Toyota Kaivokselan huolto

ei pelaa

Mikä kumma on kun Kaivokselan Toyota huolto ei tunnu oikein enää pelaavan?

7

3451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • corolla vvti

Se ole koskaan pelannutkaan, vaihdoin itikseen ja hyvin toimii.

• mieltä

Kokemukseni mukaan muutama vuosi sitten (-04).

Vaihdoin autoni vaihtoautopuolella erehdyksekseni kyseisessä liikkeessä. Takuu korjauksia vaativia vikoja huomattiin jo kauppaa hieroessa ja ne sovittiin kirjallisesti myöhemmin huollon tehtäväksi.

Huollon kanssa sovittiin aika jolloin auton toisin huoltoon vikojen korjaukseen ja se sujui hyvin sijaisautoa myöden, mutta sitten huollon kankeus paljastui reilun kolmen viikon kuluttua. Vaihtoautopäälikkö soitteli minulle ja kyseli mihin olin palauttanut sijaisauton avaimet kun sille autolle olisi ehkä ostaja.

Minäpä ihmeissäni kun auto oli vielä käytössäni koska liikkeestäpäin piti ilmoitella milloin tilatut osat olisivat saapuneet ja asennettu autooni.

No sitten ostamani auton vikojen korjaus lähti liikkeelle ongelmien kera.

( Verhoilu sotkettiin rasvaisilla käsillä, auton sisämatot läpimärät, vararengas hävinnyt, jne,jne...... !)

Yhteys liikkeen toimitusjohtajaan toi selvityksen jälkeen puhelimitse pahoittelun virheestä sekä vararenkaan läheiseen matkahuoltoon.

Oon aina välillä ajellut tamperetietä liikkeen ohitse muta en ole menossa enää kyseiseen liikkeeseen kaupoille.

• pomo vaihtunnu

Vielä muutama vuosi sitten Kaivoksela oli ylivoimaisesti paras huoltopaikka. Myös peltikorjaukset testienkin mukaan huippuluokkaa. Sitä vastoin Itis oli paskassa maineessa, typeriä työnjohtajia ja mokailevia korjaajia. Mutta maailma muuttuu. Mutta ikävä kuulla Kaivokselasta. Se oli pitkään todella hyvä. Onko pomo vaihtunut? Hyvän tilalle tullut joku nipottava pönttöpää. Niitähän tässä maassa riittää ja ne pilaavat lopulta firman maineen, kylvävät ravoa asiakkaiden keskuuteen. Se maine leviää kuin kulovalkea.

• Timisore

Juuri näin se meni. Seurasin lähituntumasta ja pomot vaihtu nipottajiin ja tiedättehän mikä valuu alaspäin...

• Yxi Niistä

Vaihtoivat ensin takuuseen polttoaineen ruiskupumpun. Muuten kiva mut olivat unohtaneet laittaa vettä koneeseen rempan jälkeen. Loppunesteet lorisi iloisesti.
      Seuraava kerta, vaihtoivat aven iskarit takuuseen.
      Kerkesin ajaa n. 200m malminkartanoonpäin ennenkuin kolina muuttui jo sietämättömäksi. Luulin että asentaja oli jääny lepolassessaan nukkumaan auton alle, mutta ei kuitenskaan. Pajalle takasin ajaessani ja autoa tj:lle näyttäessäni ilmeni että iskarin yläpään mutterit oli vedetty "sormimomenttiin" ja siten iskarin yläpäänmutterin ja sen kupin välys oli n.5mm eikä sitä tietenkään saisi olla yhtään.
      Pikahuollot sujuneet siellä aina hyvin.
      Käsittääkseni ne onkin omina yrittäjinään siellä, mutten ole varma.
      Varsinaisesta huollosta en tiedä muuta kuin ettei se varsin vakuuttavasti ole aiemminkaan toiminut.
      Nii ja siitä vaihtoautopuolesta, sieltä jos jostain saa sikamaisen huonon hyvityksen ainakin jos on uudehkoa tojoa vaihtamassa vielä uudempaan samanlaiseen.

• palvelua

Itse olen aina Kaivokselasta saanut loistavaa palvelua ja kaikki tullut kerralla kuntoon. Suosittelen myös muille Kaivokselaa. Toki aina tekevälle sattuu joskus... (mut jos ei tee niin ei satu = ) )

• Uusi tojo alla

Joo itse ostin uuden auton tuolta Kaivokselasta muutama kuukausi sitten .. Homma ei ole toiminut missään vaiheessa hyvin. Kaiken kanssa on ollut ongelmia. Rekisteröinnin kanssa, autoon laitettavien varusteiden kanssa, luovutuksen kanssa etc. Lisäksi ekassa huollossa autoa kolhittiin, luvattiin korjata ja korjattiinkin mutta huonosti. Autossa ei ole onneksi vikaa mutta palvelu on surkeata ja homma tökkii sektorilla jos toisellakin. Saisivat tehdä jotain. Itse en enää vie autoani tuonne huoltoon enkä suosittele sitä kenellekkään muullekkaan huoltopaikaksi.

Autona Toyota on mainio, mutta huolto ja palvelu on huonontunut isoisssa liikkeissä. Siksi itse vien jatkossa autoni huoltoon ihan jonnekin muualle, Toyotalle kuitenkin että takuu säilyy.

Kai se rajaton ahneus on iskenyt tuohonkin Toyotan palveluun pienellä rahalla yritetään saada homma toimimaan ja kiireellä ja tohinalla pilataan koko homma.

Homma kuntoon niin maine palaa ehkä vielä joskus ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1831
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      131
      1608
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      52
      1526
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1352
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1295
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      70
      1136
    Aihe