voi aihauttaa paniikkihäiriöitä ja vastaavanlaisia juttuja.Luin netistä aivan kauhulla, mitä aspartam voi tehdä.Kauhulla koska olen nautiskellut viime vuosina paljonkin ligt-juttuja jne joissa on aspartamia.Ja olo on joskus outo paniikkinen ja epätodellinen.Lopetin aspartamin kuukausi sitten.Lukekaa ihmiset , miten vaarallinen se on.
Tiesittekö
6
533
Vastaukset
- bnökljfnbb
niin, netissä lukee kaikenlaista. kaikkea ei vain kannata ottaa niin tosissaan. en väitä, että makeutusaineet ovat täysin turvallisia, mutta ei ihan kaikkea kannata ottaa totena. eräät makeutusaineet ovat aiheuttaneet jopa sikiön kehityshäiriöitä sellaisille, joilla on äärimmäisen harvinainen perinnöllinen tauti. (fenyyliketonuriako se oli?) suomalaisilla sitä esiintyy enemmän kuin missään muualla maailmassa.
- ajatuksia?
Netistä voi todellakin jos jonkinlaista asiaa ja asianvierestä, mutta kyllähän nämä kaikenlaiset keinomaku ja väriaineet totaalisen turhia on, eikä niitä kenenkään kannata sisuksiinsa imee!
Kertokaa mulle mitä järkee on vetää värjättyä ja keinotekoisia makuaineita sisältävää vettä sisuksiinsa kun puhdastakin vettä on saatavilla? - Anonyymi
Älä puolusta asiaa jota et tunne. An na muurahaisille niin näe tulokset. Olen käyttänyt muurahaismyrkkynä vuosia. Tehokkain muurahaisten hävittämismyrkky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puolusta asiaa jota et tunne. An na muurahaisille niin näe tulokset. Olen käyttänyt muurahaismyrkkynä vuosia. Tehokkain muurahaisten hävittämismyrkky.
Youtubesta katsoin kun porsaalle annettiin ekaksi keinomakeutettua mehua. Katsoi omistajaansa ja nyrpisteli kärsäänsä pettyneenä. Sitten omistaja tarjosi sokerimehua ja porsas alkoi litkimään ihan loppuun asti tyytyväisenä.
- Anonyymi
"Aiheuttaa hullutta" Antamalla muurahaisille niin näette totuuten. Tehohain muurahaismyrkky joka aiheuttaa varman kuoleman.
- Anonyymi
Älkää tutkiko ja lukeko ihan kaikkea, jos tulee herkästi ahdistuneisuutta.
Välttyy monilta paniikeilta ym. kun keskittyy muihin asioihin ja yrittää nauttia elämästä.
Miksi kasata itselleen huolia ihan tahallaan, kun voi välttääkin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873