Lordi-elokuva

on totta!!!!

Markus Selin ja Lordi tekevät KAUHUELOKUVAN! Se ei voi olla muuta kuin hyvä. Sairaalakauhu on osin itsensä Lordin käsikirjoittama.

Kuvaukset alkaa toukokuussa!

http://www.stara.fi/?p=5135

55

6146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putkikauppa.com

      Jotain tällaista olen odottanutkin.

    • Örkki

      Toivottavasti ei ainakaan noissa puvuissa näyttele, sillä silloin ne ei ole pelottavia. Muuten ihan odotettavan arvoinen

      • Sadetakki nainen

        Mr Lordi ei minusta ole yhtään pelottavan näköinen.Ei sinnepäinkään. Päinvastoin ihan.Saisi Lordi laittaa kunnon maskin että olisi pelottavan näköinen. Painajainen Elmstriitillä elokuvan Fredy se vasta pelottava onkin. Sitä minä pelkäsin silloin kun ne elokuvat tuli yhteen aikaan.Mr Lordista voisi tehdä myös hupi elokuvan.Se varmaankin naurattaisi ainakin minua.Mitä enemmän verta sitä enemmän pelottaa ja tulee paha olo.On tässä aikamonta kauhukuvaa kuitenkin tullut nähtyä. Jos Mr Lordi olisi sitten Manaajan arvoinen niin hyvä.


      • teurastaja!
        Sadetakki nainen kirjoitti:

        Mr Lordi ei minusta ole yhtään pelottavan näköinen.Ei sinnepäinkään. Päinvastoin ihan.Saisi Lordi laittaa kunnon maskin että olisi pelottavan näköinen. Painajainen Elmstriitillä elokuvan Fredy se vasta pelottava onkin. Sitä minä pelkäsin silloin kun ne elokuvat tuli yhteen aikaan.Mr Lordista voisi tehdä myös hupi elokuvan.Se varmaankin naurattaisi ainakin minua.Mitä enemmän verta sitä enemmän pelottaa ja tulee paha olo.On tässä aikamonta kauhukuvaa kuitenkin tullut nähtyä. Jos Mr Lordi olisi sitten Manaajan arvoinen niin hyvä.

        Jos tekevät kunnon teurastus elokuvan niin mikä ettei! Ei tarvitse olla pelottava, kunhan on tarpeeksi sairas.


      • Molok
        Sadetakki nainen kirjoitti:

        Mr Lordi ei minusta ole yhtään pelottavan näköinen.Ei sinnepäinkään. Päinvastoin ihan.Saisi Lordi laittaa kunnon maskin että olisi pelottavan näköinen. Painajainen Elmstriitillä elokuvan Fredy se vasta pelottava onkin. Sitä minä pelkäsin silloin kun ne elokuvat tuli yhteen aikaan.Mr Lordista voisi tehdä myös hupi elokuvan.Se varmaankin naurattaisi ainakin minua.Mitä enemmän verta sitä enemmän pelottaa ja tulee paha olo.On tässä aikamonta kauhukuvaa kuitenkin tullut nähtyä. Jos Mr Lordi olisi sitten Manaajan arvoinen niin hyvä.

        Minä olen samaa mieltä kanssasi. Painajainen Elmstreetillä 1 on vielä tänäkin päivänä hyvä kauhuelokuva, eivät tienneet kun lähtivät tekemään kyseistä elokuvaa, että siitä tulee klassikko.


    • Prööööööööööööööööt

      Eikö nyt herranjestas vois lopettaa lordi hössötystä!?!?!?! Karkit, vaatteet, limut, kirjat, levyt, nyt lisäks viel leffat. Lopettais, huono bändi muutenki!!!!!!

      • mutta..

        euroviisut on suomelle niin helvetin pyhä asia. tai yleensäkin kun jossain menestýtään, ni jaksetaan valovuosia hehkuttaa. itteeki vtuttaa tollai meininki.


      • Kikipi

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi!Milloinkohan tämäkin hössötys loppuu!? Toivottavasti pian!


      • mutta
        Kikipi kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi!Milloinkohan tämäkin hössötys loppuu!? Toivottavasti pian!

        Ne joita ei kiinnosta Lordin jutut voisivat panna silmät ja korvat kiinni. Mua kiinostaa. Lisää Lodria
        Lordia Jeeeeeeee.


    • Omenamiehenjulmuus

      Ei tuollaiselle komedia/parodia kauhuelokuvalle voi muuta kuin nauraa! :D

      Kai se sitten täytyy katsoa.

    • Molok

      Vai, kauhuelokuva. Eikö Lordista pitänyt tehdä elokuva, kun se voitti euroviisut ? Kauhuelokuva on ilmeisesti uusi idea. Minkähänlainen kauhuelokuva sieltä valmistuu ? Itse käyn paljon elokuvissa ja olen nähnyt paljon kauhuelokuvia. Hyviä kauhuelokuvia ei ole tullut pitkään aikaan, siis sellaisia elokuvia jossa on todella vaikuttavia kauhukohtauksia. Kaikki on jo nähty ja koettu. Hyvä kauhuelokuva voisi syntyä esimerkiksi työttömyydestä ja siitä kuinka koko ajan potkitaan pellolle hyviä työntekijöitä. Arkipäivän kauhua.

      • Lord fan

        Jos se menestyy ja päätyy esim amerikkaan. Pitäis olla hiukan erilainen sitten tuo leffan musiikki kuin Hard rock hallelujah.


      • Molok
        Lord fan kirjoitti:

        Jos se menestyy ja päätyy esim amerikkaan. Pitäis olla hiukan erilainen sitten tuo leffan musiikki kuin Hard rock hallelujah.

        Well, well...Yhdysvalloissa on suuret markkinat, mikäli kyseinen elokuva aiotaan levittää sinne. Elokuvan markkinointi katsojille pitää onnistua, kuten kävi taannoisessa Matti elokuvassa.


        Saapi nähdä minkälaista musiikkia elokuvassa kuullaan. Varmaan monenlaista musiikkia.


    • lordia jokapaikassa

      eikö muta enää eksitä kun leffa ,olis hakaeutunu euroviisuinhin vaikka mielummin

    • Onnetonta räpellystä

      B-luokan bändi B-luokan elokuvassa. Who cares?

      • Rumahirviörillumarei

        Samaa mieltä!! Koko laardi aivan PUOSTA !!!


    • ASSer*

      Ei oo pelottava, kun pienet lapsetkin ihastelevat Lordia.

      • ollenkaan...........

        Mun mielest Lordin ei pitaisi tehda mitaan tai osallistua minnekkaan elokuvaan ollenkaan.


    • Nyt se jengi vasta tekeekin itsestään naurunalaisen :D Lordi nyt ei kelpaisi kuin scary movien kaltaiseen komediakauhuun xD

      • juupa

        samaa mieltä vi**u mikä pelle :D


    • mie vain

      En osaa sanoa muuta tähän asiaan, kuin PAKKO KATSOA, oli se sitten hyvä tai huono..

      • Enchant..

        Lordin lyhytelokuvassa The Kin:ssä oli kohtuullisen hyvä alku, mutta muuten leffa ei ollutkaan mitenkään mainittava. Juonikin oli okei, mutta toteutus aika huono. Saa nähdä, mitä uudesta tulee, toivottavasti hieman parempi..


      • Kauhua

        Olen samaa mieltä.


    • huhuhu

      no en tiedä saattaahan se olla ihan ok..tai sitten ei mutta varmaan katon.. minkälaisen elokuvan ne on tehnyt......

    • miks??

      Juu. Pitihän se arvata. Sehän tästä puuttuikin, elokuva... Kaikki vaan euroviisuvoiton takia ?!? Kyllä Suomessa osataan tää hehkuttaminen. Eikö Laura Voutilaisestakin olisi voinut leffan tehdä?!!

      • sfrg

        aivan niin.menaakohan se loooordi olla noi maskit päällä yhtä pellen näköisenä siinä elokuvassakin?!ei se pelota pientä lastakaan.ja jos ne vielä puhuvat suomea! naurettavaa.


      • M.I.C

        Varsinkin, jos on kyseessä joku tehoste leffan tynkä. No, olihan se Harlinin tekemä se Painajainen Elm`s streetillä kohtalainen, mutta sitä haukuttiin.


    • miks??

      Juu. Pitihän se arvata. Sehän tästä puuttuikin, elokuva... Kaikki vaan euroviisuvoiton takia ?!? Kyllä Suomessa osataan tää hehkuttaminen. Eikö Laura Voutilaisestakin olisi voinut leffan tehdä?!!

    • kauhuleffafriikki

      Mitä järkeä on kysyä, onko Lordi tarpeeksi pelottava. Tai väittää, että ei olisi... Eihän kauhuleffat muutenkaan perustu siihen, että otetaan tosi pelottava näyttelijä tai roolihahmo ja tehdään leffa sen ympärille... No poikkeuksena tietysti Jack Nicholson, joka saa selkäpiin karmimaan ihan omalla olemuksellaan :D

      • pöikpök

        perustuuhan


    • Awa

      no tottakai on!

    • voiko olla

      NAURETTAVAMPAA!!! Koko lordi sais painua niin pitkälle ku pippuri kasvaa, ainaki mun puolesta.
      Vielä elokuva... Sallikaa mun nauraa.
      Tuosta saa ku komediaa aikaan... xoD

      • ei helv..

        tää tästä viel puuttuki!! no tuleepahan komediaa:D saa naurut pitkäks aikaa....


    • Myttynenä

      No, mikä ettei.Kyllä Lordista ois elokuvan aiheeksi.Itse en tosin välitä kauhuleffoista.

    • kekkonen

      olisi mukavampi jos laulaisitte ilman naamareita terveisin kekkonen.

    • ÄLÄKÄÄ

      tehkö sitä!!! ottakaa naamarit pois ja tehkää sitä musiikkia vaa vaikka mun makuu ei olekka!!ei lordiii eiiiii!!!

    • hävettää....

      nyt kyllä nolataan taas (jälleen kerran) suomalaiset, jos tää ulkomaillekkin menee...voi perse. en tajua miksi me ei vaan osata?!?!?!! nolouden nolous! lordi voisi minunkin mielestä pysyä kaukana julkisuudesta niiden vitun naamariensa kanssa. ärsyttää kun joka paikassa se saakelin naamaripelle näkyy!

      • #oikea oltermanni#

        Jadesoturi oli ihan tarpeeksi...sellaista pohjanoteerausta ei ole suomessa ennen ollutkaan


      • sun kanssas

        No kylläpä sua kovasti jaksaa hävettää toisten puolesta. Ihan sääliksi käy.

        Kuule, se on aivan yks lysti mitä täällä Suomessa tehdään ja mitä maailmalle menee, ei sitä muissa maissa juurikaan noteerata. Suomessa varmasti näkyy joka puolella, jos nyt jossain ulkomailla mediassa on sivulööpissä mainintaa Suomen saavutuksista, mutta ei sitä ulkomailla juurikaan huomata. Ja vaikka noteerattaisiin, niin se noteeraus kestää about minuutin.

        Sitäpaitsi eiköhän vaikka Saksan kokoisessa maassa tehdä paljon enemän vaikka minkälaista lordi-elokuvaa, eikä siitä täällä Suomessa juurikaan noteerata. Kato, niitä ulkomaalaisia kiinnostaa omat asiat paljon enemmän kuin toisten, aivan samalla tavalla kuin Suomalaisiakin. Ei tää Suomi mikään maailman napa ole.

        Hyvä hyvä. Siittä vaan Lordi elokuvan tekoon. Luultavasti käyn katsomassakin sen. Toivottavasti tulee enemmän mustaa komediaa, kuin liian tosissaan tehtyä kauhua. Ja rokkia mukaan tietty.


      • Peshimishti
        sun kanssas kirjoitti:

        No kylläpä sua kovasti jaksaa hävettää toisten puolesta. Ihan sääliksi käy.

        Kuule, se on aivan yks lysti mitä täällä Suomessa tehdään ja mitä maailmalle menee, ei sitä muissa maissa juurikaan noteerata. Suomessa varmasti näkyy joka puolella, jos nyt jossain ulkomailla mediassa on sivulööpissä mainintaa Suomen saavutuksista, mutta ei sitä ulkomailla juurikaan huomata. Ja vaikka noteerattaisiin, niin se noteeraus kestää about minuutin.

        Sitäpaitsi eiköhän vaikka Saksan kokoisessa maassa tehdä paljon enemän vaikka minkälaista lordi-elokuvaa, eikä siitä täällä Suomessa juurikaan noteerata. Kato, niitä ulkomaalaisia kiinnostaa omat asiat paljon enemmän kuin toisten, aivan samalla tavalla kuin Suomalaisiakin. Ei tää Suomi mikään maailman napa ole.

        Hyvä hyvä. Siittä vaan Lordi elokuvan tekoon. Luultavasti käyn katsomassakin sen. Toivottavasti tulee enemmän mustaa komediaa, kuin liian tosissaan tehtyä kauhua. Ja rokkia mukaan tietty.

        Ei muka kiinnosta?? kovasti tuntuu että kaikki mit amerikan mantereella tapahtuu niin kiinnostaa ja kovasti! ei oo enää kauaa suomi vaan pikku-amerikka!(itseasiassa on jo)

        Niin ja ei olekkaan mikään maailman napa mutta kovalla hingulla haluaa ollla..paska mikä paska. ei me koskaan tulla oleen ees ruotsin tasolla.


    • snowAngel91

      Lordi t-paitoja, lordi penaaleja, lordi sitä ja lordi tuota. Söin tässä yks päivä lordi karkkeja. Nyt leffa. Se ei voi olla muuta kuin että minä saan enemmän kuin tarpeekseni..
      nim.merk. Kaivan itselleni kuopan, nolottaa.

      • Paskanen

        Loppu, samotaan.


    • nicciname

      haha lordi on aivan surkee mä oisin äänestäny jotakin muuta poikaa euro wiisuissa

    • toni.f

      Sanonpahan vain erään muslimi lapsen sanoin, että miks tolla miehellä on niin paljon finnejä?
      Laardi the finni naama saattaa kyllä pelottaakkin joitakin jotka ovat jo pikään kamppailleet Klerasilin kanssa akne ihoa vastaan, mutta laardi tunnustaa tappionsa suosiolla ja meinaa pelotella suomen kansan hengiltä noilla mätää paukkuvilla näppylöillään.

      Voi elämän kevät!

    • niin että

      Miten voi kauhu pikemminkin ällö.

    • Voi V

      Kyllä sitä Looooordia ollaan jo tarpeeks nähty ja kuultu. Lordista tullu toinen jumala ku voitti euroviisut Stn alkaa pikku hiljaa v****maan koko P@ska

    • rek

      kamalan pelottava

    • OUJEEE!!!

      Vähänniinkuin Lordin "Would you love a monsterman":n musavideo, jossa ollaan ruumiinavaussalissa ja Lordi pistää tunnetusti paikat remonttiin :D

      • OUJEEE!!!

        Juuri on tullut ajateltua, ettei suomalaisia kauhuelokuvia ole, mutta ei ole syystäkään :D Tästä voi olla hyötyä juuri tähän puutteeseen, siis mikäli leffa onnistuu.


      • Olkoot voima kannssanne

        Böö täällä hirviö. I am jedi monster. Tai jotain muuta yliluonnollisia.


    • swedyli

      hyi lordi on kamala.eikä siinä ole mitään pelottavaa.se on suorastaan naurettava!

      • IHMETTELEN TEITÄ KAIKKIA HE...

        Kyllä se Lordi elokuvan olisi ilman euroviisuvoittoakin tehnyt.Itse en mikään Lordi-fani ole mut mitään ei sitä vastaan ole, että siltä elokuva tulee. Hienoa vaan:)! Jatkakaa kaikki keskustelua samaan malliin ja rypekää kaikki kateudessa ja pessimismin paskassa!!!!

        Terveisin:Vittuuntunut


      • oletteko tosiaan
        IHMETTELEN TEITÄ KAIKKIA HE... kirjoitti:

        Kyllä se Lordi elokuvan olisi ilman euroviisuvoittoakin tehnyt.Itse en mikään Lordi-fani ole mut mitään ei sitä vastaan ole, että siltä elokuva tulee. Hienoa vaan:)! Jatkakaa kaikki keskustelua samaan malliin ja rypekää kaikki kateudessa ja pessimismin paskassa!!!!

        Terveisin:Vittuuntunut

        noin pohjattoman katkeria ja vihaisia?

        Eikö enää osata iloita toisten menestyksestä?

        Suurin osa kansasta oli iloinen Lordin ja Suomen puolesta ehkä päivän, sen jälkeen juttu meni suurinpiirtein tyyliin "keitä noiki nyt luulee olevansa?"

        Siis helvetti haittaako se toita tosiaankin NIIN paljon että Lordi nyt sattuu tekemään kauhuleffaa? voi jumalauta.

        Tiesittekö muuten, että Lordi teki virallisen lyhytelokuvan vuonna 2004?
        luultavasti ette, ja sekään leffa ei liittynyt euroviisuihin mitenkään, unohtakaa jo ne euroviisut, Lordi voitti ne jo vuosi sitten, Lordi on tehnyt viisuja ennen, ja viisujen jälkeen omaa juttuansa, eikä ne viisut vaikuttanut heidän työhönsä tai musikkiinsa mitenkään.

        Menestyksen myötä on tullut oheistuotteita, onko se nyt joku ihme? jos lordikama myy niin tyhmähän siinä saisi olla jossei niitä lordikamoja myyntiin pistäisi.

        Haittaako se teitä nyt niin taas kun on lordikarkkia karkkihyllyssä taipari putelia lordilimpskaa limuhyllyllä?
        Puretteko nyt jotain patoutunutta vihaa tähän niin muodikkaaseen Lordivihaan? Muuta syytä en keksi tälle.

        Tämäkin keskustelu on Lordipalstalla, ilmeisesti Lordi kiinnostaa kuitenkin sen verran että piti tulla tänne lordipalstalle asti kertomaan kuinka se "loordi on niiq niin syvält!!1"

        Jadesoturia en ole nähnyt, mutta hyvää että vihdoinkin Suomessa aletaan tekemään genre-elokuvia isommalla mittakaavalla.

        Lordielokuva saattaa olla hyvä, tai ei, se ei missään tapauksessa ole keneltäkään pois.

        Ja muuten, Lordihan olisi kokoillan elokuvan tehnyt joka tapauksessa, euroviisuvoitto takasi sille vain suuremman budjetin ja taatun kiinnostuksen ulkomailta.

        Ja onko se huono asia jos suomi tai jopa suomifilmi saa ulkomailla huomiota Lordin ansiosta?
        Lordista tykätään, ja ei hätää, jos teitä niin harmittaa että mitä jos ne ulkomaalaiset ei tykkää, niin et sinä siinä mitään häviä.

        Muistan kuinka Suomalaisia taas niin hävetti kertakaikkiaan kun Aki Kaurismäki tanssahteli Cannesin elokuvajuhlilla.
        Hävettikö enää sen jälkeen kun elokuva sai merkittäviä palkintoja ja oli Oscar-ehdokkaanakin?

        Ja missä ovat ne onnettomat yksilöt jotka ennen viime vuoden Toukokuuta sanoivat muuttavansa Ruotsiin jos Lordi voittaa Euroviisut? Ruotsissa he eivät ainakaan ole. Kirjoittavat luultavasti katkerina tälle palstalle.


      • Lord fan
        oletteko tosiaan kirjoitti:

        noin pohjattoman katkeria ja vihaisia?

        Eikö enää osata iloita toisten menestyksestä?

        Suurin osa kansasta oli iloinen Lordin ja Suomen puolesta ehkä päivän, sen jälkeen juttu meni suurinpiirtein tyyliin "keitä noiki nyt luulee olevansa?"

        Siis helvetti haittaako se toita tosiaankin NIIN paljon että Lordi nyt sattuu tekemään kauhuleffaa? voi jumalauta.

        Tiesittekö muuten, että Lordi teki virallisen lyhytelokuvan vuonna 2004?
        luultavasti ette, ja sekään leffa ei liittynyt euroviisuihin mitenkään, unohtakaa jo ne euroviisut, Lordi voitti ne jo vuosi sitten, Lordi on tehnyt viisuja ennen, ja viisujen jälkeen omaa juttuansa, eikä ne viisut vaikuttanut heidän työhönsä tai musikkiinsa mitenkään.

        Menestyksen myötä on tullut oheistuotteita, onko se nyt joku ihme? jos lordikama myy niin tyhmähän siinä saisi olla jossei niitä lordikamoja myyntiin pistäisi.

        Haittaako se teitä nyt niin taas kun on lordikarkkia karkkihyllyssä taipari putelia lordilimpskaa limuhyllyllä?
        Puretteko nyt jotain patoutunutta vihaa tähän niin muodikkaaseen Lordivihaan? Muuta syytä en keksi tälle.

        Tämäkin keskustelu on Lordipalstalla, ilmeisesti Lordi kiinnostaa kuitenkin sen verran että piti tulla tänne lordipalstalle asti kertomaan kuinka se "loordi on niiq niin syvält!!1"

        Jadesoturia en ole nähnyt, mutta hyvää että vihdoinkin Suomessa aletaan tekemään genre-elokuvia isommalla mittakaavalla.

        Lordielokuva saattaa olla hyvä, tai ei, se ei missään tapauksessa ole keneltäkään pois.

        Ja muuten, Lordihan olisi kokoillan elokuvan tehnyt joka tapauksessa, euroviisuvoitto takasi sille vain suuremman budjetin ja taatun kiinnostuksen ulkomailta.

        Ja onko se huono asia jos suomi tai jopa suomifilmi saa ulkomailla huomiota Lordin ansiosta?
        Lordista tykätään, ja ei hätää, jos teitä niin harmittaa että mitä jos ne ulkomaalaiset ei tykkää, niin et sinä siinä mitään häviä.

        Muistan kuinka Suomalaisia taas niin hävetti kertakaikkiaan kun Aki Kaurismäki tanssahteli Cannesin elokuvajuhlilla.
        Hävettikö enää sen jälkeen kun elokuva sai merkittäviä palkintoja ja oli Oscar-ehdokkaanakin?

        Ja missä ovat ne onnettomat yksilöt jotka ennen viime vuoden Toukokuuta sanoivat muuttavansa Ruotsiin jos Lordi voittaa Euroviisut? Ruotsissa he eivät ainakaan ole. Kirjoittavat luultavasti katkerina tälle palstalle.

        ?....


    • sprg_

      markus selin... pelottavan huono elokuvasta varmasti tulee

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe