Tuskin liika työ oli Kirkan kuolinsyy.
Eikös hän hätäillyt jo liian vähän työn vuoksi.
Hän kertoi olevansa iloinen mm. siitä, että lehdet kiinnostuivat hänestä uudelleen pitkästä aikaa, kun hänet julkistettiin yhdeksi Tanssii tähtien kanssa kilpailijaksi.
Hän antoi muutamassa päivässä monta haastattelua.
JA OLISI TODELLA OLLUT KIVA KATSOA OHJELMAA JA NÄHDÄ KIRKA TANSSIMASSA.
Odotin tuon ohjelman alkamista juuri Kirkan vuoksi.
Tosin huomasin Kirkan olevan hieman pyöristynyt ja jotenkin kankean oloinen. Hän oli jotenkin väkinäinen ja väsynyt.
Vaikka eivät ole Paula Nummela sen enenpää , kuin Roosakaan hoikkia tyttöjä.
Olikohan heidän ruokailutottumuksiinsa tullut jotakin epäterveellistä.!!!!!
Kirka nautti työstään, hän sai ja antoi valtavasti energiaa keikoillaan.
Liikaa töitä ????
4
1148
Vastaukset
- Tietäjäntie
"Hän antoi muutamassa päivässä monta haastattelua.
JA OLISI TODELLA OLLUT KIVA KATSOA OHJELMAA JA NÄHDÄ KIRKA TANSSIMASSA.
Odotin tuon ohjelman alkamista juuri Kirkan vuoksi.
Tosin huomasin Kirkan olevan hieman pyöristynyt ja jotenkin kankean oloinen. Hän oli jotenkin väkinäinen ja väsynyt. "
Samat sanat, jotenkin ohjelmassa voitaisiin mielestäni muistaa Kirkaa. Itse väittäisin, että Kirkan silmistä katsoi kuolema viime aikoina. Valitettavaa ja surullista. Olen ennenkin nähnyt pian kuolevien ihmisten katseesta sen, että kohta on menoa. Ei Kirka ensimmäinen ollut...
PS. Roosa ei ole biologista sukua Kirkalle.- sinun kuoleman katseesi
Hyvähän se nyt on sanoa kun toinen on kuollut,voi herranjestas mitä puheita ihan oksettaa.
- mummo Savosta
Huomasin tuon saman mitä sinäkin mainitsit tv haastattelusta, Kirka ei ehkä ollut parhaimmillaan?
Kyllä media ylisti artistia kovastikin ystävälliseksi ja nimmaria jakeleva faneille ym. keikalla kävijöille.
Minulla on kyllä aivan toisenlainen kuva Kirkasta. Olin Heinolassa muutama vuosi sitten katsomassa paikallisessa ravintolassa artistia ja aikomukseni oli saada häneltä nimmari. Pääsin lavan reunalle kynä kädessä ja ojentelin hänelle kynää, mutta kuinka ollakkaan niin tämä ystävällisksi mainittu artisti pudisti vaan päätään, enkä saanut nimmaria.Siihen loppu Kirkan kuuntelu minun osalta, laitan radion kiinni tai vaihdan asemaa, jos vaan kuulen Kirkan mujsiikkia.
Mummo Savosta.- toinen mummo
Kai nyt kaikilla JOSKUS on kiire tai huono päivä?
Kirkan kohdalla semmonen oli todella harvoin. Esiintyi aina täysillä....oli sitten kuuntelemassa 20 tai 2000 ihmistä....kunnioitti yleisöä...ei vähätellyt koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808