Kvl:n paras kampaamo??

desperate

Mikä on Kouvolan paras kampaamo? Tarkoitan sillä sitä, että kampaajilla on silmää asiakkaan hiuslaadun, kasvonpiirteiden, värien ja tyylin suhteen niin, että osaavat suositella pukevimpia mahdollisuuksia ja toteuttaa ne?? Ja tietysti vilpitön innostus omaa työtä kohtaan ja asiakkaiden terve arvostaminen kuuluu myös toivelistaan.

Auttakaa tietämätöntä! Kiitos :)

11

2495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanon

      Kokemuksesta älä unta nää,huonoa kokemusta monessa paikassa.

      • täysin totta

        Juupa juu, surkeita kampaajia Kouvolassa, tietty jos tyytyy 2.laatuun nii mikä ettei. Ite kävisin vaa Hesas jos siel asuisin.

        Tääl oli lueteltukin muutama "ihan hyvä" kampaamo (Kouvolan seudun parhaimmisto), mut eräällä ei tosiaankaan ole minkäänlaista värisilmää, kun taas useimmat leikkaa ekan kerran tosi hyvin ja kun meet toisen kerran jälki on per...stä.

        Minun mielestä ne ei välitä asiakkaista mitään toisen kerran kun saa tulemaan, nii sit voikii leikata ihan miten vaan. Ammattiylpeys puuttuu, valitettavasti!


    • M K

      Itse käytän Hiustropiikkia. Hinnat on melko korkeat, mutta jälki on ainakin minun makuuni. Varsin hyviä paikkoja ovat myöskin Pinja ja Tuccapuoti.

    • Markkinatuomioistuin

      Oikein kiva juttu kun yrittäjät yrittävät tälläkin keinoin saada juoruakat kirjoittelemaan itsestään positiivisia lausuntoja.
      Olisiko ollut enemmänkin lähellä totuutta kirjoittaa : Missä kampaamossa kuulet liiotelluimmat juorut;
      Missä kampaamossa on eniten taksikuskeja asiakkaina;
      kuka kampaaja on poliisin kanssa sillai-varmaankin tosi harva jos kyseessä on nais-kampaaja.

      • desperate

        Olen kyllä ihan oikeasti kysymäni vinkin tarpeessa. Opiskelija Helsingistä, Kvl:n seudulta kotoisin, ei varaa Helsingin kampaamotaksoihin jatkuvasti, joten kun kerran Kvl:n suunnalla käyn niin ajattelin hyödyntää paikallisia palveluita siinä samalla. Ikävä että koet sen jotenkin vääräksi. En tunne yhtäkään kouvolalaista kampaajaa eikä heidän juorunsa ja tekemiset yksityiselämässään voisi pätkääkään vähempää kiinnostaa. Haluan vaan saada lettini kuosiin.


    • perusteella

      voin suositella Pinjaa (molemmilla tekijöillä taito hyppysissä)ja Tommiskan Piaa. Kyllä varmaan löytyy muitakin. :)

    • oikea HERRA LÄÄKÄRI

      Marjo Pakkala Korialla aivan ylivoimainen jo kilpailumeriitiltäänkin.

      • roks

        Itse käytän parturikampaamo Papillin palveluja jo monetta vuotta. Molemmat tekee loistavaa työtä, ja sieltä olen saanut juuri parhaimmat tyyliniksit. Tämäkään oparturi ei mikään edullisin ole, ja jonot aika pitkiä. JOten uusi aika varattava ajoissa..


    • tytöt

      tekee edullisesti hyvää jälkeä kunhan jaksaa istua siellä pitempään kuin ammattikampaajalla

    • Anonyymi

      Etsin kampaajaa/ parturia :Marjo Pakkala. Ylivoimaisesti paras. Mistä löydän entisen ystävän ja parhaimman matkakumppain/ parturin/ kampaanjan ? T: entinen Pyny.

      • Anonyymi

        Varmaan jo eläkkeellä Krissen kanssa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe