Joo siis tänne vois tulla kirjotteleen kaikki ne jotka on MDH:ssa. Itse olen ja tällä samaisella nimimerkillä.
MonsterDiscoHell
6
716
Vastaukset
- monstgirl
Joo, olen mDH:n käyttäjä ja harmittaa, kun se ei ole nyt käytössä. Täysuudistus varmaan.
- miksi olette
monsterdiscohellissä, ettekä monsterboardilla?
Tuolla MDH:ssahan on pelkkiä pentuja, ja juttujen taso on jotain hirveää. - monstgirl
miksi olette kirjoitti:
Tuolla MDH:ssahan on pelkkiä pentuja, ja juttujen taso on jotain hirveää.Minä olen tyytyväinen MDH:n juttuihin. Monsterboard on myös vähän sekavan oloinen...lisäksi kirjoitan juttuja MDH:lle ja olen siihen täysin tyytyväinen =)
- Nimetön
monstgirl kirjoitti:
Minä olen tyytyväinen MDH:n juttuihin. Monsterboard on myös vähän sekavan oloinen...lisäksi kirjoitan juttuja MDH:lle ja olen siihen täysin tyytyväinen =)
Kirjotan siis molempii , MDH ja monsterboardiin .
Ihan tyhmää kun kokoajan on tuo "tulossa pian" juttu X_X - ....Vaikka sivut ovat kiinn...
Nimetön kirjoitti:
Kirjotan siis molempii , MDH ja monsterboardiin .
Ihan tyhmää kun kokoajan on tuo "tulossa pian" juttu X_X....NIIN TÄSSÄ OSOITE: http://www.monsterdiscohell.com/lauta/
Ja tuo ei ole vitsi! Siitä pääsette MDH:n chattiin, vaikka sivusto on kiinni!
HUOM: Muihin osioihin ei pääse! Se kysyy sähköpostiosoitetta ja salasana-avainta!
Olkaa hyvät. - ShotgunDivorce
miksi olette kirjoitti:
Tuolla MDH:ssahan on pelkkiä pentuja, ja juttujen taso on jotain hirveää.Itsekin ennen kirjoittelin täällä MDH:ssa, mutta sitten tuli kaikki helvetin mikemanit ja DemonAngelit yms. sotkemaan tätä foorumia.. >;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524528
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253790
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394