Antti ei vaan osaa laulaa

tutti-ritari

voi voi. ei siitä sen enempää.kuulostaa ihan hirveältä. biisit on säveltänyt joku luupää
posiolta, jolla tietokone. lasten suosikki nro 1.
fröbelin palikat olivat vaan taitavampia.

17

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siljukka

      Antilla on menossa klubikiertue. Miksikähän näille keikoille on järkiään ollu ennakkoliputkin loppuunmyytyjä, jos se Antti on vain lasten suosikki?

      • Frederikistäkin

        eikä se sitä tarkoita, että se olisi hyvä.
        Nykäsen keikatkin ovat olleet loppuunmyytyjä.
        Paskaa se silti on.


      • siljukka
        Frederikistäkin kirjoitti:

        eikä se sitä tarkoita, että se olisi hyvä.
        Nykäsen keikatkin ovat olleet loppuunmyytyjä.
        Paskaa se silti on.

        tää juttu yksinkertasuudessaan ole niin, että makuasioista on turha kiistellä?


      • kertoa, että diggailette
        siljukka kirjoitti:

        tää juttu yksinkertasuudessaan ole niin, että makuasioista on turha kiistellä?

        paskaa. Makuasioista pitää kiistellä. Niin kauan
        kuin voi.


      • Jaretc......

        Laivalla vanhimmat Antti fanit lähentelivät jo 70 vuotta. Ikä haarukka liikui aika hyvin 6-70 vuoden välissä. Jos ääripäitä ei lasketa. Työ ikäisiä faneja oli paljon. Siis selaisia jotka todelakin olivat ns Antti faneja.

        Juttelinkin muutamien kanssa, jotka pitivät tosi paljon Antin esiintymisestä. Ja muistelivat iloiten omia nuoruus vuosiaan, nauttien illasta tosi paljon. Ja vielä seuraavanakin päivänä riitti tuosta tilaisuudesta puhetta pitkään.

        Monista keskusteluista kävi selkeästi ilmi se, että Antilta toivotaan sellaista menestystä. Joka kantaisi hänet vuosikymmeniä kestävälle taiteilia uralle. Uskon täysin siihen, että Antti jaksaa tehdä urallaan töitä. Niin, että hän tuon pystyy täyttämään.

        Minun silmäni ovat auenneet näkemään sen miten paskoja arvostelevat ihmiset täällä ovat. Nämä amatööri kriitikot täällä eivät ansaitse minkäänlaista ihailua. Antti on todella loistava artisti, joka ansaitsee arvokkaan ihailun ja arvostuksen. Ne jotka täällä häntä morkaavat ovat kateelisia siitä, että Antti tekee hienoa artistin uraa. Jolla on mahtava tulevaisuus.

        He sietäisivät hävetä, mutta eiväthän nämä itsestään ylpeät paskijaiset edes osaa hävetä. Eihän helillä ole muuta kuin oma hyväinen sydän. Ja sillä ovat läpeensä täynnä kateutta ja ylpeyttä itsestään. Ovat näin sydämmetömiä.

        Vaikka fani joukossa olikin paljon nuoria. Voin kuitenkin Antin kunniaksi kertoa yhden upean asian. Ne arvoikaimmat fanit seisoivat esiintymis lavan ylätasanteella.Ja kierrellessäni siellä heidän joukossaan näin miten iloisia ja onnellisia ihmisiä se paikka oli täynnä.

        Suurin osa heistä lauloi ja tanssi kun Antti esiintyi. Se on mahtavaa ja upeaa kokea jotain sen kaltaista mitä se yö oli. Ihmisiä oli valtavasti ympäri esiintymis paikkaa. Ja monet heistä nauttivat täysillä koko tilaisuudesta. En anna enää arvostelioille mitään arvoa. Vaikka kuinka morkaisivat Anttia niin sanotun paskan tärkeän kriitikon ominaisuudessa.

        T: Jaretc


      • Jaretc.....
        Jaretc...... kirjoitti:

        Laivalla vanhimmat Antti fanit lähentelivät jo 70 vuotta. Ikä haarukka liikui aika hyvin 6-70 vuoden välissä. Jos ääripäitä ei lasketa. Työ ikäisiä faneja oli paljon. Siis selaisia jotka todelakin olivat ns Antti faneja.

        Juttelinkin muutamien kanssa, jotka pitivät tosi paljon Antin esiintymisestä. Ja muistelivat iloiten omia nuoruus vuosiaan, nauttien illasta tosi paljon. Ja vielä seuraavanakin päivänä riitti tuosta tilaisuudesta puhetta pitkään.

        Monista keskusteluista kävi selkeästi ilmi se, että Antilta toivotaan sellaista menestystä. Joka kantaisi hänet vuosikymmeniä kestävälle taiteilia uralle. Uskon täysin siihen, että Antti jaksaa tehdä urallaan töitä. Niin, että hän tuon pystyy täyttämään.

        Minun silmäni ovat auenneet näkemään sen miten paskoja arvostelevat ihmiset täällä ovat. Nämä amatööri kriitikot täällä eivät ansaitse minkäänlaista ihailua. Antti on todella loistava artisti, joka ansaitsee arvokkaan ihailun ja arvostuksen. Ne jotka täällä häntä morkaavat ovat kateelisia siitä, että Antti tekee hienoa artistin uraa. Jolla on mahtava tulevaisuus.

        He sietäisivät hävetä, mutta eiväthän nämä itsestään ylpeät paskijaiset edes osaa hävetä. Eihän helillä ole muuta kuin oma hyväinen sydän. Ja sillä ovat läpeensä täynnä kateutta ja ylpeyttä itsestään. Ovat näin sydämmetömiä.

        Vaikka fani joukossa olikin paljon nuoria. Voin kuitenkin Antin kunniaksi kertoa yhden upean asian. Ne arvoikaimmat fanit seisoivat esiintymis lavan ylätasanteella.Ja kierrellessäni siellä heidän joukossaan näin miten iloisia ja onnellisia ihmisiä se paikka oli täynnä.

        Suurin osa heistä lauloi ja tanssi kun Antti esiintyi. Se on mahtavaa ja upeaa kokea jotain sen kaltaista mitä se yö oli. Ihmisiä oli valtavasti ympäri esiintymis paikkaa. Ja monet heistä nauttivat täysillä koko tilaisuudesta. En anna enää arvostelioille mitään arvoa. Vaikka kuinka morkaisivat Anttia niin sanotun paskan tärkeän kriitikon ominaisuudessa.

        T: Jaretc

        ja täyttä asiaa. Olet mun idoli ja Antti myös. Kuulun itsekin noihin aikuisfaneihin ja olen usein saanut nauttia Antin mahtavista keikoista. Toivon myös Antille pitkää uraa musiikin parissa. Siinä pojassa on karismaa ja vetovoimaa. Antti saa aina mielen iloiseksi!


      • suosittu.
        Jaretc..... kirjoitti:

        ja täyttä asiaa. Olet mun idoli ja Antti myös. Kuulun itsekin noihin aikuisfaneihin ja olen usein saanut nauttia Antin mahtavista keikoista. Toivon myös Antille pitkää uraa musiikin parissa. Siinä pojassa on karismaa ja vetovoimaa. Antti saa aina mielen iloiseksi!

        Ei se silti tee hänestä hyvää. Tykkää jotkut Matista ja Tepostakin. Paskaa se silti on.


      • siljukka
        suosittu. kirjoitti:

        Ei se silti tee hänestä hyvää. Tykkää jotkut Matista ja Tepostakin. Paskaa se silti on.

        Voihan kökkö. Miten joku jaksaa/kehtaa tehä näillä lapsellisilla provoiluilla ittesä nuin naurettavaksi? Eikö sulla ole elämää?


      • ihmettelen, vaan
        siljukka kirjoitti:

        Voihan kökkö. Miten joku jaksaa/kehtaa tehä näillä lapsellisilla provoiluilla ittesä nuin naurettavaksi? Eikö sulla ole elämää?

        kuinka epämusikaalisia ihmisiä voi olla?
        Ei ole elämää, ei. Mutta en ole yksin.
        Joku aina vastaa.


      • siljukka
        ihmettelen, vaan kirjoitti:

        kuinka epämusikaalisia ihmisiä voi olla?
        Ei ole elämää, ei. Mutta en ole yksin.
        Joku aina vastaa.

        Meissä vain on yks huomattava ero. Minä olen artistin sivulla josta tykkään ja sinä toistelemassa asiaa, joka tuli selväksi jo aloitus viestissä, ettet tykkää Antin musasta. Sehän on selviö, että minä saan silloin kiksejä kyseisestä musasta. Mutta miten sinä voit saaha niitä ja selvästihän niitä saat ku toistelet ku papukaija samaa asiaa? Olis muuten kiinnostavaa tietää, mikä se sun musamaku sitten on?


      • Pidän kaikenlaisesta
        siljukka kirjoitti:

        Meissä vain on yks huomattava ero. Minä olen artistin sivulla josta tykkään ja sinä toistelemassa asiaa, joka tuli selväksi jo aloitus viestissä, ettet tykkää Antin musasta. Sehän on selviö, että minä saan silloin kiksejä kyseisestä musasta. Mutta miten sinä voit saaha niitä ja selvästihän niitä saat ku toistelet ku papukaija samaa asiaa? Olis muuten kiinnostavaa tietää, mikä se sun musamaku sitten on?

        musasta, joka ei kuulosta siltä kuin sitä
        esittäisi joku ekaluokkalainen.
        Ja sävellys pitäisi olla sellaisen tekemä,
        joka osaa mieluiten soittaa myös mustia
        koskettimia.


      • Jaretc.......
        Pidän kaikenlaisesta kirjoitti:

        musasta, joka ei kuulosta siltä kuin sitä
        esittäisi joku ekaluokkalainen.
        Ja sävellys pitäisi olla sellaisen tekemä,
        joka osaa mieluiten soittaa myös mustia
        koskettimia.

        On tietenkin hyvä jos osaa kuunella musiikia oikein. Antin musiikki on mielestäni laadultaan ensi luokaista ja hyvää. Jotkut eivät vaan pidä siitä. Ja se kertoo vain siitä, että meitä on moneksi.

        Jotkut täällä arvoatelevat kärkeästi Antin biisejen tekijöitä. Se ei mielestäni ole kyllä ihan sopivaa. Koska arvoatelijoista useammat eivät edes osaa kirjoitaa musiikkia. Saatika esitää sitä.

        Arvostelijaksi päästään vasta sitten, kun ymmärretään musiikista olennaisia asioita.
        Itse pidän Antin esittämiä kappaleita hyvin onnistuneina, vaikkakin aina asioissa on hiomista ja monet asiat voi aina tehdä paremmin.

        Kokonaisuus ennen kaikea ja hyvät sovitukset. Ja jänjnittävää mielikuvitusta ja rohkeutta. Siinä on hyvän tyyli biisin anekset.

        T: Jaretc


      • Jaretc....... kirjoitti:

        On tietenkin hyvä jos osaa kuunella musiikia oikein. Antin musiikki on mielestäni laadultaan ensi luokaista ja hyvää. Jotkut eivät vaan pidä siitä. Ja se kertoo vain siitä, että meitä on moneksi.

        Jotkut täällä arvoatelevat kärkeästi Antin biisejen tekijöitä. Se ei mielestäni ole kyllä ihan sopivaa. Koska arvoatelijoista useammat eivät edes osaa kirjoitaa musiikkia. Saatika esitää sitä.

        Arvostelijaksi päästään vasta sitten, kun ymmärretään musiikista olennaisia asioita.
        Itse pidän Antin esittämiä kappaleita hyvin onnistuneina, vaikkakin aina asioissa on hiomista ja monet asiat voi aina tehdä paremmin.

        Kokonaisuus ennen kaikea ja hyvät sovitukset. Ja jänjnittävää mielikuvitusta ja rohkeutta. Siinä on hyvän tyyli biisin anekset.

        T: Jaretc

        Sinä olet itse joku saatanan teiniangst kusipää
        tajua jo vihdoin että antilla on paljon enemmän faneja kuin esimerkiksi Apulannalla


      • Kielenkäyttösi
        noviisori kirjoitti:

        Sinä olet itse joku saatanan teiniangst kusipää
        tajua jo vihdoin että antilla on paljon enemmän faneja kuin esimerkiksi Apulannalla

        on sairasta.


      • mancat

        Ei se fanien määrä kerro mitään artistin osaamisesta. Tuiskun ääntä muokataan, ns. musa on tyhjyyttä kumisevaa konesälää, ei aitoa musiikkia oikein soittimin. Taiten tehty, mutta ei vaan maistu. Showmies kyllä, mutta muusikko? Ei oikein. Yksi huonompi vielä Suomesta löytyy, Robin. Ei jaksa ymmärtää näiden suosiota musiikin perusteella. Jos äijät olisivat bout 100-kiloisia mössejä, niin tuskin suosio olisi tätä luokkaa. Eli musiikista on aika turha puhua, jos pelkät ulkonäköseikat ovat määrääviä. Nyt on jo lunta tarpeeksi, tuiskuja en kaipaa. Toki jos joku tykkää AT:stä, saa sen tehdä, ei siinä mitään, mutta että vielä arvostetaan jossakin Emma-gaalassa, kertoo sen gaalan tasosta.


    • Gogeli

      Nyt on vuosi 2016 ja Antti-Vitun Peräruisku ei vieläkään osaa laulaa.Saatanan homonaama saisi tehdä lopullisen katoamistempun.kiitos.Runkkarit.

    • Lumihiutaloinen

      ilmeeni kun vielä täysi ikäisten ihmisten kekkereillä soitetaan luokkaa antti tuisku / robin -kesäkumipaskaa. Ehkä liikun vain vääränlaisissa tapahtumissa. Tosin makuasioissa ei ole oikeaa eikä väärää, mutta ihmetyttää silti tämän hetken musiikkitrendit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe