Olisin kiinnostunut ostamaan, jos löytyisi joltakulta hyväkuntoisia, ylimääräisiä M39-kierteellä olevia objektiiveja. Zoom-objektiiveja ei taida löytyä, vai kuinka? Mutta laajakulmasta johonkin 200mm, ja jotain siltä väliltä? Löytyykö, ja onko tavaraa saatavilla tai yleensäkään liikkeellä? Itse en ole nähnyt ainakaan kirpputoreilla.
Viestiä voi myös laittaa os. [email protected]
FED kameraan...
4
1110
Vastaukset 4
- A R
Fedin laaja suku museon sivuilla.
http://www.fmp.fi/fmp_fi/muvieras/arkisto/esinekok/kino_etsin.htm
Linkeissä lisätietoja. Pisin lasi taisi olla 135 mm, mutta montako maskivaihtoehtoa etsimessäsi on?
Toivotan onnea haasteellisen harrastuksen parissa.- etsimessä?
Meni vähän yli, mutta mulla muutama vanha Fed ja yksi Mir kaiken muun sälän ja rojun lisäksi. Kaksi Fed3:sta, yksi 4:nen ja 5B, joka vaikuttaa aika uudelta. Parissa sulkimet vähän jumittaa, mutta Mir, joka lienee vanhin ja kolhuisin, toimii kuin junan vessa. Eikös näissä tarkennus olekin ns. mittaetsimellä?
Kiitos hyvistä linkeistä...Alvari ;-)
Nyt luottokorttia hankkimaan ja nettikaupoille.
Ja sitten Fed Metziin kiinni ja digilelut laatikkoon... - Alvari R
etsimessä? kirjoitti:
Meni vähän yli, mutta mulla muutama vanha Fed ja yksi Mir kaiken muun sälän ja rojun lisäksi. Kaksi Fed3:sta, yksi 4:nen ja 5B, joka vaikuttaa aika uudelta. Parissa sulkimet vähän jumittaa, mutta Mir, joka lienee vanhin ja kolhuisin, toimii kuin junan vessa. Eikös näissä tarkennus olekin ns. mittaetsimellä?
Kiitos hyvistä linkeistä...Alvari ;-)
Nyt luottokorttia hankkimaan ja nettikaupoille.
Ja sitten Fed Metziin kiinni ja digilelut laatikkoon...Maski oli vähä huono sana, helokehä olis oikeampi. Jotennii vaan pitäs saada rajaus etsimeen näkymään, kun optiikka vaihtuu. Tarkennus toki etäisyysmittarilla pelaa samoin kaikilla optiikoilla, mutta rajauskin olis hyvä tietää.
Mie kun enempi olen noitten Leicojen kanssa pelannut niin siellä helokehä vaihtuu kun vaihtaa optiikkaa. Laajimmille laajakanteille sitten erillinen etsin. Vaan kuin noissa pelataan , ei tule nyt mieleen. Joskus olen nähnyt salamakenkään työnnettävän Universal-revolverietsimen, josta valitaan käytössä olevaa objektiivia vastaava etsinokulaari. Pikkusen hankala, mutta toimii.
Ehkäpä se selviää kun vähä räpläät. Tai sit Putus-Eskon puheille EP-kameraan, jos piäkaapunniseuvulla elelet.
- verkottunut
Hei
katso huuto.net objektiiviosastoa.
Ukrainan suunnalta saa normaaliobjektiivin
Industar L/D (=lanthaanipäällystetty) joka on tosi monilinssinen ja kuulemma parhaita, vaikkakin rekisteri joskus tökkii Leicassa? Enempiä en tiedä mutta tutki asiaa ebay.com, ebay.de. Kaikkea on plagioitu niin että...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3321325Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan74919Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.54640- 49638
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9506- 23490
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32472- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421