Heips!
Niin kuin jo tuossa aiemmin mainitsin, sori, että mua ei oo näkyny aikoihin. Siis pitkiin pitkiin aikoihin.
On ollu kaikenlaista, mm. tietokone oli mäskänä. Ja kun me saatiin se takas, rekisteröidyin Monsterboardille ja siellä on sitte tullu pyöriskeltyä.
Mutta nyt mä oon täällä taas ja AWEM: liityn mielelläni siihen HRH-kerhoon. Ja tietysti muutenkin juttelen teidän Lordi-fanien kanssa. =)
Laittakaahan viestiä tulemaan (you know *elonmerkkejä*)
Miss Kita täällä taas! :)
6
474
Vastaukset
- Kirjoittaja ainesta
Halloween yö juttu, jos viitsit
- Miss Kita
Nyt putosin kärryiltä, mitä tarkoitat?
- marse
Miss Kita kirjoitti:
Nyt putosin kärryiltä, mitä tarkoitat?
...lordista. Hei siis tosi järkevää tulla tänne ilmottelee et tulit tänne! Täällä keskustellaan LORDISTA eikä mistään ihme lässytyksitä. SORI mut luulis sunki tajuuvan.
- AWEM
marse kirjoitti:
...lordista. Hei siis tosi järkevää tulla tänne ilmottelee et tulit tänne! Täällä keskustellaan LORDISTA eikä mistään ihme lässytyksitä. SORI mut luulis sunki tajuuvan.
Pitääkö sun siis joka juttuun kommentoid.....................?
- marse
AWEM kirjoitti:
Pitääkö sun siis joka juttuun kommentoid.....................?
ai AVEM tai sinä kuka ootkin niin puhuitko mulle? Jos sua niin paljo häiritsee se nii voit sitten vaikkapa valittaa mulle päin naamaa :D mua vaan ärsyttää ku tääl puhutaa iha jotai muuta ku pitäis
- mä2
tulikoralli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976