Täällä neitsyiden palstalla ei ole mitään mielenkiintoista menossa, ihan lamaantunutta on! Ja selityskin on selvä: Vaaka-palstalla kihistään ja sähistään. Nyt on se aika vuodesta. Tulevia aikoja odotellessa...
Vastaukset 5
- kuufani
Tyyntä myrskyn edellä. Syyskuussa saturnus siirtyy neitsyen merkkiin ja neitsyen analyyttisyys saa kyytiä. Oletko varautunut muutoksiin?
- Jos ei...
kohta ala tapahtua, masennun..
- selitys nro2
Tuonnoiset säpinaikojen pikkuinttäjäneitsyet ovat aikuistuneet ja viisastuneet. :) (vaaoillahan inttämis-/vänkäämisvimma kestää läpi elämän)
t, kaurisp. - Älä odota,
vaan pistä itse tuulemaan.
Saamattomuutta se on, jos ei yhtä horoskooppisaittia saa vauhtiin provosoitua .- Cryz(NeitsytN)
Mä ainakin kerkesin jo provosoimaan vaikka missä:D Nyt vipinää kinttuun eikä murjoteta, eiksje?!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392391
- 51877
- 59814
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää224671Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81597Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t47596T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7579- 47567
- 47558
- 64550