kertokaa millä nainen hurmaa neitsytmiehen!
Hohoi neitsytmiehet!!
5
2415
Vastaukset
- Codetsu
olemalla oma hurmaava itsensä ja osoittavansa
kiinnostusta kyseistä miestä kohtaan
huomio on neitsyt miehelle kuin hunajaa
roolin esittäjät paljastuvat armotta- AROSUSI-09
jossa voi lillua ja tuntea olonsa mukavaksi.Jo vain.Teeskentely on paperinen naamio joka katoaa ensimmäisessä tihkusateessa.Jo vain.Codetsu on harvinaisen oikeassa.Eli Neitsyiden massahurmaamiseen ei tarvita kartanoita ja Cadillaceja,vain vähän aitoa lämpöä:)¤Poistuu takaisin Siriukselle¤
- Poistankin
AROSUSI-09 kirjoitti:
jossa voi lillua ja tuntea olonsa mukavaksi.Jo vain.Teeskentely on paperinen naamio joka katoaa ensimmäisessä tihkusateessa.Jo vain.Codetsu on harvinaisen oikeassa.Eli Neitsyiden massahurmaamiseen ei tarvita kartanoita ja Cadillaceja,vain vähän aitoa lämpöä:)¤Poistuu takaisin Siriukselle¤
neitsytkummipojan heti maanataina testamentistani. Saas nähdä mitä tapahtuu.;)
t, Perintötäti
- tsippadii
Jos joku nainen olipa horoskooppi mikä hyvänsä laittaa minulle ruokaa olen 100% "mennyttä miestä", eli jalat putoavat alta
- arska-46
Hellyyttä,huomaavaisuutta,kehuja.Näitä kun annat,saat Neitsytmieheltä samaa kaksinverroin takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382407- 352104
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156