Tiedän Mr. Lordista yhden jutun, mitä ei edes fanit tiedä. Kertoi mulle itse baarissa sen.
Mä taidan paljastaa sen nyt täällä.
NYT SE TULEE!!!!! ISO PAHA PALJASTUS HYI!!!!!
Tiesittekö, että Mr. Lordi on käyttänyt kasvonaamionsa suunnittelemisessa mallina omaa munaansa? Niin se vaan on. Lordi itse kertoi. Sanoi nimittäin nähneensä siinä myös joskus kännissä kusella ollessaan paholaisen kasvot. Käytti tuota mielikuvaa mallina, kun alko naamiotaan suunnittelemaan.
Varmaa tietoa
Inside tietoa
1
382
Vastaukset
- Lady Awa
ohhoh!! Onks toi ihan totta? huh huh, mutta toisaalta, Putaansuusta voisikin kuvitella tuollaista. Se on välillä tollanen outo jätkä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643680
- 663462
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa903277SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p582702- 712522
- 562201
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.501340Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411125Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171102Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261088