Laitoin tämän nyt tännekkin eli....
Laitoin aikaisemmin tänne,että "luulen,että minulla on vihurirokko yms". No kävin sitten lääkärissä ja se sanoi,että tää on herpeksen sukulaisvirus. Ja ei tartu ja on elämässä ainoastaan yhden kerran. No on tässä sitten yöt valvottu ja itkien kärsitty kaikki kivut. en sitten tiedä onko se paranemista,mutta tuskaa se on! En halua sitä kenellekkään. tähän herpekseen ei liity sukupuolitaudit sitten mitenkään,jos joku luulee. Tää on tullu vaan jostain.Lääkäri ei sanonut,tai en kuullut,mutta varmaan 3 tai 4 lääkäriä kävi katsomassa jalkojani eikä tarkalleen tiennyt mikä on. Tässä sitten kuva. Ei sovi herkille ihmisille! http://img120.imageshack.us/my.php?image=p2230022xu5.jp g
Tov.Näkyy.
Tää on ihan uusi tauti mulle. Onko ketään kuullut vastaavasta? Lääkäri sano jonkun hienomman nimen,mutta en muista mikä se oli. Tosin tässä vaiheessa haluun nää vaan pois mahd. pian!! Ja tän jälkeenkin arvostaa ihoaan 100x enemmän. Oisko mahdollista,että tämän nimi oisi vyöruusu?
Luulin rokoksi(kuva)
4
3021
Vastaukset
- beltrose
Herpes Zoster varmaankin...
- -miehellä oli-
Miehelläni oli vastavan näköinen ihottuma.
Kuulemma iho oli raapiessa menny rikki. siihen pesi bakteeria (hiivasieni ym) jota on aina iholla.
Hoitona oli rasvaus aamuin illoin ja jalassa oli koko ajan kääre"sukka" jotta voide pysyi.
Parani, kesti pari viikkoa. Ihoon ei jäänyt mitään jälkiä, eikä arpia (vaikka oli isoja rupia).
Oli joku sieni ihottuma. Ei herpes.
Nyt kun hoidat, ei kesällä näy mitään jälkiä!
Tsemppiä :)- tyttönenn2
-miehellä..- kirjoitti:
Katso onko täällä sun ihottumasta kuvaa?
http://www.ihotauti.net/galleria.htmkävin lääkärissä ja jouduin sairaalaan yöksi kuulema veressä bakteereja jotka yrittävät tuhota munuaisia ja virtsaani pääsee proteinia siitä syystä...nyt joudun käymään hoidoissa tosi paljon :( ei olisi uskonut,että veressä bakteereja ym kun luulin eka finneiksi ja sitte herpeksen tapaiseksi...toivottavasti lähtevät. Ja olen viellä 16v. sairaslomaakin sain 3 viikkoa... kivasti jään jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594