Vanhasen seksiskandaali näkyy Ruotsissa

EROA Vanhanen!

10

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun Matti Vanhanen lopetti seurustelusuhteensa Susan Kuroseen tekstiviestillä, se uutisoitiin näyttävästi ulkomailla.

      Esimerkiksi CNN:ssä tämä näkyi isosti.

    • Vanhasen juttu saattaa olla vain eduksi keskustalle verrattuna Ruotsin poliitikkojen viimeaikaisiin törkeisiin vilppeihin kuten laittomaan työvoimaan ja maksamattomiin lupamaksuihin.

      Eiköhän Vanhanen näyttänyt Suomen kansalle että kyllä hänen työnsä on sittenkin tärkeämpi kuin henkilökohtainen suhde.

    • taas kerran

      kuinka jotkut yrittävät väkisin tehdä Vanhasen normaalista kanssakäymisestä naispuolisen henkilön kanssa skandaalin. Vanhasen seurustelussa ei ollut mitään skandaaliksi kelpaavaa. Luulisi tuon selkiävän jo "sakeaverisemmällekin". Seuraavaksi esitetään varmaan vaatimus, jotta vastaisuudessa ministereiksi voidaan nimittää vain eunukkeja.

      • oivahärkönen

        Aioin itse kysellä, minkä seksiskandaalin Vanhanen on tehnyt. Kyllä Vanhasellakin on oikeus riiustella naisten kanssa. Kokoomus ja sen lehti, Iltalehti, tekivät tuosta Susan-naisen tapauksesta suuren jutun, mutta asia on vain lisännyt Vanhasen kansansuosisota. Ei mene Kokoomuksella hyvin!


      • Wiljami_
        oivahärkönen kirjoitti:

        Aioin itse kysellä, minkä seksiskandaalin Vanhanen on tehnyt. Kyllä Vanhasellakin on oikeus riiustella naisten kanssa. Kokoomus ja sen lehti, Iltalehti, tekivät tuosta Susan-naisen tapauksesta suuren jutun, mutta asia on vain lisännyt Vanhasen kansansuosisota. Ei mene Kokoomuksella hyvin!

        ...virka-asuntoa käyttää naiskentelupaikkanakin. Tamminiemikin olisi hyvä paikka pikapanoille. Kansallisesti arvostettuja ja historiaa huokuvia paikkoja molemmat. Siellä on tehty pienen kansan historian kannalta monia tärkeitä linjauksia.

        Mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, missä pääministeri pussinsa tyhjentää - eihän Oiva? Olisitko sinäkin päätynyt samanlaiseen panopaikan valintaan kuin Vanhanen?


      • oivahärkönen
        Wiljami_ kirjoitti:

        ...virka-asuntoa käyttää naiskentelupaikkanakin. Tamminiemikin olisi hyvä paikka pikapanoille. Kansallisesti arvostettuja ja historiaa huokuvia paikkoja molemmat. Siellä on tehty pienen kansan historian kannalta monia tärkeitä linjauksia.

        Mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, missä pääministeri pussinsa tyhjentää - eihän Oiva? Olisitko sinäkin päätynyt samanlaiseen panopaikan valintaan kuin Vanhanen?

        ...asunto ja hänellä on oikeus viedä sinne vaikka minkälaisia panopuita tajhansa.


      • skandaali!

        Oliko pääministerin flirttailu nettipalstalla normaalia? Niinkö pääministerit tapaavat toimia muuallakin?
        Oliko hyväksi käytetyn tyttösen hylkääminen vain tekstiviestillä normaalia? Niinkö pääministerin vakanssilla olevat toimivat muuallakin?
        Oliko muka odotettavissa, että suhteesta tulisi kehittymään muutakin kuin tilapäinen seksinautintojen lähde Vanhaselle, joka on tunnetusti juossut hameväen perässä naimisissa ollessaankin.


      • voi tehdä
        oivahärkönen kirjoitti:

        ...asunto ja hänellä on oikeus viedä sinne vaikka minkälaisia panopuita tajhansa.

        eri asia on tietenkin, silloin jos pääministeri perustaa koko politiikkansa vanhanaikaisiin ja perinteisiin perhearvoihin, joiden mukaan avioliitosta ei erota eikä vapaata seksiä harrasteta. Eikö oma politiikka sitten velvoita myös poliitikkoa?


    • Matti Näsä

      Pohjolan hamesankari !

    • huomenna-

      varmaan jo muissa Euroopan maissa. Voi pyhää jysäys!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe