Miss Kita täällä taas! :)

Miss Kita

Heips!
Niin kuin jo tuossa aiemmin mainitsin, sori, että mua ei oo näkyny aikoihin. Siis pitkiin pitkiin aikoihin.
On ollu kaikenlaista, mm. tietokone oli mäskänä. Ja kun me saatiin se takas, rekisteröidyin Monsterboardille ja siellä on sitte tullu pyöriskeltyä.
Mutta nyt mä oon täällä taas ja AWEM: liityn mielelläni siihen HRH-kerhoon. Ja tietysti muutenkin juttelen teidän Lordi-fanien kanssa. =)
Laittakaahan viestiä tulemaan (you know *elonmerkkejä*)

6

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittaja ainesta

Halloween yö juttu, jos viitsit

• Miss Kita

Nyt putosin kärryiltä, mitä tarkoitat?

• marse
        Miss Kita kirjoitti:

Nyt putosin kärryiltä, mitä tarkoitat?

...lordista. Hei siis tosi järkevää tulla tänne ilmottelee et tulit tänne! Täällä keskustellaan LORDISTA eikä mistään ihme lässytyksitä. SORI mut luulis sunki tajuuvan.

• AWEM
        marse kirjoitti:

...lordista. Hei siis tosi järkevää tulla tänne ilmottelee et tulit tänne! Täällä keskustellaan LORDISTA eikä mistään ihme lässytyksitä. SORI mut luulis sunki tajuuvan.

Pitääkö sun siis joka juttuun kommentoid.....................?

• marse
        AWEM kirjoitti:

Pitääkö sun siis joka juttuun kommentoid.....................?

ai AVEM tai sinä kuka ootkin niin puhuitko mulle? Jos sua niin paljo häiritsee se nii voit sitten vaikkapa valittaa mulle päin naamaa :D mua vaan ärsyttää ku tääl puhutaa iha jotai muuta ku pitäis

• mä2

tulikoralli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      351
      2123
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      50
      1683
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1343
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1221
    5. 143
      1188
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1161
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1092
    8. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1067
    9. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1048
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      982
    Aihe