Suomen kauppoja netissä selasin eikä löytynyt mistään puu-ukkoa. Onko näin ettei suomesta niitä saa vaan pitäisi tilata muualta ja maksaa min 100 e kuljetusmaksuja?
Mistä WOODEN DUMMY?
6
1559
Vastaukset
- duunari pate
Eiks tollasen voi ite tehdä?
- dummy for woody man
Tulee mun kohdalla halvemmaksi ostaa; ei ole mitään työkaluja, ei puuta, ei tiloja, ja allergiat tökkii puupölystä.
- green yamo
Pyydä puuseppää sorvaamaan sellainen. Netistä löytyy myös rakennusohjeita, jos haluat yrittää valmistamista itse (esim. googleen how to build wooden dummy)
- löytyy kyllä
Tuolla lojuu joutilas itse tehty (hieman keskeneräinen) mäntyhirrestä tehty WD. Lajin vaihdon ja tilanpuutteen vuoksi joutaa myyntiin. Voin ottaa kuvia jos jotakuta kiinnostaa. Niin ja keskeneräisenä siitä on kun se seisoo kolmella jalalla ja oli tarkoitus laittaa jarrulisten rullien päälle niin en ole saanut aikaiseksi hommata rullia. Korkeus on säädettävä ja toimii ihan ilman rulliakin mutta jotain noiden jalkojen alle pitää laittaa ettei naarmuta lattiaa. Hintaa kertyisi 200€. Sen verran osat ja sorvaukset maksoi.
- Siis mistä?
Mistä pumpattava barbara??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852230- 431820
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721584- 761366
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261204- 771191
- 481183
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai401037- 39983