlopun, eikä keikan takia muutenkaan lomaa ainakaan alokasaikana saa. Paitsi tietty jos väärennät vanhempies kuolinilmotuksen. ehkä ne sit sut päästäis kotiin.

• .A.
        DamageInc kirjoitti:

Sivari EI ole vaihtoehto. Sivari on nynnyille. HAH!!!!!

>Sivari on nynnyille.

Kuules pahvi, tuleppas sanomaan päin mun naamaa!
        HAH!!!!!

• DamageInc
        .A. kirjoitti:

>Sivari on nynnyille.

Kuules pahvi, tuleppas sanomaan päin mun naamaa!
        HAH!!!!!

Aika ja paikka niin tuun.

• .A.
        DamageInc kirjoitti:

Aika ja paikka niin tuun.

Sopiiko Helsingin keskustan alue?

• DamageInc
        .A. kirjoitti:

Sopiiko Helsingin keskustan alue?

Milloin? En asu Hesassa enkä pääse sinne ainakaan kuukauteen. Katotaan joskus huhtikuun aikaan okei?

• .A.
        DamageInc kirjoitti:

Milloin? En asu Hesassa enkä pääse sinne ainakaan kuukauteen. Katotaan joskus huhtikuun aikaan okei?

Aito landepelle. Katsotaan vaikka koska vaan.
        Ilmoo sitten, kun sopii.

• DamageInc

Lukeehan tuo Iltalehden ja -sanomien sivuillakin.

• liput

Tuleekos noi ton konsertin liput sit nettiin myyntiin lippupalvelu.fi sivuille vai?

• on...

...aikas suolaset... 69euroo A katsomoon... Mut pakko sinne on silti mennä!! Yli kymmenen vuotta aikaa ku viimeks bändin nähny livenä.

• Metallicaman70

Helv. nopee pitää olla ,viimeks tais mennä 50000
        lippuu 2h...kun puolet varmaan menee jollain suhteilla..!!No yrkkä päälle ni eiköhän se siitä!!

• Juppepuputti75
        Metallicaman70 kirjoitti:

Helv. nopee pitää olla ,viimeks tais mennä 50000
        lippuu 2h...kun puolet varmaan menee jollain suhteilla..!!No yrkkä päälle ni eiköhän se siitä!!

Viimeksi meni pauttirallaa 4 tuntia että liput oli viimestä myöten myyty. Eli aamupäivän aikana ne kyllä menee.

Hyvässä lykyssä pääsee linjojakin pitkin läpi mutta meikä ainakin menee hakemaan kenttäliput jonottamalla paikallisen lippupalvelun edessä.

• Oo kaveri!
        Juppepuputti75 kirjoitti:

Viimeksi meni pauttirallaa 4 tuntia että liput oli viimestä myöten myyty. Eli aamupäivän aikana ne kyllä menee.

Hyvässä lykyssä pääsee linjojakin pitkin läpi mutta meikä ainakin menee hakemaan kenttäliput jonottamalla paikallisen lippupalvelun edessä.

Jos pystyt jonottamaan, niin et varais mullekin pari lippua samalla?!! Terveydenhoitoala vaatii olemaan duunissa jo aamuyöstä, joten turha toivo päästä itse jonon päähän!... Eihän olis ihan mahdotonta???!!!

• Kaveri868

Montakohan lippua on kiintiö per.naama???Jos nyt edes läpi pääsee!!

• Balzi

Siis kuinka aikasin aamulla kantsis mennä jonottamaan jos kentälle meinaa liput saada? Kokemuksia kellään?

• lippu!!!

mä oon jo varannu kenttälipun lippupalvelusta matkan kanssa

• sdfjidfhi
        lippu!!! kirjoitti:

mä oon jo varannu kenttälipun lippupalvelusta matkan kanssa

Joko ne nyt voi varata mä luulin et ne voi varata vasta keskiviikkona ku ne tulee myyntiin.

• oxot
        sdfjidfhi kirjoitti:

Joko ne nyt voi varata mä luulin et ne voi varata vasta keskiviikkona ku ne tulee myyntiin.

ei menny kun vajaa tunti niin loppuunmyynti koitti. :( jäin ilman lippuja. trokarit vei kaiken :8

• Vituttaaaaaaaa
        oxot kirjoitti:

ei menny kun vajaa tunti niin loppuunmyynti koitti. :( jäin ilman lippuja. trokarit vei kaiken :8

Niin taisi käydä täälläkin.
        Miten voi olla mahdollista että liput menee niin
        nopeasti???

• met
        Vituttaaaaaaaa kirjoitti:

Niin taisi käydä täälläkin.
        Miten voi olla mahdollista että liput menee niin
        nopeasti???

"Miten voi olla mahdollista että liput menee niin nopeasti???"

Siten, että lipunmyyntipisteet alottaa tulostamaan lippuja samantien klo 9.00 siihen tahtiin, kun tulostin sallii. Niitä sitten myydään jonottajille, mikä on ihan oikein minun mielestäni. Itse venailin about klo. 6:sta asti ja nyt on kenttäliput itelle ja kavereille, joita varmaan nyt löytyy ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10241
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2478
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      218
      1985
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1803
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1090
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1064
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      882
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      833
    Aihe