Tiesittekö

että aspartam

voi aihauttaa paniikkihäiriöitä ja vastaavanlaisia juttuja.Luin netistä aivan kauhulla, mitä aspartam voi tehdä.Kauhulla koska olen nautiskellut viime vuosina paljonkin ligt-juttuja jne joissa on aspartamia.Ja olo on joskus outo paniikkinen ja epätodellinen.Lopetin aspartamin kuukausi sitten.Lukekaa ihmiset , miten vaarallinen se on.

6

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bnökljfnbb

niin, netissä lukee kaikenlaista. kaikkea ei vain kannata ottaa niin tosissaan. en väitä, että makeutusaineet ovat täysin turvallisia, mutta ei ihan kaikkea kannata ottaa totena. eräät makeutusaineet ovat aiheuttaneet jopa sikiön kehityshäiriöitä sellaisille, joilla on äärimmäisen harvinainen perinnöllinen tauti. (fenyyliketonuriako se oli?) suomalaisilla sitä esiintyy enemmän kuin missään muualla maailmassa.

• ajatuksia?

Netistä voi todellakin jos jonkinlaista asiaa ja asianvierestä, mutta kyllähän nämä kaikenlaiset keinomaku ja väriaineet totaalisen turhia on, eikä niitä kenenkään kannata sisuksiinsa imee!

Kertokaa mulle mitä järkee on vetää värjättyä ja keinotekoisia makuaineita sisältävää vettä sisuksiinsa kun puhdastakin vettä on saatavilla?

• Anonyymi

Älä puolusta asiaa jota et tunne. An na muurahaisille niin näe tulokset. Olen käyttänyt muurahaismyrkkynä vuosia. Tehokkain muurahaisten hävittämismyrkky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puolusta asiaa jota et tunne. An na muurahaisille niin näe tulokset. Olen käyttänyt muurahaismyrkkynä vuosia. Tehokkain muurahaisten hävittämismyrkky.

Youtubesta katsoin kun porsaalle annettiin ekaksi keinomakeutettua mehua. Katsoi omistajaansa ja nyrpisteli kärsäänsä pettyneenä. Sitten omistaja tarjosi sokerimehua ja porsas alkoi litkimään ihan loppuun asti tyytyväisenä.

• Anonyymi

"Aiheuttaa hullutta" Antamalla muurahaisille niin näette totuuten. Tehohain muurahaismyrkky joka aiheuttaa varman kuoleman.

• Anonyymi

Älkää tutkiko ja lukeko ihan kaikkea, jos tulee herkästi ahdistuneisuutta.
      Välttyy monilta paniikeilta ym. kun keskittyy muihin asioihin ja yrittää nauttia elämästä.
      Miksi kasata itselleen huolia ihan tahallaan, kun voi välttääkin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      95
      3761
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      50
      3115
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3027
    4. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2855
    5. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2734
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2462
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2187
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      60
      2128
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      59
      1956
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1878
    Aihe