Luulin rokoksi(kuva)

tyttönenn2

Laitoin tämän nyt tännekkin eli....

Laitoin aikaisemmin tänne,että "luulen,että minulla on vihurirokko yms". No kävin sitten lääkärissä ja se sanoi,että tää on herpeksen sukulaisvirus. Ja ei tartu ja on elämässä ainoastaan yhden kerran. No on tässä sitten yöt valvottu ja itkien kärsitty kaikki kivut. en sitten tiedä onko se paranemista,mutta tuskaa se on! En halua sitä kenellekkään. tähän herpekseen ei liity sukupuolitaudit sitten mitenkään,jos joku luulee. Tää on tullu vaan jostain.Lääkäri ei sanonut,tai en kuullut,mutta varmaan 3 tai 4 lääkäriä kävi katsomassa jalkojani eikä tarkalleen tiennyt mikä on. Tässä sitten kuva. Ei sovi herkille ihmisille! http://img120.imageshack.us/my.php?image=p2230022xu5.jp g

Tov.Näkyy.

Tää on ihan uusi tauti mulle. Onko ketään kuullut vastaavasta? Lääkäri sano jonkun hienomman nimen,mutta en muista mikä se oli. Tosin tässä vaiheessa haluun nää vaan pois mahd. pian!! Ja tän jälkeenkin arvostaa ihoaan 100x enemmän. Oisko mahdollista,että tämän nimi oisi vyöruusu?

4

2868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beltrose

Herpes Zoster varmaankin...

• -miehellä oli-

Miehelläni oli vastavan näköinen ihottuma.

Kuulemma iho oli raapiessa menny rikki. siihen pesi bakteeria (hiivasieni ym) jota on aina iholla.

Hoitona oli rasvaus aamuin illoin ja jalassa oli koko ajan kääre"sukka" jotta voide pysyi.

Parani, kesti pari viikkoa. Ihoon ei jäänyt mitään jälkiä, eikä arpia (vaikka oli isoja rupia).

Oli joku sieni ihottuma. Ei herpes.

Nyt kun hoidat, ei kesällä näy mitään jälkiä!

Tsemppiä :)

• -miehellä..-

• tyttönenn2
        -miehellä..- kirjoitti:

Katso onko täällä sun ihottumasta kuvaa?

http://www.ihotauti.net/galleria.htm

kävin lääkärissä ja jouduin sairaalaan yöksi kuulema veressä bakteereja jotka yrittävät tuhota munuaisia ja virtsaani pääsee proteinia siitä syystä...nyt joudun käymään hoidoissa tosi paljon :( ei olisi uskonut,että veressä bakteereja ym kun luulin eka finneiksi ja sitte herpeksen tapaiseksi...toivottavasti lähtevät. Ja olen viellä 16v. sairaslomaakin sain 3 viikkoa... kivasti jään jälkeen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4921
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3404
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3308
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2599
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1817
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1428
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      13
      1295
    9. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    10. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    Aihe