kymco Agility 125CC

(._.) ???

kun oon ostamassa kevariksi tälläistä Kymco Agility 125cc.Jos jollain on tälläinen mitä tälläinen kulkee ja onko laadukkaampi kuin joku esim. ( fude,skyteam,baotion).kihtyykö hyvin.onko tässä holkkia tai mitään muuta vastaavaa halpaa viritys tapaa.


Vastailkaa (joilla on tämä vehje mielellään ) !!!

4

4430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkikalu

      eipä ole tietoa, koeajanut olen ja ainakin kiihtyy paljon paremmin kuin kiinalaiset 125 skootterit joita olen testannut (Eupolo, Baotian). Huippunopeuskin ehkä vähän parempi.

      Tuo Kymco on pienehkö ja kevyt, mopon rungolle tehty, mutta silti tuntui paljon laadukkaammalta kuin kiinalaiset, joissa molemmissa kuului ja näkyi jotain narinaa ja osien tärinää koeajaessa.

      Päätin luopua kiinalaisen ostosta, kokeiltuani noiden skoottereiden lisäksi myös Jinchengin kevaria ja 250cc vehkeitä, ainutkaan 4stä pelistä ei oikein vakuuttanut laadulla eikä ajotuntumalla.

      Sanoisin että kaupunkiajoon tuo Kymco on varmaan ihan hyvä ja ketterä, pitemmässä maantieajossa sitten kyseenalainen.

      Itse olen ajatellut jonkin pienen 125en ostaa ens kesäksi leikkikaluksi, mutta pitäisi vielä käydä kokeilemassa nämä:
      Oliver 125, sitä kun myydään hintaan 1.990€,
      Piaggio Fly 125, suositushinta 2.295,-
      Keeway Arn, hinta: 2290 toimituskulut

      jos jokin niistä olisi suunnilleen vastaava kuin Kymco josta pyydetään 2.390

      Honda 100 leadin sais kanssa hintaan 1.990, mutta se taitaa olla turhan laiska, kun on vain 100 kuutioinen ja turhan pienet 10 tuuman renkaat, tosin lupaavat 4 vuoden takuun.

    • verratessa eurooppaan

      Ihan vaan sattumalta huomasin että esim. Kymco agility maksaa Suomessa 2.390€ ja Espanjassa 1.490€
      http://www.kymco.es/scooters/agility125.html
      voi olla että jostain saa vieläkin halvemmalla

      Minkälainen on skoottereiden verotuskäytäntö, ei varmaankaan onnistu kesällä lentää johonkin ja sitten muina miehinä ajella takaisin Suomeen skootterilla

      • kikikikikik

        Paljonkos tälläseen maksaa vakuutus?


    • Einari v

      Suosittelen Sym Orbit 125:sta.Neljän vuoden takuu,itte oon ajanut Symillä 14500 km ilman mitään murheita,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe