Tappara on paska

Ilves rulezzzzzz

Mansen kingi on Ilves ja sitä tosiasiaa eivät kahvaran fanit pysty nielemään.

9

1019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepu82

mee nyt oikeesti pyöriin sinne ilveksen sivustoille...vituttaa lukee tollasta paskaa!!!!

• mr.morning

ny imeen mun isoo munaa kusiviiksi

• toinen333

sillä ilves on se paska

• LoL.

ton takia oon mielummin enemmän Tapparan, ku Ilveksen puolella..
      Ilveksen fanit on heti niiiiin ylimielisiä ja ihan innoissaan ku voittaa Tapparan muutaman kerran tällä kaudella.

Just tommoset idiootti-fanit tekee seurasta jotenki inhottavan, vaikka pelaajat oliski ihan OK (niinku Ilveksen tapauksessa on).

"Tappara on paska" "Ilves rulezzzzzz"
      Tiäkkö sä just teit Ilveksestä aika paskan seuran ei-ilves-fanien silmissä.

• neksun poika

oon asunu n.3 vuotta mansessa. Aina puhuttu ilveksen kovasta juniori myllystä... MISSÄ NE UUDET KULTARANTEET PIILEKSII???? Kaikki ratkaisut jää ilveksen paapoille(lumme, helminen jne)? ON VUOSI 85 KAUAN ON AIKAA SIIS! MIETI; SIIS MIETI

• hakametsän haltijaat
        neksun poika kirjoitti:

oon asunu n.3 vuotta mansessa. Aina puhuttu ilveksen kovasta juniori myllystä... MISSÄ NE UUDET KULTARANTEET PIILEKSII???? Kaikki ratkaisut jää ilveksen paapoille(lumme, helminen jne)? ON VUOSI 85 KAUAN ON AIKAA SIIS! MIETI; SIIS MIETI

Pertusta tuullaan kuulemaan vielä pitkään.
        Myös uskon että Joonas Lehtivuoresta tulee vielä kunnon pelimies.
        Ja tietenkin Rask.vaikka ei nyt olekkaan ilveksen kasvatti, lasken siltä hänet tähän.

• scsdsc

Tsemppiä Ilves, ipa voi hyvällä tuurilla päästä kymmenen joukkoon.Onnea upeasta saavutuksesta kaikille ipan faneille.Ipa parantaa kausi kaudelta.Esim. 2003 ipa oli neljästoista ja nyt jo taistelee kymmenen joukossa.

• RULEZZ

TAPPARA RULEZZ...OLEN TAPPARA-FANI.HIFK.BLUES.ÄSSÄT.SAIPA FANI...JA TAPPARAN MIES SEKÄ KAIKKIEN....

• Anonyymi

Buuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3348
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      80
      1448
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1049
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      54
      943
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      726
    Aihe