Mielestäsi paras tupakkamerkki

Tupakka

Onko röökeissä eroa? Mun mielestä niissä on eroa aivan hemmetisti. Minä poltan lähinnä vahvoja savukkeita joita ovat:
Lucky Strike Filters: makoisaa kivaa vetää sisään ja puhaltaa ulos. Tervaa:12mg, nikotiinia:0,9mg
L&M FullFlavor Tervaa:12mg, nikotiinia:0,9mg. hyvän makuista siis todella hyvää mutta ei niin hyvää kuin Lucky Strike.
PallMall Filter Tervaa:12mg, nikotiinia:0,9mg ihan hyvää mutta ei oo parasta.
Colt (Colttia ei ole kuin yksi malli ja se on Filter,tietysti se Colt 25 mut se on samaa ku 20:nen askissa.) Tervaa:12mg, nikotiinia:0,8mg. Se on ollut hyvää kun maistoin sitä puoli vuotta sitten, mutta ei se enää oikein niinku sillee maistu.
Vikeroy Filter ei kovin hyvää en oo pitkään aikaan maistanu viimeks joskus vuos takaperin.
Marlboro Filter oli ennen hyvää mutta ennen siinä oli tervaa12mg, nikotiinia0,9mg, mutta nyt sitä on laimennettu nyt siinä on tervaa 11mg, nikotiinia0,8mg huonoa!
Punainen Prince se on aika hyvää oon maistanu sitä laivoilla ja Ruotsissa, mutta ei oo täällä Suomessa tullu kokeiltua.
North State on myös hyvää se oranssi North State on hyvintä norttia mitä tiedän.
Chesterfield Filter tervaa:12mg, nikotiinia:0,9mg, ihan hyvää poltin viikko sitten askin sitä.
Sitten sikarit:
Hofnar Lilliput Vanilla aika hyvää.
Hofnar Lilliput Parhainta sikaria mitä tiedän.
Hofnar Lilliput Menthol Lite Tollasta Mentholia... ei oo kovin hyvää...

Mitkä/Mikä on sinun suosikkisi mitä poltat mentholia vai lightiä? Vastaa kun haluat.

Tässä on mun polttamat tupakat paremmuusjärjestyksessä:
1 Lucky Strike Filters. Ter.12mg Nik.0,9mg
2 PallMall Filter Ter.12mg Nik.0,9mg
3 L&M FullFlavor Ter.12mg Nik.0,9mg
4 Vikeroy Filter Ter.En muista. Nik. En muista.
5 Chesterfield Filter Ter.12mg Nik.0,9mg
6 Colt Ter.12mg Nik0,8mg
7 North State Ter.12mg Nik.1,1mg
8 Prince Filter Ter.En muista´Nik. En muista
9 Marlboro Filter Ter.11mg Nik.0,8mg
Sikarit paremmuus järjestyksessä:
Hofnar Lilliput
Hofnar Lilliput Vanilla
Hofnar Lilliput Menthol Lite.

VASTAILKAA. PLIIIIIIIISSSSSSSS!!!!!

125

43051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimeni

      PallMall Ligt ja L&M Menthol.

      • jossu

        Punanen LM ja mallu on ihan hyvii...


    • vihreä

      on aika namia

    • deddy

      Herra isä sentään tein kanssa lapset... puhutte tupakasta kuin se olis karkkia... "no mää tykkään sukulakuista ja twixistä" "No mun mielestä geisha ja fazerina on parasta" Haluaisin mielenkiinnosta tietää, että minkäköhän ikäisiä ihmisiä tässä keskustelussa on... Elkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne tupakalla. Itse olen sen tehnyt ja kadun sitä.

    • Se juuri.

      Toi ol kyl aika kuiva kysymys, ja sinäänsä aika tyhmä. Mut jos mä jotain mieluiten poltan ni l&m punast, kyl smartin punanenki menee... Kaikki ne oikeestaan palaa. Oletko nyt iloinen!?!!

      • joooj.ooo

        Joo aika tyhmää puhua jostain tupakasta. Mutta polttelen aina sillon tällöin ehkä muutaman viikossa polttelen vanilia sikaria


      • Anonyymi
        joooj.ooo kirjoitti:

        Joo aika tyhmää puhua jostain tupakasta. Mutta polttelen aina sillon tällöin ehkä muutaman viikossa polttelen vanilia sikaria

        Mitä helvettiä? Katsokaa peiliin ennen kuin tulette tänne kukkahattutädit vikisemään ja itsekkin vastailemaan. Vittu te olette tyhmiä. Vastaat kysymykseen kuin ämmä riidassa "oletko nyt iloinen!?!!" etkö tajua kuinka vitun tyhmä olet?

        Ja alempi kanssa yhtä vitun idiootti "joo aika tyhmää puhua jostain tupakasta" mutta vastailet kysymykseen? vitun vammanen mitä vittua!!!!
        Mitä helvettiä te teette tällä keskustelupalstalla jos teillä ei ole ämmät muuta kuin valittaa keskustelun kysymykselle?

        Kysymyksen aloittaja voi olla keski-ikäinen tai vanhempi mies joka harrastanut tupakka hommia ja näin käyttää sitä kuin herrasmies. Eli tarkoitan hänellä voivan olevan sellaista keräily matskua, että teiltä vitun idiooteilta valahtaisi paskat housuun. "eihän ku se on vaan tupakkaa", mutta te saatanan apinat ette ymmärrä asiaa joten pitäkää se turpanne kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä? Katsokaa peiliin ennen kuin tulette tänne kukkahattutädit vikisemään ja itsekkin vastailemaan. Vittu te olette tyhmiä. Vastaat kysymykseen kuin ämmä riidassa "oletko nyt iloinen!?!!" etkö tajua kuinka vitun tyhmä olet?

        Ja alempi kanssa yhtä vitun idiootti "joo aika tyhmää puhua jostain tupakasta" mutta vastailet kysymykseen? vitun vammanen mitä vittua!!!!
        Mitä helvettiä te teette tällä keskustelupalstalla jos teillä ei ole ämmät muuta kuin valittaa keskustelun kysymykselle?

        Kysymyksen aloittaja voi olla keski-ikäinen tai vanhempi mies joka harrastanut tupakka hommia ja näin käyttää sitä kuin herrasmies. Eli tarkoitan hänellä voivan olevan sellaista keräily matskua, että teiltä vitun idiooteilta valahtaisi paskat housuun. "eihän ku se on vaan tupakkaa", mutta te saatanan apinat ette ymmärrä asiaa joten pitäkää se turpanne kiinni.

        Ei aikuiset miehet tuollaista kirjoittele. Kakara se on.
        Ja sitten asiaan. Polttakoon mitä polttaa, mitäpä se muille kuuluu. Kunhan ei haistata löyhkäänsä toisilla ja siivoo jälkensä.

        Ja sinulle; kova tuntuu sulla olevan kaipuu takaisin siihen porttiin mistä olet maailmaan tullut, kun sitä pitää noin tarpeettomasti hokea.


    • mä oon niinku...

      Mää poltan Camel Filtterii ja L&M FullFlavorurii,
      Northstatea ja Hofnar Lilliput sikkaarejoa!!!

      • Minä vaan

        Mä poltan mieluiten marlboron punasta mutta smartti ja L&M menee kans.


    • Ketju

      Halvan lakupiippu ja arvaa miks siitä ei tuu edes riippuvaiseks!

      • turhamakkara

        jos ei tuu riippuvaiseks ni ei voi olla hyvää! kaikkeen hyvään tulee riippuvaiseks! tietekin haluu sitä hyvää usein


      • Anonyymi

        👍👍👍


    • ...

      Smartin vihree,L&M punanen ja mallun se kultanen :D ne menee parhaiten mut smartin vihree se on parasta

    • zube

      tähän asti on ollu parasta tupakkaa l&m sininen ja belmontin harmaa,eikä oo tullu poltettua niinkään mitään halpis tupakoita.mut parhaat sikarit on ollu hoffnarrin sininen,vanilla,van henkenit ja cafe creme vanilla.

    • id_void

      Noita Hofnarin tuotteita en ees viitsiskään kutsua sikareiks. Ensinnäkin ne on Alankomaista ( eli turhan kuivia ), ja liian pienet ( sikarin kantsis olla noin 15 cm pituudeltaan ja 1.5 - 2.0 cm paksu, saadaan parhaat savut).

      • mä....

        Olet täysin oikeassa, sikarin tulee olla pitkä/paksu kuin lenkkimakkara.


      • ile
        mä.... kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa, sikarin tulee olla pitkä/paksu kuin lenkkimakkara.

        Hofnar on hyvä pikkusikari. Isot sikarit aina erikseen!


      • f4k

        jaa että saadaan parhaat savut...ei olla vissiin sikaria niin paljon polteltu...sikariahan ei polteta niin kuin tavallista savuketta vaan hitaasti imetään eikä vedetä keuhkoihin savua...nikotiini imeytyy suun limakalvojen kautta...ja oikea sikarihan palaa noin tunnin...sitäpaitsi sikarin poltto on monimutkaista ja aikaa vievää hommaa...kuubalaiset sikaritkin maksavat n. 20 € kappaleelta, eli ei mitään halpaa puuhaa...tuli vissiin ladeltua nyt aika paljon...tässä selvitys sikarista kaikille...muuten paras tupakkamerkki on ehdottomasti L&M punainen eikä mitään paskaa norttia tai sinistä...menthol käy silloin kun on esim. kurkku kipeä, ei muuten...
        ...end of transmission.......................................................................................................................


    • Lone Wolf

      Olen polttanut norttia vuoden, kaikki muut ovat mielestäni täyttä höttöä, paitsi punainen marlboro, nortti, ja punainen lucky strike.

      • paavali6

        kyl karvaperse cameli on parasta... no ei vainenkaan.. sininen lm palaa, se on hyvää.. hätätapaukses myös sininen smart


      • jo-
        paavali6 kirjoitti:

        kyl karvaperse cameli on parasta... no ei vainenkaan.. sininen lm palaa, se on hyvää.. hätätapaukses myös sininen smart

        saisiko hintoja myös???...


      • hotboy_94
        jo- kirjoitti:

        saisiko hintoja myös???...

        Ensinnäkin tupakka on erittäin halpaa.. askin hinta about 0.50 euroa. Lisättynä tietysti verot eli noin 3.50 euroa, Suomessa.


      • örkki
        hotboy_94 kirjoitti:

        Ensinnäkin tupakka on erittäin halpaa.. askin hinta about 0.50 euroa. Lisättynä tietysti verot eli noin 3.50 euroa, Suomessa.

        joo... ja sun tapauksessa viel siihenki 2€ lisää ku oot joku saatanan ihq sun tupakkas kanssa... joku -94..


      • anon1234
        örkki kirjoitti:

        joo... ja sun tapauksessa viel siihenki 2€ lisää ku oot joku saatanan ihq sun tupakkas kanssa... joku -94..

        Hauskin kommentti aikoihin. Ei tässä voi muuta kuin nauraa!

        PS. Minä en polta.


    • paras on

      Punainen marlboro
      Toisena on sininen L&M

    • kantaataiei

      Hofnar cafe aroma ja marlboron punanen.

    • 192

      minä yleensä poltan toppatupakkia joskus sikaria nyt minulla on tällä hetkellä hofnar Lilliput sikareita ja norttia.!! Olen joskus vihreää.

    • sami24

      pall mall on joskus mallua ja millon mitäkin!

    • Bluesman

      Itse poltan vain ja ainoastaan sikareita.

      1.Hofnar Lilliput
      2.Romeo y Julieta Churchillejä

      Romeoita en tosin polta jokapäiväisesti , vain juhlapäivinä.

      • turhamakkara

        jos poltat sikareita niin eikös tuu kalliiks? vai kui usein poltat?


    • MooRe47

      Joo, tuota menikin noin 2-askia päivässä 4v sitten, tuota vain kyselin, paljonko maksaa nyt, tänään? Silloin kun lopettelin, se maksoi jotain 22 markkaa, ja kun aloittelin noin 8 mk, silloin pidettiin sitä korkeena (hintana) Nykyään imeskelen nicorettea, inhalaattoria, niissä nikotiinia 10mg hinta olis laskettuna (Malboron mukaan, 20 / aski) niin hinta olisi 77 mk jos markkoina. (3,85 €)

    • Onko vielä

      Onko kellään tietoa myydäänkö vihreää norttia vielä ?

      • harmillista kyllä :((((

        Ei myydä enää Suomessa koska ylitti 10mg:n terva rajoituksen. :( Jostain ulkomailta kyllä saa...


      • sipero
        harmillista kyllä :(((( kirjoitti:

        Ei myydä enää Suomessa koska ylitti 10mg:n terva rajoituksen. :( Jostain ulkomailta kyllä saa...

        kyllä kentin vihree on helevetin hyvä ja mallun kanssa


      • oihbdh

        norttiahan myydää enää oranssina! :D


      • kent3
        sipero kirjoitti:

        kyllä kentin vihree on helevetin hyvä ja mallun kanssa

        kentin vihree on kyl iha parast


    • speggel

      Paraita on ehkä l&m punanen ja l&m vihree menthol. Smartin punane on myö ihan hyvää,north state on ihan ok kans. Tällä hetkellä menossa chesterfieldin punane:

      • tässä "keskustelussa"

        on nolla,
        aihe on nolla.


    • Köhköhköh

      ...nähnyt vaivaa luetteloinnissa, vaikka aihe on tosi typerä. Minä poltin punaista L&M tupakkaa, kun sitä sai itäturistilta halvalla. Lopetin koko vitun tupakoinnin, kun en haluaisi kuolla KAT-tautiin tai syöpään. Kyllä se on niin, että kaikilla noilla menee keuhkot paskaksi ja kuolema on hidas ja tuskallinen - olen nähnyt. Hyvää matkaa!

      • ihmettelen????

        Oletko tekemässä tupakkalakkoa? Keskustelua tupakoinnista.__Täällä keskustellaan vaan jälkimmäisestä.Poltin aikoinaan punaista mallua, enää en vapaaehtoisesti myrkytä itseäni. Tupakka tuhoaa hitaasti mutta varmasti, kun malttaa tarpeeksi kauan polttaa. Olen myös nähnyt lopputuloksen.


      • zjose
        ihmettelen???? kirjoitti:

        Oletko tekemässä tupakkalakkoa? Keskustelua tupakoinnista.__Täällä keskustellaan vaan jälkimmäisestä.Poltin aikoinaan punaista mallua, enää en vapaaehtoisesti myrkytä itseäni. Tupakka tuhoaa hitaasti mutta varmasti, kun malttaa tarpeeksi kauan polttaa. Olen myös nähnyt lopputuloksen.

        Ite tykkään eniten L&M sinisestä, sitä tulee poltettua melkein aina. Muita hyviä on smartin vihreet ja kultamallut.


      • Köhköhköh
        zjose kirjoitti:

        Ite tykkään eniten L&M sinisestä, sitä tulee poltettua melkein aina. Muita hyviä on smartin vihreet ja kultamallut.

        sillä kaikki ne tappavat hitaasti ja tuskallisesti. Minä lopetin tupakoinnin ennen kuin tupakka ehti lopettaa minut. Nyt olen ollut ilman jo yhdeksän kuukautta eikä tee tiukkaakaan - jessshhh :D!


      • Jormaperkele
        Köhköhköh kirjoitti:

        sillä kaikki ne tappavat hitaasti ja tuskallisesti. Minä lopetin tupakoinnin ennen kuin tupakka ehti lopettaa minut. Nyt olen ollut ilman jo yhdeksän kuukautta eikä tee tiukkaakaan - jessshhh :D!

        Mulla tulee vuosi 23.01. :D!


      • fvjmnftb

        mitä vittua te inisette? jo tiedetään tupakka tappaa hitaasti mutta mihin tässä on kiire?


    • JIIHUMS

      No helvatti norttia tietysti.

      • Vahvat Savukkeet

        Samoilla linjoilla JIIHUMS:in kanssa. Eli Of Course Norttia, ja virolaista L&M:n punaista. Virolaisessa L&M punaisessa 0,9 Nikotiinia, tervaa tais olla 10-11mg


      • Marlboro
        Vahvat Savukkeet kirjoitti:

        Samoilla linjoilla JIIHUMS:in kanssa. Eli Of Course Norttia, ja virolaista L&M:n punaista. Virolaisessa L&M punaisessa 0,9 Nikotiinia, tervaa tais olla 10-11mg

        1. Marlboro Fresh Mint
        2. L&M Sininen
        3. Marlboro Punainen
        4. Chesterfield Punainen
        5. L&M Punainen

        Siinä.


    • ....:....

      l&m punasta , l&m vihreetä ja chersterfieldin punasta : D

    • 111111

      Vain menthol tupakat, muut ei maistu.

      • Tallanvor

        Hyvät ihmiset, jotka pidätte LM:n punaisesta. Ihan uteliaisuudesta, ette taida kääriä savukkeitanne itse? Nimittäin LM:n punainen toppa on aivan hirveää käärimiseen. Rööki on kuin hiekkaa, niin kuivaa, että se imisi varmaan litran vettä. Maku on ihan ok, mutta seuraavalla kerralla en kyllä kävele kaupasta ulos LM:n punainen toppa kädessä.


    • lopettakaa

      minä poltin kultaista bonusta ja käärin sätkäni itse. Siitä sai pehmeän ja vahvan tupakan maun. Nyt ainoastaan Nicotinell laastareita, koska minulle todettiin alkava keuhkosairaus joka johtuu ainoastaan tupakoinnista ja en kerennyt edes tupakoida kuin 12-vuotta. Nyt kun olen lopettanut huomaan selkeästi kuinka voin paremmin. Olin ääliö kun koskaan edes aloitin, mutta 13-vuotiaana ei päässä oikein liiku mitään. (kommenttini ei ole tarkoitus loukata ketään 13-vuotiaaseen ikäryhmään kuuluvia) ja (niitäkin varmaan löytyy tältä palstalta)

    • Wissi

      Yleensä poltan Ritmeester Sweets- tai Moods- pikkusikareita, tai vaihtoehtoisesti Norttia.

    • statt

      Ei VITTU! EI Missään tupakas oo yli 12 mg häkää tai tervaa. Enimmäisraja on 10 mg!

      • ua<rhoörho

        jos keskustelu on aloitettu vuonna 2003 niin silloin oli monessakin savuke merkissä tervaa yli 10 mg. Pentu......


    • Jormaperkele

      Tulihan sitä vedettyä kaikenlaista sätkästä Malluun vuosia. Typeryyksissään tuli sekin aloitettua joskus teinipoikana. Heitin tupakoinnin helvettiin melkein päivälleen vuosi sitten ja vitutti vähän aikaa, mutta kaikki on kiinni asenteesta. Jos voisi vaikka vähänkin vaikuttaa siihen miten henki lähtee, niin ei kiitos tukehtumalla pikkuhiljaa. Kaverin isä pihisi vuosia keuhkoahtaumataudin kourissa huulet sinisenä - syöpä armahti. Loppuvaiheessa lima lorisi äijän keuhkoissa muhevasti. Mielestäni parasta tupakkamerkkiä ei ole. Ne tupakat ovat samaa tappavaa paskaa kaikki - ihan varmasti.

      • youp_

        Ite tykkään sinisestä, mieluiten L&M:ää. Poltan kuitenkin aika vähän. Ostan tupakkaa vain kun olen juopottelemassa. Esim. viikonloppuna jos askin ostan, se kestää koko seuraavan viikon kun polttelen vaan jtn kolme röökii päivässä. Aamulla kun lähen töihin, kun tuun töistä ja iltamyöhällä viä yks. En tykkää polttaa paljoa koska se ei pitemmän päälle enää nouse päähän.


      • 22222222222222222222
        youp_ kirjoitti:

        Ite tykkään sinisestä, mieluiten L&M:ää. Poltan kuitenkin aika vähän. Ostan tupakkaa vain kun olen juopottelemassa. Esim. viikonloppuna jos askin ostan, se kestää koko seuraavan viikon kun polttelen vaan jtn kolme röökii päivässä. Aamulla kun lähen töihin, kun tuun töistä ja iltamyöhällä viä yks. En tykkää polttaa paljoa koska se ei pitemmän päälle enää nouse päähän.

        Sama juttu , ei oo kiva poltella jos ei nouse paljoa päähän. Itse poltan eniten vihreitä ( bonus ja L&M, ) mallutkin menee.


      • half corona
        youp_ kirjoitti:

        Ite tykkään sinisestä, mieluiten L&M:ää. Poltan kuitenkin aika vähän. Ostan tupakkaa vain kun olen juopottelemassa. Esim. viikonloppuna jos askin ostan, se kestää koko seuraavan viikon kun polttelen vaan jtn kolme röökii päivässä. Aamulla kun lähen töihin, kun tuun töistä ja iltamyöhällä viä yks. En tykkää polttaa paljoa koska se ei pitemmän päälle enää nouse päähän.

        "Ite tykkään sinisestä, mieluiten L&M:ää. Poltan kuitenkin aika vähän. Ostan tupakkaa vain kun olen juopottelemassa. Esim. viikonloppuna jos askin ostan, se kestää koko seuraavan viikon kun polttelen vaan jtn kolme röökii päivässä. Aamulla kun lähen töihin, kun tuun töistä ja iltamyöhällä viä yks. En tykkää polttaa paljoa koska se ei pitemmän päälle enää nouse päähän."
        Se päähännousu-tunne tulee hä-ästä (häkä), joten eikö olisi sama haistella vaikka
        nuotion savuja. Ei tarvitsisi ainakaan pelätä nitiini-koukkua


    • riksteri91

      l&m punainen

      • *tytsy*

        Eli mie poltan lähes kaikkia vihreitä mut suosikit onm Bonus ja smart Ja joskus poltan punaista bonusta ja sinistä L&M Harvemin ostan Malboron minttu tupakkaa.


      • Remusromulus
        *tytsy* kirjoitti:

        Eli mie poltan lähes kaikkia vihreitä mut suosikit onm Bonus ja smart Ja joskus poltan punaista bonusta ja sinistä L&M Harvemin ostan Malboron minttu tupakkaa.

        Poltan ganjaa.(ilman tupakkaa).


      • Tullilukko
        Remusromulus kirjoitti:

        Poltan ganjaa.(ilman tupakkaa).

        1. Kent, sininen
        2. North State, oranssi (lieneekö muita edes olemassakaan suomessa?)
        3. Marlboro, peruspunainen
        4. L&M, punainen
        5. Bonus, punainen


    • tupakkapoika

      parasta on malboro menthol ja north state.

    • Asd...asd

      Joskus et enää maista mitään, tiedät kyllä miksi. Ei oo tarkotus mitenkää provosoida.

    • 2721321

      KUKA HARRASTAA TÄÄLLÄ PAHANLAATUISTA NEKROFILIAA??????

      Antakaa tän topikin kuolla tai lukkoa ja äkkiä

    • retryty5

      enää olla vihreää "karvaperse" norttia. Siinä kunnon makuelämys silloin kun vielä poltin.

      • 3454543453543

        Holhoajat, hiljaa! Ihminen tekee samat virheet sukupolvesta toiseen, turha sitä on kiistää. Ihminen on tyhmä, mutta elämästä täytyy nauttia ja oma asiahan se on jos haluaa rentoutua ja poltella savukkeita. Sitä paitsi, ennemmin vedän askin tupakkia viikossa kuin hirveät perjantaikännit.


      • PikkuMika69
        3454543453543 kirjoitti:

        Holhoajat, hiljaa! Ihminen tekee samat virheet sukupolvesta toiseen, turha sitä on kiistää. Ihminen on tyhmä, mutta elämästä täytyy nauttia ja oma asiahan se on jos haluaa rentoutua ja poltella savukkeita. Sitä paitsi, ennemmin vedän askin tupakkia viikossa kuin hirveät perjantaikännit.

        Paras tupakka on punainen Marlboro, mutta punainen L&M tulee aika lähelle. Nykyään palaa sininen L&M, koska poltan hyvin vähän ja punaiset tupakat ottavat kurkusta aika kivasti näin aloittelijalta. Ja muutenkin en halua saada kovaa riippuvuutta, minusta vain on kiva nauttia tupakka aina silloin tällöin kavereiden kanssa, tai yksikseen ulkona samalla tähtiä katsellen tai kahvia siemaillen.


      • ShakeShake
        PikkuMika69 kirjoitti:

        Paras tupakka on punainen Marlboro, mutta punainen L&M tulee aika lähelle. Nykyään palaa sininen L&M, koska poltan hyvin vähän ja punaiset tupakat ottavat kurkusta aika kivasti näin aloittelijalta. Ja muutenkin en halua saada kovaa riippuvuutta, minusta vain on kiva nauttia tupakka aina silloin tällöin kavereiden kanssa, tai yksikseen ulkona samalla tähtiä katsellen tai kahvia siemaillen.

        Punainen L&M menee nyt. Alottelijalle eli mulle aika stydi kokemus, nousee tosi kivasti päähän. Kuin lievämuotoisen kännin olisi vetänyt :D.


      • eiggarihemppari
        ShakeShake kirjoitti:

        Punainen L&M menee nyt. Alottelijalle eli mulle aika stydi kokemus, nousee tosi kivasti päähän. Kuin lievämuotoisen kännin olisi vetänyt :D.

        punaset on pahoja ite poltan smarti sinist se o hyvää ja muutenki siniset


    • Camel<3

      Itse en polta kuin humalassa ja seurassa mutta kun poltan niin Camelia se on, täydellinen makuelämys... Myös siniset luckyt (lucky strike) menee joskus mutta maku on turhan kuiva.

      • Paskapää >_<

        Parasta tupakkaa onpi Lucky Strike ja Marlboro, mutta hinta estää ostamasta noita kovin usein. Siispä nyt menee punainen tai sininen L&M, mutta olen harkinnut Bonukseen siirtymistä halvan hintansa takia. Myös sätkät alkavat jo houkutella halpuutensa takia, mutta asun vielä vanhempien hoivissa joten rahatilanne on suht kohdillaan juuri nyt...


      • eiggarihemppari
        Paskapää >_< kirjoitti:

        Parasta tupakkaa onpi Lucky Strike ja Marlboro, mutta hinta estää ostamasta noita kovin usein. Siispä nyt menee punainen tai sininen L&M, mutta olen harkinnut Bonukseen siirtymistä halvan hintansa takia. Myös sätkät alkavat jo houkutella halpuutensa takia, mutta asun vielä vanhempien hoivissa joten rahatilanne on suht kohdillaan juuri nyt...

        sinuna alkaisin polttaa sätkiä mielummin kuin bonusta nimittäin maku on aika kitkerä mutta se on maku asia....


    • hoppala

      mielestäni nämä hofnar tubes. jotain yli 40v vanhoja sikareita joita joskus vaariltani sain. ei näitä ole oikein viitsinyt poltella paljoa. mutta jos näitä perus sikareita niin varmaan al capone cognac sikarit. niissä on se vanhan ajan kaipuu.

    • pakkomestari

      jos nyt aletaan "hivistelemään" niin sätkät ovat ylivoimaisesti parhaita, etenkin jos itse mentholisoit purut, niistä saa käänettyä tiukkoja pieniä savuja antavia tai semmosa Lurppia josta saa niin isot savut kuin haluaa.

    • siinäteille

      parhaat merkit musta on: chesterfield punane ja vihree, L&M punane ja vihree...

      mut parhauta on aromisikarit kuten, kirsikka, vanilja, creme caramel yms sikarit on iha parhaita, rakastan niitä,

    • dsaasddasasd

      Parasta valmistupakkaa on oranssi North State tai punainen Lucky Strike. Perässä tulevat punainen Marlboro ja sininen Belmont.

      Kaikki halpamerkit ovat täyttä skeidaa, Pall Mallit, Chesterfieldit, Bonukset, Smartit, Lämät ym. on testattu ja todettu huonoiksi, maistuvat pelkille kemikaaleille.

      • asdasdasd26w5

        Hyi saatana, en tajua miten Lämät ovat niin suosittuja varsinkin nuorison keskuudessa. Ainakin omana peruskouluaikana ei muita askeja koulussa nähnytkään kuin punaista Lämää.


    • tg

      vihree on parasta

      • ph

        ime paskaa homo


      • joooha
        ph kirjoitti:

        ime paskaa homo

        Nuoruuden seksuaalisuus on hämmennystä, omamakohtaisuutta, haavoittuvuutta, naiseuden ja mieheyden työstämistä, suuria tunteita, pohdintoja ja kompastelua. Murrosiässä seksuaaliset ajatukset ja tunteet alkavat voimistua. Seksuaalisuus kehittyy portaittain. Nuoruudessa luodaan käsitys siitä, mitä seksuaalisuus on: Miten sitä on tapana, kuuluu toteuttaa. Seksuaalisen kiinnostuksen lisääntyessä poikien huomio kiinnittyy yhä enemmän tyttöihin, ja he alkavat puhua tytöistä kavereiden kesken. Poikia kiinnostaa aluksi tyttöjen ulkoinen olemus ja seksuaaliset piirteet. Myöhemmin kuitenkin tunteet ja yhdessä olo tulevat heille tärkeimmiksi. Tyttöjä taas kiinnostaa enemmän jo alussa tunteet, ja he haaveilevatkin romanttisesta rakkaudesta.


    • viileä tarina veli

      cool story bro

    • 9mm6

      Ihan samalle paskalle ne kaikki maistuu.
      Vihreä Mallu ja vihreä Nortti, niissä oli jonkinlainen makuero.
      Ihan näin 45 v. kokemuksella...
      Nykyisin 3 vuotta ilman röökiä:))
      Jonakin päivänä tekin tenavat tulette järkiinne, kai...

    • uutta palamaan

      Norttia menee aski päiväs. Ennen poltin kultasta bonusta, mut testasin
      norttia n 5v sitten ja siitä en enää luovu. Ei noi miedommat musta tunnu oikee miltää enää, vaikka polttais useemman putkee. Ei siitä saa samaa oloo.

      Ja tiedoksi kaikille, jotka sanovat , että tupakka tappaa hitaasti ja tuskallisesti:

      Tupakka tekee hyvää. Ainaki mulle.

      Elämä itsessään tappaa hitaasti ja tuskallisesti.
      Voi olla et kuolen keuhkosyöpää 50v , mut aika moni ei tupakoivista lähtee myös hitaasti ja tuskallisesti vanhainkodissa 80v. vaipois siel tekee kuolemaa dementoituneena vuosia. Siel ovat ja vartoovat ( ja usein suorastaan rukoilevat lähtöä) Sehän se vasta kaunis tapa lähtee on joo.

    • miksi?

      Aiheen vierestä ja ei onneks täs ketjus niin , mut miksköhän usein tällasiiin tupakkakeskusteluihin tulee jotai ei tupakoitsijoita sanomaan et tupakka tappaa ja suorastaan tuntuvat toivovan oikee et kaikki tupakoitsijat saa keuhkosyövän.

      Mistä moinen vihamielisyys ?

      Passiivisesta savusta jauhavat jotain ja sairauksien hoitojen kustannuksista. Mutta...alkoholihan se eniten noita hoitokustannuksia aiheuttaa. selkeesti. ja eniten myös muita lieveilmiöitä.

      Onks nää tupakan vastustajat myös alkoholittomia ? Uskovaisia? vai onko niil joku tarve haudata ne alkoholi haitat johonki pois mielestää. Kusettaa itteesä et tupakka on se kaiken pahan alku ja juuri, eikä suinkaa juominen. Niin voivat sitten hakata perheitää ja ajella kännis hyväl mielel.

      ei mul ainakaa tupakoitsijana oo tarvetta puolustelle sitä kellekää tai mennä
      johonki savuttomien mehutus ketjuu dissaa niitä..monet ei tupakoitsevat
      tuntuvat luulevan olevan jotenki parempia , vaikka monesti vaikuttaa et niillä on päässä vikaa aika rankastikin enemmän ku keskiverto röökaajalla.

      Ihan sama mulle siis koko asia mut monesti niitten agressiivisuus ihmetyttää. Vetäs muutaman nortin niin ei ois sellaset agret..

    • cancer fun

      Sama mitä poltat, syöpä tulee!

      • <moderator>

        Nimimerkki: cancer fun

        Tämä on varoitus sivusto suomi24.fi keskustelupalstan moderaattoreilta.

        Rike: Roskaposti

        Jos rikot sääntöjämme vielä kerran tämän varoituksen jälkeen, IP-osoitteesi on saava porttikiellon tältä sivustolta.

        Kiitos yhteistyöstä kanssamme.


    • fwsdf3fwef

      Vaikka olenkin poltellut melko satunnaisesti, ja vasta puolisen vuotta, olen pikkuhiljaa lopettelemassa tätä paskaa tapaa, tulee enää poltettua vain viikonloppuisin viihteellä n. neljäsosa askista. Tupakan merkillä ja värillä ei niin väliä, kunhan ei ole näitä halpamerkkejä (Pall Mall, Chesterfield, Bonus jne.).

      Punainen Marlboro on tähän asti ollut se ykkönen. Sinisistä parasta on Belmont, ja vihreistä Marlboro White Mint.

      Ajattelin lopettaa savukkeiden polton kokonaan, ja siirtyä satunnaiseen piiputteluun ja sikareiden polttoon. Olut/konjakki, sikari ja oma rauha ovat suuri nautinto.

    • tupakkiuuno
    • cancer fun perseestä

      Eikö nimimerkin cancer fun voisi estää jollakin tavalla? Sen perseilijän kommentit jaksavat ärsyttää aina ythtä paljon.

    • parhaita....

      mun mielestä parhaita on pall mallin punanen ja mallun vihree

    • Sikareista vielä..

      Mistä ihmeestä nykyään saa enää näitä metalliaski sikareita??. Kun kaupoissa on suurimmassa osassa tupakit kassalla nykyään.. Ei löydy omalta "kylältä" sitä olikohan nyt vanilja arominen sikari, cafe creme.. (Kun tulee todella vähän poltettua, lähinnä baari-iltoina pari.. Niin olis kiva löytää sitä parasta sitten niille illoille.)

    • lolcancerfun

      Taas se Cancer Fun on trollaamas porukkaa, et porukka lopettais tupakoinnin. Me kaikki kuollaan joskus, jopa sinä Cancer Fun.

    • Cancer Fun

      Sama mitä poltat, syöpä tulee!! vittuu koko paska tupakka porukka helvettiin
      jeesesus

    • punasta tai vihreetä

      Sama se mitä polttaa, mutta mieluiten Mallun punasta tai Pall Mallin vihreetä-

    • Liksom

      Punasta Bonusta oon polttanu pääasiassa. Siinä on mun mielestä ihan eri makukin kuin muissa punasissa, ei muut oo lähellekään niin hyvää. Aina huomaa kun pyytää esim. kaveria tuomaan mullekin röökit. =((

    • westi

      West punainen on hyvää ja maksaa vaan 4 e

    • khyllä

      1.marlboro

      2.marlboro

      3.marlboro

      on se vaan mallun punane hyvää!

      • Kenttiä

        Vihreä Kent on paras!


      • rd6mujth
        Kenttiä kirjoitti:

        Vihreä Kent on paras!

        hyi saatana


    • rdhn

      te vihreen polttajat: etteks te tajuu et ihree on ämmien rööki! jos poltatte nii polttakaa punast lämää!

      • Insinööri AMK

        Olen polttanut n.35 vuotta ja nykyään vedän punasta Marlboroa 2 askii päivässä. Mielestäni laadukas rööki. Kaljaa ottaessani polttelen Hofnarin Lilliputteja, jotka ovat myöskin varsin laadukkaita. Ei voi verrata Cafe Cremeen tai mihinkään vaniljoihin. Onhan se niin, että lähtö lähenee, mutta lähenee se, vaikka et vedä röökiäkään.


    • 555rrffffff

      555

    • tupakkimikko

      No näitä ei liikaa "maistelumielessä" ole polteltu, enkä ole ulkolaisia / laivalta haettuja tupakoita polttanut... mutta voiton vie mentholtupakoista MARLBORO WHITE MINT, sinisestä PALL MALL SININEN ja punaista on monenlaista suosikkia ;)

    • a s d f

      poltan sitä mitä hakumieheltä saa :l

    • Anon555

      1. Marlboro Menthol Light
      2. Marlboro Blue Fresh
      3. Marlboro Menthol
      4. Marlboro Red

    • patuu1234

      Kyllä on jälkeen jäänyttä porukkaa menkää ärräl ostakaa chesterfieldin punan maxi parempaa ei muuten löydy!!!! ja vihreen polttajat ärräl vaa LM extra mentol se on hyvää ja todellakin raikasta

    • janettew

      Westin vihreä houkuttelee mua eniten! Tai Marlboron vihreä ja Marlboro ligths on myös suosikkeja!

    • Klupi77

      Pilli Klupi
      Vihreä Nortti ( Home Nortti )
      Työmies.
      Saimaa.
      Juno.
      Mahorkka.
      Kessu.

    • Anonyymi

      Malbaro gold ja westin vihriä
      Westiä voi polttaa ko on kipeänä. Ja goldia paremmin ko et ole kipiä

    • Anonyymi

      Clan Rizzla pitkä filtteri. Hakkaa mennen tullen kaikki perusspaddut. Hyvä makeahko viskin flavouri, sekä erinomaisen hyvä tuoksu leviää ympäristöön.

      • Anonyymi

        Vähävaraisen rööki.


    • Anonyymi

      Sinine chessu ja lämärin punane varmaa parhaat, mallun kultane ja vihree o varmaa pahimmat

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      omasta mkelestä punainen pall mall ja aikalailla kaikki muut punaiset ja kessu

      • Anonyymi

        Joo, niistä tulee syöpä tosi nopeesti!

        T Cancer Fun


    • Anonyymi

      L&M punainen yleensä palaa, joskus Marlboro. Mutta äsken hain keuhkojen hemmotteluksi Camelia.

    • Anonyymi

      Oma lemppari varmaan tuo North state kun saa filtterinki pois jos haluaa ja vahva maku

    • Anonyymi

      Omasta mielestä parasta tupakkaa on sininen ja hopea Belmont, laadukkaita kevytsavukkeita. Hyvä röökimerkki on myös Kent, jota saa niin hopeana, sinisenä kuin myös ruskeana, jossa on erikoisuutena plussan malliseksi painuva filtteri.

    • Anonyymi

      Punainen north state, vihreä nortti lopetettu valitettavasti.

    • Anonyymi

      Belmontin sininen

    • Anonyymi

      Punainen Colt, sininen Belmont

    • Anonyymi

      Tupakka on hitaasti tappava myrkky mutta ei tässä ole minnekään kiirettäkään...

    • Anonyymi

      Parastahan on nykyisin myytävistä punainen Colt, Nortti ja Camel myös hyviä. Valitettavasti punainen Marlboro meni piloille tämän plain-pack-lain ansiosta, savukkeen paperi on surkeaa ja maku laimea.

      Jos keveämmistä savukkeista pitää, Kent on edelleen hyvää. Belmonteissa tapahtui valitettavasti samaa kuin Marlboroissa, pilalle meni. Pall Mall silver on myös hyvää ja todella kevyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1749
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1262
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      76
      1086
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe