Lahjaidea 13 v. tytölle

Nenni-75

Löytyisikö hyviä lahjaideoita mun 13 vuotiaalle serkkutytölle? Mikä on tällä hetkellä kuuminta hottia ja mikä ei?? Hinta max 50 euroa. Itsellä kun ei ole mitään käsitystä mistä tuon ikäiset tykkää...

16

1777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

kun ei tiedä millainen serkkusi on. mutta itse olen ostanut juuri tuon ikäisille lahjakortin vaateliikkeeseen.

• nimmiin

hei itse ostaisin jotain kirjoja tai vaikka mp3-soitimen niitä saa nykyään niin halvalla tai jokin lahjakortti olisi hyvä toivottavasti löydät jotain

• 21v

W.i.t.c.h (Disney) sarjakuvalehti, Pucca ja Hello Kitty tavarat ovat n.9-14 vuotiaiden tyttöjen suosikkeja. Pucca tavaroita on Suomalaisessa kirjakaupassa; vihkoja, kyniä ja kaikkea koulutavaraa. Hyviä on myös juuri noiden hahmojen sukat, t-paidat ja laukut.

Leluista Littlest Petshop on tosi suosittu. Ne on lemikkejä joilla on iso pää. Niitä löytyy kaikista leluliikkeistä. Hinnat alkavat 10 eurosta ylös päin. Voi olla että 13v ei enää leiki ollenkaan kovin yksilöllistä.

Lahjakortti esimerkiksi Seppälään, Only, Lindexiin tai KapAhliin on myös varmaan ok. Leffalahjakortti luulisi myös olevan suosittu - sellainen missä on vaikka 4 lippua maksaa alle 50 euroa.

Voit toki myös viedä serkkusi leffaan ja vaikka ostoksille.

Itse siskolle sanoi että saa itse päättää mitä ostaa 50 eurolla ja sitten kierrettiin ostokeskuksessa ja saaliiksi tuli raidalliset sukkahuosut, vaaleanpunainen pääkallokuvionen paita ja farkut vaaleanpunasisella vyöllä kaikki ostettiin lasten osastolta niin riitti tuo raha.

• eijeijei

Pakko kommentoida, vaikka onkin näin vanha aihe.
        Ei missään nimessä 13-vuotiaalle Witch- , Pucca- , tai Hello Kitty- tavaroita, jos et itse tiedä, että synttärisankari haluaa juuri niitä. Yleensä 13-vuotiaat ovat kasvaneet jo sen iän ohi. Eikä varsinkaan Littlest Petshoppeja, ne ovat pienempien lasten leluja, 13-vuotiashan on jo teini-ikäinen. Lahjakortti on varma lahja, Gina Tricot, Stockman, H&M, JC, MicMac tai Only ovat varmaan mieluisia kauppoja.

t. melkein 13v.

• vilhellm

Siis ei tosiaan leluja 13-vuotiaalle! Eikä muutakaan lasten krääsää, sen ikäiset haluavat kovasti olla jo isoja. Lahjakortti vaikka kampaamoon tai kenkäkauppaan, tai kosmetiikkaosastolle. Koru, jos kysyy ensin, millaisia haluaisi.

• aurinko_inen

Samaa mieltä: ei leluja! Kyllähän 13-vuotiaat ovat jo yläasteikäisiä eli teini-iässä. Eivät leiki enää millään leluilla. Tytön luonteesta ja tyylistä riippuen lahjakortti voisi olla varma, jokseenkaan ei kovin persoonallinen, vaihtoehto. Myös meikit voisi olla mieleen. Sitten mahdollisesti jotain harrastuksiin liittyvää tai vaikka lahjakortti harrastukseen liittyvään liikkeeseen (olisiko kivempi ylläri kuin perinteinen henkkamaukan lahjakortti?). Lahjakortti parturiin kuulosti myös kivalta idealta, kun sitä joku näytti ehdottaneen.

• aurinko_inen

Ja vielä tuli mieleen noista 21v:n ideoista. Shoppailureissu voisi olla mielekkäämpi ja persoonallisempi kuin lahjakortti. Riippuu tietysti vähän siitä, kuinka läheisiä olette.

Oman kaupungin liikkeet ja tarjonnan serkkusi varmaan tietää, mutta miten olisi reissu toiseen cityyn? Jos hän ei asu pk-seudulla, Helsinki voisi olla hyvä vaihtoehto (jos sinne kohtuullinen matka). Tai sitten Turku/Tampere ovat myös mukavia. Lahjaan voisi sisältyä matkat (julkisilla tai omalla autolla) ja lupaus ostaa hänelle jotain tietyllä summalla. Ja lisäksi vaikka ruokailu.

• "Teija75"

Lahjaksi nuorille ja vanhemmillekin suosittelen käsintehtyjä lasikoruja, jotka löytyy edulliseen hintaan netistä:http://www.annuoksala.net/korut/

Kannattaa kurkata, löytyy moneen makuun ;)

• JOKUJOKAEIAINAKAA

Kommentoin vanhaa aiheesee jo jotkut tulevat etsii lahjaehdotuksia, mutta ei todellakaan mitää lapsen leluja! ei niitä kiinnosta sitä paitsi erilaiset vihkot,knät jne ovat tylsiä. Itse valitsisin koruja , meikkejä,vaatteita yms

• lapsivieläitsekkin

Minä myönnän, ei ennen ainakaan hävetty jo vaikka 20 vuotiaaseen leikki.
      Mikä siitä tekee niin kamalan asian?
      Ymmärrrän toki jos murkku tulee vastaan...

• 13w tyttö

Olen itsekkin 13w tyttö ja toivoisin lahjaksi kynsilakkaa ja karkkia ;)

• Lahjaideat
    • INHIME

Ei missään nimessä leluja, kuten petshoppeja, eikä vaatteita tai hellokitty tai pucca tavaroita!!! Onhan 13w kuitenkin jo niin ''vanha''
      Eikä koulutavaroita, nitä saa jo ihan tarpeeks kavereiltakin.

Parhaita lahjoja on esim. ihan raha lahjakortit esim. Glitter, KappAhl, Lindex, MicMAc, leffalippu tai vaikka Apassionata-matka, jos tyttö on heppahöperö.
      Tai meikit.

Näitä on sitte oma pian 13 tyttö luetellu:)

• Omppuliinnni

Vanha aihe, i know

Mut ite en pahastus vaateliikkeen lahjakortista, elokuvalipuista, kirjakaupan lahjakortista, "pesuvehje" pakkauksesta ja toki karkit ynm. jutut kelpaa. Koska ite oon lps keräiliä, niin lps:ssät on myös toivottuja :3 Mut en leluja kuitenkaan suosittele, koska tuon ikäset voi olla kehitykseltään tosi eritasosia. Jotain simppeliä ja kivaa on aina kiva saada :)

Ja ite oon 14v tyttö, en mikään tosilapsellinen vaikka lps:siä keräänkin

• Ideoita

Tiedän että kirjoittelen aika myöhään tänne mutta ihmiset voivat silti vielä lukea näitä ehdotuksia.

Jos lapsi tykkää piirrellä paljon:
      - Piirrustuslehtiö/vihko & suklaata/karkkia
      - Kyniä
      - Maaleja

Jos meikkaa:
      - Meikkejä, kynsilakkaa
      - Ihonhoitotuotteita

Istuskelee paljon tietokoneen ääressä:
      - PC-Peli Esim. Sims3 (katso ettei ole lisäosa)

Tykkää paljon eläimistä:
      - Pehmolelu & ehkä jotain karkkia/suklaata mukaan.

Muuta:
      -Kuulokkeet Nuoret kuuntelevat musiikia paljon.
      - Rahaa Saa itse ostaa mieleisen lahjan tai säästää.
      - Mieleinen kirja
      - Lahjakortti
      - Retki huvipuistoon/ Risteily/ konsertti
      - Shoppailemaan/ elokuviin
      - Koru/Nomination/Korvakorut
      - CD-levy Tiedustele mitä tyttö tykkää kuunella/ artisti
      - Elokuva
      - Avaimenperä & sen kanssa jotain
      - Laukku
      - Merkkituotteita

Jos on varaa:
      - Mp3-soitin
      - Kännykkä
      -Kamera

Kaikki mitä juuri tällä hetkellä tulee mieleen. Tiedustele mitä hän haluaisi lahjaksi.

• heissansaakokosuomen

Vähä vanha tää, mut kuiteski.. Ite oon kohta 13v, ja en tosiaankaan leiki enää millään tollasilla leluilla, mitä tonne joku oli ehdottanu!! Mutta ite toivon ainaki synttärilahjaks vaatekauppoihin lahjakortteja, uudet tapetit mun huoneeseen, säkkituolin mun huoneeseen, reissu helsinkiin tai tampereelle, lahjakortin glitteriin, kännykkään kuoret, rahaa, uuden laukun, sormuksia, hajuvettä, jonku sellasen yllätys jutun, et mä en tiätäs mitää et on kutsuttu johki paikkaa mun kaverit, ja sit juhlittas siäl (esim.johki sellasee paikkaa jost saa vuokrattua saunan jostai rannalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe