myydäänkö porissa nahkiaisia?
herkulliset nahkiaiset
6
1083
Vastaukset
- juu ja ei
Kait hallista saa jotain lieminahkiaisia, mutta ei niillä kyllä ole mitään tekemistä just paistettujen kanssa,,,ja parhaat nahkiaiset syntyvät Ulvilassa, Mäkisen paistamolla!
- En syö enää.................
Joskus söin paljonkin nahkiaisia,mutta sen jälkeen kun jostain Porin läheltä löytyi ruumis joesta missä oli tutkimusten mukaan helvetisti nahkiaisen puremia niin siihen loppu nahkiaisten syömiseni.Tai siitä ruumiista puuttui pienia palasia ja ne oli nahkiaisten tekeleitä.Tosi kiva syödä nahkiaista joka on syönyt ihmistä....
- ihmissyöjämadot
valepuvussa. Hyvältäkö maistui ihmisliha?
- ojaan kaada
Kun nahkiainen nousee jokeen kudulle, se lopettaa kokonaan syömisen, taitaa olla syömättä muutamia kuukausia ennen kutua, tästä syystä nahkiaista ei tarvitse edes avata kun sen suoli on ihan tyhjä...joten syöppä rauhassa vaan nahkiaista edelleenkin...
- Anonyymi
Misä myyrää ja paljo maksaa?
T. Jalkapuoli Jopi - Anonyymi
Minulla olisi muhkea valkoinen herKULLINEN EsiNahkiainen jota saat napostella kunhan hinnasta sovitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835