Mansen kingi on Ilves ja sitä tosiasiaa eivät kahvaran fanit pysty nielemään.
Tappara on paska
9
875
Vastaukset
- kepu82
mee nyt oikeesti pyöriin sinne ilveksen sivustoille...vituttaa lukee tollasta paskaa!!!!
- mr.morning
ny imeen mun isoo munaa kusiviiksi
- toinen333
sillä ilves on se paska
- LoL.
ton takia oon mielummin enemmän Tapparan, ku Ilveksen puolella..
Ilveksen fanit on heti niiiiin ylimielisiä ja ihan innoissaan ku voittaa Tapparan muutaman kerran tällä kaudella.
Just tommoset idiootti-fanit tekee seurasta jotenki inhottavan, vaikka pelaajat oliski ihan OK (niinku Ilveksen tapauksessa on).
"Tappara on paska" "Ilves rulezzzzzz"
Tiäkkö sä just teit Ilveksestä aika paskan seuran ei-ilves-fanien silmissä.- neksun poika
oon asunu n.3 vuotta mansessa. Aina puhuttu ilveksen kovasta juniori myllystä... MISSÄ NE UUDET KULTARANTEET PIILEKSII???? Kaikki ratkaisut jää ilveksen paapoille(lumme, helminen jne)? ON VUOSI 85 KAUAN ON AIKAA SIIS! MIETI; SIIS MIETI
- hakametsän haltijaat
neksun poika kirjoitti:
oon asunu n.3 vuotta mansessa. Aina puhuttu ilveksen kovasta juniori myllystä... MISSÄ NE UUDET KULTARANTEET PIILEKSII???? Kaikki ratkaisut jää ilveksen paapoille(lumme, helminen jne)? ON VUOSI 85 KAUAN ON AIKAA SIIS! MIETI; SIIS MIETI
Pertusta tuullaan kuulemaan vielä pitkään.
Myös uskon että Joonas Lehtivuoresta tulee vielä kunnon pelimies.
Ja tietenkin Rask.vaikka ei nyt olekkaan ilveksen kasvatti, lasken siltä hänet tähän.
- scsdsc
Tsemppiä Ilves, ipa voi hyvällä tuurilla päästä kymmenen joukkoon.Onnea upeasta saavutuksesta kaikille ipan faneille.Ipa parantaa kausi kaudelta.Esim. 2003 ipa oli neljästoista ja nyt jo taistelee kymmenen joukossa.
- RULEZZ
TAPPARA RULEZZ...OLEN TAPPARA-FANI.HIFK.BLUES.ÄSSÄT.SAIPA FANI...JA TAPPARAN MIES SEKÄ KAIKKIEN....
- Anonyymi
Buuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776