M: Viljakäärme

M.E

Myytävä viljakäärme -uros "Väinö". Väinö on kaunis normaalinvärinen viljakäärme ( het.anery, mahd. myös snow ). Se on terve, aktiivinen, käsittelyyn tottunut ja mahtavan ruokahalun omaava, nahanluonnit sujuneet aina ongelmitta.
Väinö on syntynyt 07/98, pituutta sillä on n.110-125cm ja painoa n.660g.
Lisätietoja e-mailitse: [email protected]

Kesällä mahdollisesti saatavilla jälleen myös viljakäärmeen poikasia. Kysy lisää!

7

686

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • althalus

olen kiinnostunut viljakäärmeistä.voisitko kertoa käärmeestä enemmän.millaisissa hinnoissa poikaset/aikuiset pyörivät.olen ajatellut että lähden jossain vaiheessa opiskelemaan matelija alaa,tai mielellään ihan matelijanhoitajaksi.
      kiitos jo etukäteen=)

• häh..?

Matelija-alaa? Matelijahoitajaksi? Eihän tuollaisia edes ole.

• althalus
        häh..? kirjoitti:

Matelija-alaa? Matelijahoitajaksi? Eihän tuollaisia edes ole.

onhan.esimerkiksi erikoistua johonkin eläintarhaan matelija alalle.

• sneiksi
        althalus kirjoitti:

onhan.esimerkiksi erikoistua johonkin eläintarhaan matelija alalle.

suomessa ei vielä voi opiskella virallisesti herpetologiaa= matelijahässäkkää.
        mm. Timo Paasikunnas joka hoitaa korkeasaaressa matelijoita näin on sanonut. Ainut mahdollisuus on "oma" opiskelu.. ei siis mitään virallista!!!

• naama
        sneiksi kirjoitti:

suomessa ei vielä voi opiskella virallisesti herpetologiaa= matelijahässäkkää.
        mm. Timo Paasikunnas joka hoitaa korkeasaaressa matelijoita näin on sanonut. Ainut mahdollisuus on "oma" opiskelu.. ei siis mitään virallista!!!

kyllä muuten on. minä opiskelen pien eläin hoitajaksi ja olen ajatellut erikoistua matelioihin...

• valmis pieneläinhoitaja
        naama kirjoitti:

kyllä muuten on. minä opiskelen pien eläin hoitajaksi ja olen ajatellut erikoistua matelioihin...

Pieneläinhoitaja voi vain omalla kokemuksella "erikoistua" mateljoihin, eli missään oppilaitoksessa et Suomessa tätä voi opiskella.

• "Pimu"

Moi!

Olen nyt hieman aikaan miettinyt viljakäärmeen hankintaa.. Ja kysyin paria juttua. Eli en tiedä oikein noista väreistä, eli minkä värinen se ois, siis oranssi suunnilleen vai minkä värinen? Ja sit toisekseen liittyykö sukupulli niiden luonteeseen?
      -Pimu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1638
    2. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      552
      1340
    3. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1340
    4. 65
      1051
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      74
      1000
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      53
      776
    7. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      112
      765
    8. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      77
      760
    9. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      42
      713
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      468
      667
    Aihe