Suomen keikka

'Tallica gives u heavy baby!

Mistä niitä lippuja saa mahollisimman läheltä, ku asun Espoossa. Ja miten se niiden varaus toimii jos niit voi alkaa varaa keskiviikkona puhelimella ni voinko vaa soittaa ja varata kaks lippuu ja hakee ne sit iha huoletta joskus myöhemmin (jostain?) Miksköhän ei lippupalvelun sivuilla mainita mitään koko Metallicasta.
Ja kun hankkii liput ni jotku kokeneet vois kertoo mistä kanataa varata jos aikoo nähä mahillisiman hyvin? Kiitos.

14

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      lippupalvelun sivuilta saa haettua postinumeron perusteella lähimmän lippukaupan.

      muihin en osaa vastata. haluaisin kanssa tietää tuosta varaamisesta sun muista

    • Neitis.

      Liput voi varata Lippupalvelun kautta. Muistaakseni liput voi sitten lunastaa vaikka lähimmältä Ärrältä. Lyödään vaikka vetoa, että ensi viikon maanantaina on tietoa Metallican keikasta.
      Maalaisjärkikin sanoo, että kalleimmat liput takaavat parhaimman paikan.

      Lippujen hinnat:
      69€
      59€
      54€

      Hinnat on metallica.comin sivuilta.

      • Metallicaman70

        On jo tietoa sen verran ku katotte tulevat bändit
        Tiedossa hirvee ruuhka ke:na kun tuskanki lipun myynti alakaa...järkee vai ei taas lippupalvelussa!!!


      • Jonetsi
        Metallicaman70 kirjoitti:

        On jo tietoa sen verran ku katotte tulevat bändit
        Tiedossa hirvee ruuhka ke:na kun tuskanki lipun myynti alakaa...järkee vai ei taas lippupalvelussa!!!

        Mikäköhän mahtaa olla paras paikka niinku näkyvyyttä ajatellen? A-katsomo vaikko seisomapaikat? Millanen toi lava on? Näkeekö A-katsomon vasemmasta reunasta niinku tästä kuvasta katottuna ollenkaan?
        http://img255.imageshack.us/img255/9329/stadionihp0.png


      • Jonetsi
        Metallicaman70 kirjoitti:

        On jo tietoa sen verran ku katotte tulevat bändit
        Tiedossa hirvee ruuhka ke:na kun tuskanki lipun myynti alakaa...järkee vai ei taas lippupalvelussa!!!

        Mikäköhän mahtaa olla paras paikka niinku näkyvyyttä ajatellen? A-katsomo vaikko seisomapaikat? Millanen toi lava on? Näkeekö A-katsomon vasemmasta reunasta niinku tästä kuvasta katottuna ollenkaan?
        http://img255.imageshack.us/img255/9329/stadionihp0.png


      • Jonetsi

    • lenokas

      Saitteko liput ja mistä?Onko hyvätkin paikat?Itse varasin paikat lippupalvelun nettikaupasta veljelleni ja hänen kaverilleen?Varasin heille heidän toivomuksestaan paikat siitä lavan edestä kenttäseisomapaikat.Tulevatko ne liput postissa kotiin?

      • sain

        sain liput a-katsomosta! liput mulla ainakin tulee kotiin postitse!


    • j-jj

      Metallican liput it myytiin loppuun puolessa tunnissa!!!! Paska

      • V...u

        Onko totta että liput myytiin loppuun ????


      • oxot
        V...u kirjoitti:

        Onko totta että liput myytiin loppuun ????

        kyllä valitettavasti on


    • gottheticjets

      ni, että ketä soittaa lämppärinä?

      • lenokas

        Niin minäkin ajattelin,että kotiin niiden lippujen täytyy tulla.Liput on tosiaan myyty loppuun.


    • jfsdioä

      Mullapa on liput mulle mun broidille sen kaverille ja mun kaverille x)
      Kuka on lämppärinä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe