Miehen ääntely?

Marjo.

Pitävätkö miehenne ääntä tai jopa karjuu lauetessaan? Kun nykyinen on hiljainen kuin mikä vaikka iso mies onkin ;)

12

5444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm. . . . .

Pitänee vähän miettiä mitäkö sanos on vähän nolo aihe. Eikös joku aika sitten ollut vähän puhetta tästä samaisesta aiheesta ? Pahuus oli tarkotus jotakin kirjottaa sillon, mutta se jäi sitten.....

• se riippuu panosta

joskus mylvin kuin härkä kun oikein tekee kutaa ja sitä OIKEASTI haluaa ja on odottanut pitkään!

Rutiini pano menee, että suuhun-takaapäin ja mällit perseelle(ilman mylvintää)

Joskus kun oikein viittii pidätellä ja lopettaa useasti lähellä hekumaa. ottaa kalu pois ja pidätellä ja taas....ja taass,,,,aijai se on nannaa,,,silloin tämä norsu mylvii kuin laama!!!!!

sitten heittää lastit hekuman uumeniin ja ottaa tytöstä kiinni rajusti...

Itselle tärkeää on läheisyys, vaikka tekstistäni saa varmaan toisen käsityksen.
      Toiseen pitää luottaa ja heittäytyä sataneljä prosenttisesti meininkiin mukaan.

Yhden illan panot on muuten ihan perseestä!!!

• :D "norsu mylvii kuin laama" :)

• Antipsykopaatti

Saakuti rallaa kun tuo kysymys on enempi naisille suunnattu. Kyllä tulee Orgasmi huudon kanssa. Noloahan se on jälkeen päin - aikuinen mies kuin synnytyksessä, no ei niin rajua. Toisesta syöksystä se yleensä alkaa montako ruikkausta nyt tulee ehkä kolme - viisi. Huudahduksia tosin kaksi tai kolme. Ai niin olin menossa koiran kusetukselle jumiuduin hetkeks tähän koneelle joku jättänyt aukikin. että tällasta minulla. Entä SINULLA !

• What can I do

Miehet saa tuollaisia orkkuja naistensa kanssa ja minun mies laukeaa vain omaan käteensä... Eli olen se joka on tästä ongelmasta kirjoittanutkin...
        Tosi epistä, mäkin haluaisin kokea jotain tollaista että mies laukeaa minuun karjahdellen tai edes huohottaen...

• Antipsykopaatti
        What can I do kirjoitti:

Miehet saa tuollaisia orkkuja naistensa kanssa ja minun mies laukeaa vain omaan käteensä... Eli olen se joka on tästä ongelmasta kirjoittanutkin...
        Tosi epistä, mäkin haluaisin kokea jotain tollaista että mies laukeaa minuun karjahdellen tai edes huohottaen...

Jaa että kun mies keuhkoilee yhdynnöissä ja karjahtelee kuin luolamies. Ei se tenorin osa kuulema aina kivaa ole. Sen sijaa naisen kiljaisu voisi juuri oikealla hetkellä saada aikaa kunnon tykistö keskityksen. Mutta toisaalta väärä ajoitus voimallisemmalla volyymillä, saattaisi toimia kuin vesisade kastellen ruudin. Jolloin tykin joutuisi vetämään asemista pois - no jaa en tiiä ! Nämä on herkkiä alueita aina ei ole hyvä olla ns. nupit kaakkoon hiljaa hyvää tulee. Ja eräänä päivänä / yönä huomaatkin on hän lauennut muuallekkin kuin käteensä - sanoi sellisti kun silmälasejaan pyyhki. Hyvää jatkoa!

• Pete42

Avartavaa lukea tätä keskustelua. En tajunnutkaan että naista voisi kiihottaa jos mies pitää ääntä rakastelun aikana, tai orgasmin saadessaan.
      Itse olen ollut aina sen suhteen pidättyväinen kun olen luullut sen olevan "miehekkäämpää". Korkeintaan sellainen urahdus on päässyt huipun tullessa.
      Hmm, tyhmää itseasiassa, nyt tarkemmin ajateltuna, siis pidättyväisyys tuossa asiassa.

• Tia;0)

Mikään ei ainakaan minua kiihota niin paljon, kuin se että kuulen toisen nauttivan. Miehen ääntely nautinnon aikana on enemmän kuin musiikkia korville. Se sytyttää niin, että itsekkin värisee kiimassa kuin "haavanlehti". Tuntuu että eikö pidättelemällä myös tavallaan pidättele orgasmiaan?! Minä en ainakaan saa yhtä voimakasta orgasmia, jos joudun keskittymään siihen että pysyisin hiljaisena.... joten en sellaista edes yritä ;)

• Karjalainen Karvarinta

Mie oon herkästi huohottava rakastelun alussa. Siotten hengitys ja ääntely kiihtyy. Öyhkään kuin hirvi tai muu elukka (vaimon sanojen mukkaan) tahdin kiihtyessä ja sitten yllensä huuvvan täyteen ääneen orgasmin tullessa. Ihan kun elukka. En voi piättää sitä tunnetta ääneti. Onneksi on oma talo (ei lapsia) eikä naapurit kuule, kunhan on ikkunat kiinni.

Joskus vaimo sano, että etkö voi olla hiljempaa. Sanon, että en voi. Miun orgasmi lähtee varpaista kaikkien lihasten ja äänihuulten kautta aivoihin räjähtämmään. Hankkikoon hiljasemma, jos ei perkele vie kelepaa. On kelevannu.

• pitit kulkee. . . .

Onko Citikka C4 hyvä auto

• Karjalainen Karvarinta
        pitit kulkee. . . . kirjoitti:

Onko Citikka C4 hyvä auto

Oliko tuo sitikka c4-juttu miulle? Ei meillä ou sitikkaa kotona. En ymmärrä, jos tuo viesti on miulle!?!?!!

• rakkaani...

huohottaa, tuhisee, saattaa voihkaistakin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      2975
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1560
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1422
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1322
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1246
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1186
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1148
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      969
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      902
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      783
    Aihe