Millaisista N skopuM pitää?

Nimetön

Millaisista naisista skorppionimies yleensä pitää? Varmasti jokaisella on oma makunsa, mutta oletteko huomanneet jotain yhtäläisyyksiä?

Miten skorppionimies kannattaa yrittää hurmata?

18

4780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällaista

      Ne tykkää siitä että niiden äkkiväärä temperamentti kohtaa itsetietoisen ja salaperäisen naisellisuuden. Pieni flirtti ja keimailu ei ole pahitteeksi. Jossain vaiheessa keskusteluun kannattaa upottaa hieman sellaista huumoria, mitä ne ymmärtävät. Vanhat pikku-Kalle vitsit kannattaa siis kerrata.
      Yhtä-äkkiä huomaat, että kohteesi on alkanut vaania sinua ja siinä vaiheessa myötäät siimaa.
      Sitten menette naimisiin ja hankitte paljon lapsia. Häpi end.

      • Missukka

        * big smile *


    • skorpioni mies

      skorpioni mies on ystävänä tosi hyvä jonka hän kelpuuttaa ystäväksi.skorpioni ei oikeesti päästä lähelle ketään ,ennen kuin hän kokeilujen kautta on varmistunut toisen tunteista,mitä vasta puolella ei aina ymmärretä.skorpioni mies ei ikinä halua loukata naista,jos hän välttelee se voi johtua tästä seikasta.skopioni miestä ei saa painostaa,se kyllä hoitaa hommat jos se on sitä mieltä ja vastapuli antaa siihen mahollisuuden..toivoo skorpioni mies..

      • haluaisin tietää..

        Kuinkahan kauan noihin kokeiluihin menee aikaa ja millaisia ne mahtaa olla?:)

        Tarkoitan et mistähän se vastapuoli voi tietää, että kyse ei ole siitä ettei voi edes suoraan sanoa ettei kiinnosta tai sitten siitä, että pidetään vaan varasijalla. Ympäripyöreistä vastauksista yms. en mä ainakaan kauheen kivoja johtopäätöksiä osaa tehdä.. Ja en halua väkisin kenessäkään roikkua enkä myöskään olla itsestäänselvyys.. Eli jos ei mitään kuulu niin ei sitä jaksa/halua loputtomiin mieltänsä pahoittaa vaan odottamalla.

        Mahdollisuuden saa, jos ottaa itse "riskin" ja tekee jotain.. Ymmärrän ettei ole (heti) helppo luottaa mut sama se on myös toisinpäin.. ei kukaan mielellään halua pettyä..
        Vai mitä tarkoitit sillä mahdollisuudella?


      • Nimetön

        Kuuluuko tähän kategoriaan myös, että ilmaisee esim. tahtovansa tavata, mutta sitten sitä jahkataan ja jahkataan? Lupaillaan asioita, joita sitten ei muisteta perua tai ilmoitetaan aivan viime tingassa. Olen ihan kysymysmerkkinä, mitä tämä skopumies ajattelee, kun toisaalta ilmaisee kiinnostusta ja toisaalta suurta välinpitämättömyyttä.. Alkaa loppua kärsivällisyys. Uskaltaako asiasta huomauttaa hienotunteisesti, vai ottaako skorppari siitä nokkiinsa? Itse olen kalat.


      • skorppimies
        haluaisin tietää.. kirjoitti:

        Kuinkahan kauan noihin kokeiluihin menee aikaa ja millaisia ne mahtaa olla?:)

        Tarkoitan et mistähän se vastapuoli voi tietää, että kyse ei ole siitä ettei voi edes suoraan sanoa ettei kiinnosta tai sitten siitä, että pidetään vaan varasijalla. Ympäripyöreistä vastauksista yms. en mä ainakaan kauheen kivoja johtopäätöksiä osaa tehdä.. Ja en halua väkisin kenessäkään roikkua enkä myöskään olla itsestäänselvyys.. Eli jos ei mitään kuulu niin ei sitä jaksa/halua loputtomiin mieltänsä pahoittaa vaan odottamalla.

        Mahdollisuuden saa, jos ottaa itse "riskin" ja tekee jotain.. Ymmärrän ettei ole (heti) helppo luottaa mut sama se on myös toisinpäin.. ei kukaan mielellään halua pettyä..
        Vai mitä tarkoitit sillä mahdollisuudella?

        vastaan tähän viestiin vielä viikonloppuna.on vähän ymmärretty väärin.edellinen vastaus meni harakoille,jonka yritin lähettää..


      • skorppimies
        Nimetön kirjoitti:

        Kuuluuko tähän kategoriaan myös, että ilmaisee esim. tahtovansa tavata, mutta sitten sitä jahkataan ja jahkataan? Lupaillaan asioita, joita sitten ei muisteta perua tai ilmoitetaan aivan viime tingassa. Olen ihan kysymysmerkkinä, mitä tämä skopumies ajattelee, kun toisaalta ilmaisee kiinnostusta ja toisaalta suurta välinpitämättömyyttä.. Alkaa loppua kärsivällisyys. Uskaltaako asiasta huomauttaa hienotunteisesti, vai ottaako skorppari siitä nokkiinsa? Itse olen kalat.

        oletteko tavannut monta kertaa? skorppi ei pitäs loukkaantua vaikka kysys,mitä vaan.
        Kysy reilusti missä mennään...


      • Missukka
        Nimetön kirjoitti:

        Kuuluuko tähän kategoriaan myös, että ilmaisee esim. tahtovansa tavata, mutta sitten sitä jahkataan ja jahkataan? Lupaillaan asioita, joita sitten ei muisteta perua tai ilmoitetaan aivan viime tingassa. Olen ihan kysymysmerkkinä, mitä tämä skopumies ajattelee, kun toisaalta ilmaisee kiinnostusta ja toisaalta suurta välinpitämättömyyttä.. Alkaa loppua kärsivällisyys. Uskaltaako asiasta huomauttaa hienotunteisesti, vai ottaako skorppari siitä nokkiinsa? Itse olen kalat.

        Kyse on siitä, että skorppari kasvattaa kärsivällisyyttäsi. Tulet tarvitsemaan sitä tulevaisuudessa alati, jos alat suhteeseen skopun kanssa.

        toivoopi neitsykäinen


      • Cryz(NeitsytN)
        Missukka kirjoitti:

        Kyse on siitä, että skorppari kasvattaa kärsivällisyyttäsi. Tulet tarvitsemaan sitä tulevaisuudessa alati, jos alat suhteeseen skopun kanssa.

        toivoopi neitsykäinen

        ...kyllä juuri näin on... Kärsivällisyyttä kasvatetaan... Hän osaa "kokeilla" että onko sinusta mihinkään... Itse olen periaatteessa välinpitämätön mutta silti kiinnostunut... :) *kuumerkiltään ja nousevalta merkiltään Skorppari*

        Terveisin: Toinen Neitsykäinen;)


      • haluaisin yhä tietää..
        skorppimies kirjoitti:

        vastaan tähän viestiin vielä viikonloppuna.on vähän ymmärretty väärin.edellinen vastaus meni harakoille,jonka yritin lähettää..

        Miten on? Aiotko vielä vastata? Odotan mielenkiinnolla..:)


      • skorppimies
        haluaisin yhä tietää.. kirjoitti:

        Miten on? Aiotko vielä vastata? Odotan mielenkiinnolla..:)

        Nämä kokeilut on aika viattomia,mutta kun niihin vastaa ,kannataa aina olla rehellinen.Sillä hän voi jo tietää vastauksen.Ja entisiä ystäviä ei kannata haukkua,eikä kertoa heidän salaisuuksia,koska hän ajattelee,että tämä ihminen ei ole luotettava,niin ollen ei hän voi kertoa itsestä luottamuksellisia asioita"pohja pois"Oli asia mikä hyvänsä,niin rehellisesti vaan.Suora toimintakin voi olla paikallaan,kunhan siinä ollaan rehellisiä..jos haluat vielä jotain,niin kirjoita tähän jatkoa,mitä haluat tietää ihan tarkalleen.Lupaan vastata kun kerkeän.....


      • h y t...
        skorppimies kirjoitti:

        Nämä kokeilut on aika viattomia,mutta kun niihin vastaa ,kannataa aina olla rehellinen.Sillä hän voi jo tietää vastauksen.Ja entisiä ystäviä ei kannata haukkua,eikä kertoa heidän salaisuuksia,koska hän ajattelee,että tämä ihminen ei ole luotettava,niin ollen ei hän voi kertoa itsestä luottamuksellisia asioita"pohja pois"Oli asia mikä hyvänsä,niin rehellisesti vaan.Suora toimintakin voi olla paikallaan,kunhan siinä ollaan rehellisiä..jos haluat vielä jotain,niin kirjoita tähän jatkoa,mitä haluat tietää ihan tarkalleen.Lupaan vastata kun kerkeän.....

        On jo aikaa ehtinyt kulua, mutta toivottavasti vielä löydät tämän viestin..

        Mitä tarkoittaa "voi tietää jo vastauksen"?? Olen yhtä mieltä siitä ettei seläntakana puhuminen ole kivaa. Jos joku/jokin asia ärsyttää tuskin se niin paremmaksi muuttuu.. Eikä sellaiselle ihmiselle itsestään mitään henkilökohtaista halua kertoakaan.
        Voisitko tarkentaa mitä tarkoitat suoralla toiminnalla..?:)

        Syy miksi alunperin kirjoitin oli se, että kun on asioita, joita ei tiedä mut haluaisi tietää niin sitten päätyy etsimään vinkkejä täältä horoskooppipalstalta..ei välttämättä kovin järkevää touhua..:) Oikeastaan se mitä aiemmin kirjoitin oli oma kokemukseni/pettymykseni ja hölmöä varmaan mut haluaisin edelleen ajatella et kyse on väärinkäsityksestä/ajattelemattomuudesta yms. eikä pelkästä välinpitämättömyydestä sen suhteen mitä sain vastaukseksi..


      • niiiiin
        skorppimies kirjoitti:

        Nämä kokeilut on aika viattomia,mutta kun niihin vastaa ,kannataa aina olla rehellinen.Sillä hän voi jo tietää vastauksen.Ja entisiä ystäviä ei kannata haukkua,eikä kertoa heidän salaisuuksia,koska hän ajattelee,että tämä ihminen ei ole luotettava,niin ollen ei hän voi kertoa itsestä luottamuksellisia asioita"pohja pois"Oli asia mikä hyvänsä,niin rehellisesti vaan.Suora toimintakin voi olla paikallaan,kunhan siinä ollaan rehellisiä..jos haluat vielä jotain,niin kirjoita tähän jatkoa,mitä haluat tietää ihan tarkalleen.Lupaan vastata kun kerkeän.....

        avautuva ja innostunut, sitten yhtäkkiä sille tuli paljon menoja eikä ollut aikaa minulle. Siitä otin itseeni mutta selvittelimme sen, luullakseni. Sen jälkeen hän kertoo minulle moneen kertaan samat jutut (ei kai muista kertoneensa),aikaisemmassa versiossa oli avoin ja kertoi mitä oli tekemässä ja kenen kanssa, ihan yllätyin, nyt hänellä on vaan 'yks juttu', mutta suostuu kuitenkin tapaamaan. Hänen ehdoillaan. Tapaamisväliä on sen verran että minulta kaikkoaa se läheisyys, olen jo 'unohtanut' miten hänen lähellään ollaan ja tarvitsen itse siihen niin pitkän lämmittelyajan että koen sen turhauttavana. Kohta minua ei kiinnosta. Ja mitä viritellä uudelleen, jos saa, sitä läheisyyttä ja avoimuutta jos se taas päättyy näin äkisti hänen sulkeutumiseensa. -Se- sattuu. Pahinta kaikessa etten tiedä missä mennään. Pitäisikö vaan pyyhkiä kalenteristaan ja muististaan koko skorppi pois, ikuisesti, itkeä aikansa sitä minkä menetti vai mitä ihmettä teen. Minä olen tietty jo ihan viety, tuossa on kumppani jonkalaista ei toista, mutta olen pihalla siitä missä oikeasti mennään, ja epävarma kannattaako minun enää tässä ollakaan, kun hän salaa todelliset tunteensa niin hyvin. Vai onko hänellä tunteita ollenkaan, vai onko niitä niin monelle ja olen vain yksi joukosta? En jaksaisi enempää pussi päässä. Ei skorpit kypsemmällä iällä taida enää paria hommata kun eivät siihenkään asti?


      • Pettynyt nainen
        niiiiin kirjoitti:

        avautuva ja innostunut, sitten yhtäkkiä sille tuli paljon menoja eikä ollut aikaa minulle. Siitä otin itseeni mutta selvittelimme sen, luullakseni. Sen jälkeen hän kertoo minulle moneen kertaan samat jutut (ei kai muista kertoneensa),aikaisemmassa versiossa oli avoin ja kertoi mitä oli tekemässä ja kenen kanssa, ihan yllätyin, nyt hänellä on vaan 'yks juttu', mutta suostuu kuitenkin tapaamaan. Hänen ehdoillaan. Tapaamisväliä on sen verran että minulta kaikkoaa se läheisyys, olen jo 'unohtanut' miten hänen lähellään ollaan ja tarvitsen itse siihen niin pitkän lämmittelyajan että koen sen turhauttavana. Kohta minua ei kiinnosta. Ja mitä viritellä uudelleen, jos saa, sitä läheisyyttä ja avoimuutta jos se taas päättyy näin äkisti hänen sulkeutumiseensa. -Se- sattuu. Pahinta kaikessa etten tiedä missä mennään. Pitäisikö vaan pyyhkiä kalenteristaan ja muististaan koko skorppi pois, ikuisesti, itkeä aikansa sitä minkä menetti vai mitä ihmettä teen. Minä olen tietty jo ihan viety, tuossa on kumppani jonkalaista ei toista, mutta olen pihalla siitä missä oikeasti mennään, ja epävarma kannattaako minun enää tässä ollakaan, kun hän salaa todelliset tunteensa niin hyvin. Vai onko hänellä tunteita ollenkaan, vai onko niitä niin monelle ja olen vain yksi joukosta? En jaksaisi enempää pussi päässä. Ei skorpit kypsemmällä iällä taida enää paria hommata kun eivät siihenkään asti?

        Mulla sama tilanne oli taannoin. Jätin miehan siitä syystä, etten halua sellaista piinaa itselleni..

        Ja nyt siitä toipunut ja etäänpäin on elämä ilman skopumiestä :D Suosittelen!


      • änimöl
        niiiiin kirjoitti:

        avautuva ja innostunut, sitten yhtäkkiä sille tuli paljon menoja eikä ollut aikaa minulle. Siitä otin itseeni mutta selvittelimme sen, luullakseni. Sen jälkeen hän kertoo minulle moneen kertaan samat jutut (ei kai muista kertoneensa),aikaisemmassa versiossa oli avoin ja kertoi mitä oli tekemässä ja kenen kanssa, ihan yllätyin, nyt hänellä on vaan 'yks juttu', mutta suostuu kuitenkin tapaamaan. Hänen ehdoillaan. Tapaamisväliä on sen verran että minulta kaikkoaa se läheisyys, olen jo 'unohtanut' miten hänen lähellään ollaan ja tarvitsen itse siihen niin pitkän lämmittelyajan että koen sen turhauttavana. Kohta minua ei kiinnosta. Ja mitä viritellä uudelleen, jos saa, sitä läheisyyttä ja avoimuutta jos se taas päättyy näin äkisti hänen sulkeutumiseensa. -Se- sattuu. Pahinta kaikessa etten tiedä missä mennään. Pitäisikö vaan pyyhkiä kalenteristaan ja muististaan koko skorppi pois, ikuisesti, itkeä aikansa sitä minkä menetti vai mitä ihmettä teen. Minä olen tietty jo ihan viety, tuossa on kumppani jonkalaista ei toista, mutta olen pihalla siitä missä oikeasti mennään, ja epävarma kannattaako minun enää tässä ollakaan, kun hän salaa todelliset tunteensa niin hyvin. Vai onko hänellä tunteita ollenkaan, vai onko niitä niin monelle ja olen vain yksi joukosta? En jaksaisi enempää pussi päässä. Ei skorpit kypsemmällä iällä taida enää paria hommata kun eivät siihenkään asti?

        Sanoa muuta kuin olet ihana.


    • s...pionitar

      ihanaa ku joku muukin rämpii samojen ongelmien kanssa. itse luovutin ja jätin kun en jaksanut esittää aina samoja kysymyksiä. ei se mua silti jättänyt rauhaan. perästä tulee edelleen ja en edelleenkään tiedä mitä musta haluaa...

      • rasittavia...

        Äiti/isähahmot ja suhteet täytyy käydä lävitse heti ekaksi kuin myös elämän traumat. Eikä siinä mitään, ei saa katsoa vihjaavasti kuin jotain ajatusta käyttäen toista vaikka siinä mietisi lähinnä meniskö keittämään perunoita vaiko pissalle.
        Vilpitön kallekani joka pelaa ihan liikaa intiimielämän puolella.
        Vaatii toiselta puolelta tasaisuutta, viisautta ottaa toisen vilpitön "lapseninnostus" vastaan. Siitä voi syntyä jotain hyvää ja varmasti syntyykin näin.


    • änimöl

      Rakkaus on rakkautta hyvät ihmiset.
      Kyllä te sen tiedätte.
      Näette jotain niin kaunista jos joku sen teille haluaa näyttää, muuten voitte moittia ihmistä, että hänessä on jotain kaunista jota ette ole nähneet VIELÄ.
      Mutta henkeäsalpaavan luonnollinen ja onnellinen olemus suo meille pakahduttavan hyvän tunteen ja se on rakkaus... Lisätään sitten ihmisenn ulkoiset asiat kuten tuoksu, (skorpparilta menee jalat alta tietynlaisista tuoksuista) tilanne, jossa skorpioni on itsekin hyvin virkeä voi olla pelästyttämättä (tyttöä) karkuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe