aivan pihalla

ravemonsu

olen syntynyt huhtikuun kuudestoista tuhatyhdeksäsataa kasikolme,olenko kiinalaiselta horoskoopilta mikä? taskurapu,laiskiainen,kenguru,gepardi?

5

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

Olt Sika toiselta nimeltää myös Villisika

Luonnekuvaus:

Sian vuonna syntynyt on miellyttävä, vieraanvarainen ja antelias. Sika on ahkera puurtaja, väsymätön asioidentoimittaja hänellä on rutkasti maalaisjärkeä. Hän pelaa aina reilua peliä, on uskollinen ystävä ja luotettava liikekumppani. Sikaa on välillä helppo huiputtaa ja ihmiset kertovat hänelle helposti omia huoliaan. Sika ei loukkaannu helposti ja siksi häntä pidetään omahyväisenä. Sika kuitenkin vain haluaa miellyttää kaikkia.

Toivottavasti auttoi vähän edes.

• apina80

piip! väärin! ei pahalla. monsu on koira. olen tutkinut horoskooppeja jo pari vuotta

• Santtu
        apina80 kirjoitti:

piip! väärin! ei pahalla. monsu on koira. olen tutkinut horoskooppeja jo pari vuotta

Laitappa googlen hakusanaksi chinese horoscopes ja ota se ensimmäinen vaihtoehto. Katsoppa sieltä mikä on jos on syntynyt 16.4.1983. Se on kylläkin Sika/Villisika, eikä koira. Ainakin sillä sivulla. Ei ole tarkoitus olla töykeä, mutta älä sinä tule solvaamaan minua ja olemaan töykeä, koska minäkin osaan kyllä sitten olla.

• apina80

olet horoskoopiltasi koira ja elementtisi on puu. huom! kiinassa elementit ovat erillaisia, kuin länsimaissa

• Kiinalaisessa

Olet sika / vesisika
      Vesisialla on kultainen sydän.Hän on antelias ja uskollinen ja yrittää pysyä hyvissä väleissä kaikkien kanssa.Hän tekee kaikkensa muita auttaakseen,mutta valitettavasti on ihmisiä,jotka käyttävät hyväkseen tätä hänen luonteenpiirrettään.Omilla alueillaan hänen pitäisi olla hieman harkitsevampi ja valmiimpi seisomaan lujana kaikkea sellaista vastaan,mistä hän ei pidä ja vaikka pitääkin elämän rauhallisemmista puolista,hänellä on suuri valikoima harrastuksia.Uuttera ja tunnollinen työntekijä ja hyvin lahjakas seuraihminen.
      Tuntuko omalta...t:Mimmu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5297
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      86
      3108
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      312
      1691
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1254
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1227
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1134
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1116
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1105
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171
      1084
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49