tänään on tärkeä ottelu vaasalaisen jääkiekkoilun kannalta, ja uskon todella että sport pystyy tästä voiton vääntämään!!
yli 50 fania on taas lähdössä kannustamaan yli 600:n km päähän...kertoo jotain siitä kuinka tosissaan vaasassa ollaan liiganousun kanssa!
loppujen lopuksi sport nousee varmasti mestiksen voittajaksi eikä ole tutolla eikä jukureilla mitään sanottavaa!!
karsinnoissa kalpaa tai ässiä vastaan nähdään sitten kuinka pitkälle riittää sportin rahkeet...
KOTKAT LIIGAAN '07
hokki-sport
9
499
Vastaukset
- saakka
ne sportin fanit ovat menossa, kun yli 600 km:n päähän? Vaasasta Kajaaniin on 367 km ja matka-aika 80 km/h on 4h 35 min.
No tulkaapa vaikka kiertotietä, mutta kova joukkue on Kajaanissa vastassa ja halli täynnä Hokki-faneja. Hokki vie myös toisen pelin.- HokkiKajaani
..kun vastassa on Hokki!! Höylä on imuri sanon minä!
- toinen333
HokkiKajaani kirjoitti:
..kun vastassa on Hokki!! Höylä on imuri sanon minä!
hokki vie sen toisenkin ottelun ja kolmannen.ja finaalissa on tuto-hokki
- on jukurit-
toinen333 kirjoitti:
hokki vie sen toisenkin ottelun ja kolmannen.ja finaalissa on tuto-hokki
hokki.
- toinen333
on jukurit- kirjoitti:
hokki.
kun se on tuto-hokki.finaalissa ei voi olla neljä eri joukkuetta
- toinen333
että finaalissa ovat jukurit-sport ja jukurit vie
- Hokki nolostutta teidät...
Hokki voittaa... ei sportilla mitään mahiksii...
- kotkan lento
parempi onni kymmenen vuoden päästä
- hokki
hehee kuinkas kävikään......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440