suunnitelluilla määrärahoilla! Päättäjät ovat tietoisia tästä. Vielä joudutaan ruikuttamaan lisärahaa...eihän sitä siltaa voi jättää keskeneräiseksi.
Kaarisillan korjaus
6
279
Vastaukset
- kansalaiskeräys
kaarisillan kunnostamiseen. 2-5 €/hlö saataisiin jo ihmeitä aikaan.. Eikun keräämään vaan....
- NytRepes
2-5 euroa/nuppi. Sillähän saisi jopa 55000 euroa. Johan kannattaa korjailla. Taitaisi riittää juuri ja juuri viikoksi. Kaarissa näkyy olevan paljon seittimäisiä katkeamia, joten ihan pelkkä injektointi ei mahda riittää.
Eiköhän odotella, että aika tekee tehtävänsä ja silta putoaa jokeen. Osittain hajonneena se saattaisi olla jopa nähtävyys.
Kuvitellaanpa hiukan; toinen kaaripari olisi osittain romahtanut ja putkirunkoinen verkkokaide roikkuisi joessa. Kaiteeseen olisi takertunut polkupyörä, hiukan jo ruosteinen. Kaiteen verkkoon olisi tarttunut myös karvahattu, sillan kannella olisi sään syömä mummo -mallinen musta nahkakenkä ja isohko käsilaukku. Toisen kaaren päällä kasvaisi muutama koivuntaimi ja kaaresta olisi lohkeillut palasia. Sillan kannella olisi kaaresta irronneen betonikappaleen murtama pääkallo ja penkassa, sillan alla, olisi ketulla pesä. Pesän lähiympäristössä olevista luista itsekukin voisi päätellä mille lajille ne kuuluvat. Lankkusiltaa olisi korjaitu vanerin palasilla (kuten on jo nyt) ja osa lankuista olisi pudonnut jokeen. Näin syntyneen aukon reunassa tököttävään naulaan olisi jäänyt villakinnas.
Voihan vitsi, tästähän tulis aika kova juttu. Tiedä vaikka johonkin elokuvaan ottaisivat kulissiksi tuon kaarisillan. Siihen tarkoitukseen sopivia rakennuksia ja rakennelmiahan Lieksassa on muitakin. - läähläähihkua
NytRepes kirjoitti:
2-5 euroa/nuppi. Sillähän saisi jopa 55000 euroa. Johan kannattaa korjailla. Taitaisi riittää juuri ja juuri viikoksi. Kaarissa näkyy olevan paljon seittimäisiä katkeamia, joten ihan pelkkä injektointi ei mahda riittää.
Eiköhän odotella, että aika tekee tehtävänsä ja silta putoaa jokeen. Osittain hajonneena se saattaisi olla jopa nähtävyys.
Kuvitellaanpa hiukan; toinen kaaripari olisi osittain romahtanut ja putkirunkoinen verkkokaide roikkuisi joessa. Kaiteeseen olisi takertunut polkupyörä, hiukan jo ruosteinen. Kaiteen verkkoon olisi tarttunut myös karvahattu, sillan kannella olisi sään syömä mummo -mallinen musta nahkakenkä ja isohko käsilaukku. Toisen kaaren päällä kasvaisi muutama koivuntaimi ja kaaresta olisi lohkeillut palasia. Sillan kannella olisi kaaresta irronneen betonikappaleen murtama pääkallo ja penkassa, sillan alla, olisi ketulla pesä. Pesän lähiympäristössä olevista luista itsekukin voisi päätellä mille lajille ne kuuluvat. Lankkusiltaa olisi korjaitu vanerin palasilla (kuten on jo nyt) ja osa lankuista olisi pudonnut jokeen. Näin syntyneen aukon reunassa tököttävään naulaan olisi jäänyt villakinnas.
Voihan vitsi, tästähän tulis aika kova juttu. Tiedä vaikka johonkin elokuvaan ottaisivat kulissiksi tuon kaarisillan. Siihen tarkoitukseen sopivia rakennuksia ja rakennelmiahan Lieksassa on muitakin.Upeasti väritit sanoillasi, miltä tämä taideteos näyttäisi, mahtava lisä tähän monirotu kulttuuriin, saattaisi punavihreät kiihoittua!
NytRepes kirjoitti:
2-5 euroa/nuppi. Sillähän saisi jopa 55000 euroa. Johan kannattaa korjailla. Taitaisi riittää juuri ja juuri viikoksi. Kaarissa näkyy olevan paljon seittimäisiä katkeamia, joten ihan pelkkä injektointi ei mahda riittää.
Eiköhän odotella, että aika tekee tehtävänsä ja silta putoaa jokeen. Osittain hajonneena se saattaisi olla jopa nähtävyys.
Kuvitellaanpa hiukan; toinen kaaripari olisi osittain romahtanut ja putkirunkoinen verkkokaide roikkuisi joessa. Kaiteeseen olisi takertunut polkupyörä, hiukan jo ruosteinen. Kaiteen verkkoon olisi tarttunut myös karvahattu, sillan kannella olisi sään syömä mummo -mallinen musta nahkakenkä ja isohko käsilaukku. Toisen kaaren päällä kasvaisi muutama koivuntaimi ja kaaresta olisi lohkeillut palasia. Sillan kannella olisi kaaresta irronneen betonikappaleen murtama pääkallo ja penkassa, sillan alla, olisi ketulla pesä. Pesän lähiympäristössä olevista luista itsekukin voisi päätellä mille lajille ne kuuluvat. Lankkusiltaa olisi korjaitu vanerin palasilla (kuten on jo nyt) ja osa lankuista olisi pudonnut jokeen. Näin syntyneen aukon reunassa tököttävään naulaan olisi jäänyt villakinnas.
Voihan vitsi, tästähän tulis aika kova juttu. Tiedä vaikka johonkin elokuvaan ottaisivat kulissiksi tuon kaarisillan. Siihen tarkoitukseen sopivia rakennuksia ja rakennelmiahan Lieksassa on muitakin.Hieno suunitelma sinulla.
Aiotaanko se tosiaankorjata?- NytRepes
läähläähihkua kirjoitti:
Upeasti väritit sanoillasi, miltä tämä taideteos näyttäisi, mahtava lisä tähän monirotu kulttuuriin, saattaisi punavihreät kiihoittua!
"Upeasti väritit sanoillasi, miltä tämä taideteos näyttäisi, mahtava lisä tähän monirotu kulttuuriin, saattaisi punavihreät kiihoittua! "
Et tainnut ihan käsittää mitä tarkoitin - hih, enkä takuulla ala selittää.
Olen kyllä huomannut, ettei vaikeita huumorin lajeja pitäisi tuoda Suomi24 palstoille, koska joku putkiaivo voi käsittää ne väärin. Kannattaisi lukea koko juttu ja koettaa ymmärtää, mutta kun ei niin ei.
Katsos "läähläähihkua", kun minä olen noita siun pelkäämiäsi punavihreitä.
Terveisin nimimerkki NytRepes.
- nistitmaksaa
Tottakait korjataan ja kommunistit maksaa korjauskulut kun kerran uutta siltaa ei saa rakentaa entisen paikalle! Ja olihan siinä suojeluporukassa joku porvari ja mulkkumarttakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522