Hirviön sisällä
Agrh, raah hhmm.. Miksi meidän laisiamme vihataaan, kun olen erilainen? Urgt. Meitä on ainaa kiusattu ulkonäön perusteellaa, mut miks ihmiset eivät voi katsoa sieluuun ja näkisi totuudeeen?
MIKSI KAIKKI ERILAISUUS ON PAHASTA, kun olemmee ihmisten ilmoillaa? vOI MIKSI? Katsokaa sieluun ja näkekää yksinäisen sielun, mut kukaan ei tajuu hirviöm tuskaaa..
Voi miksi? Emme ole tehneet kenellekään pahaa ja yrittänyt hyväää koettaa tehneet, mut mikäään ei ole auttaanuut. Miks tälläinen hahmo ei voi liikkua missään, kun joku aina tulee sanomaaan rumasti, vaik en ole tehnyt mitään?
VOI MIKSI, VOI MIKSI te ette ymmärrä hirviötä, kun yrittää olla ystävällinen, mut pakotettiin minut pois lähtemään, koska olen erilainen...?
VOI MIKSI, MIKSI te ette näe et koen tuskaa joka kerta kun katsotte minuun päin ja lähdette heti karkuuun..? Katsokaaa, edees kerran minun silmiini kautta sieluuni kun minä vaain kärsin, mikä ei minun vika ole?
Voi miksi te lähettätte pois heti jonkun erilaisen, vaik yritän sopeutua teisän joukkoonnee...Katsokaa hirviön sisälle ja näette aivan tavallisen ihmisen...
VOI MIKSI, VOI MIKSI, kun olen vain erilainen...
Hirviön sisällä
Lisää "Biisejä"
2
215
Vastaukset
- -___-
opettele kirjoittamaan.
- Lisää "biisejä"
Kirjakieltä? Häh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512445- 982115
- 241893
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253