Vanhasen seksiskandaali näkyy Ruotsissa

EROA Vanhanen!

10

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun Matti Vanhanen lopetti seurustelusuhteensa Susan Kuroseen tekstiviestillä, se uutisoitiin näyttävästi ulkomailla.

Esimerkiksi CNN:ssä tämä näkyi isosti.

• Vanhasen juttu saattaa olla vain eduksi keskustalle verrattuna Ruotsin poliitikkojen viimeaikaisiin törkeisiin vilppeihin kuten laittomaan työvoimaan ja maksamattomiin lupamaksuihin.

Eiköhän Vanhanen näyttänyt Suomen kansalle että kyllä hänen työnsä on sittenkin tärkeämpi kuin henkilökohtainen suhde.

• taas kerran

kuinka jotkut yrittävät väkisin tehdä Vanhasen normaalista kanssakäymisestä naispuolisen henkilön kanssa skandaalin. Vanhasen seurustelussa ei ollut mitään skandaaliksi kelpaavaa. Luulisi tuon selkiävän jo "sakeaverisemmällekin". Seuraavaksi esitetään varmaan vaatimus, jotta vastaisuudessa ministereiksi voidaan nimittää vain eunukkeja.

• oivahärkönen

Aioin itse kysellä, minkä seksiskandaalin Vanhanen on tehnyt. Kyllä Vanhasellakin on oikeus riiustella naisten kanssa. Kokoomus ja sen lehti, Iltalehti, tekivät tuosta Susan-naisen tapauksesta suuren jutun, mutta asia on vain lisännyt Vanhasen kansansuosisota. Ei mene Kokoomuksella hyvin!

• Wiljami_
        oivahärkönen kirjoitti:

Aioin itse kysellä, minkä seksiskandaalin Vanhanen on tehnyt. Kyllä Vanhasellakin on oikeus riiustella naisten kanssa. Kokoomus ja sen lehti, Iltalehti, tekivät tuosta Susan-naisen tapauksesta suuren jutun, mutta asia on vain lisännyt Vanhasen kansansuosisota. Ei mene Kokoomuksella hyvin!

...virka-asuntoa käyttää naiskentelupaikkanakin. Tamminiemikin olisi hyvä paikka pikapanoille. Kansallisesti arvostettuja ja historiaa huokuvia paikkoja molemmat. Siellä on tehty pienen kansan historian kannalta monia tärkeitä linjauksia.

Mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, missä pääministeri pussinsa tyhjentää - eihän Oiva? Olisitko sinäkin päätynyt samanlaiseen panopaikan valintaan kuin Vanhanen?

• oivahärkönen
        Wiljami_ kirjoitti:

...virka-asuntoa käyttää naiskentelupaikkanakin. Tamminiemikin olisi hyvä paikka pikapanoille. Kansallisesti arvostettuja ja historiaa huokuvia paikkoja molemmat. Siellä on tehty pienen kansan historian kannalta monia tärkeitä linjauksia.

Mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, missä pääministeri pussinsa tyhjentää - eihän Oiva? Olisitko sinäkin päätynyt samanlaiseen panopaikan valintaan kuin Vanhanen?

...asunto ja hänellä on oikeus viedä sinne vaikka minkälaisia panopuita tajhansa.

• skandaali!

Oliko pääministerin flirttailu nettipalstalla normaalia? Niinkö pääministerit tapaavat toimia muuallakin?
        Oliko hyväksi käytetyn tyttösen hylkääminen vain tekstiviestillä normaalia? Niinkö pääministerin vakanssilla olevat toimivat muuallakin?
        Oliko muka odotettavissa, että suhteesta tulisi kehittymään muutakin kuin tilapäinen seksinautintojen lähde Vanhaselle, joka on tunnetusti juossut hameväen perässä naimisissa ollessaankin.

• voi tehdä
        oivahärkönen kirjoitti:

...asunto ja hänellä on oikeus viedä sinne vaikka minkälaisia panopuita tajhansa.

eri asia on tietenkin, silloin jos pääministeri perustaa koko politiikkansa vanhanaikaisiin ja perinteisiin perhearvoihin, joiden mukaan avioliitosta ei erota eikä vapaata seksiä harrasteta. Eikö oma politiikka sitten velvoita myös poliitikkoa?

• Matti Näsä

Pohjolan hamesankari !

• huomenna-

varmaan jo muissa Euroopan maissa. Voi pyhää jysäys!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe