Onko muita 'triplatulimerkkejä'?

Aurinko-oinas, nouseva-jous...

Minulla siis tämä yhdistelmä. Onko saman omaavia täällä ja millaisiksi teitä on kuvattu?

Minulla jouskarin piirteet hyvin esillä- olen aina olut utelias maailmanmatkaaja (asunut ulkomailla vuosia) ja aina valmis seikkailuun. Oinas tuo minäitse- meinikiä (ja muut ei osaa mitään ;)...) ja kuu leijonassa tekee minusta turhamaisen ja ihailun kipeän. Lojaali ja rehellinen, heikkojen puolustaja.

2

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuperTrouber

ihmisen jolla aurinko,nouseva ja kuu leijonassa!

• Jellona*6

Siis mulla on 6 tai seittemän kertaa jellona mun tähtikartassa, ja oon nii jellona ko voi olla, plus et olen sairaan magneettinen tietyille ihmisille ja ne seuraa vaikka kiertäsin kaukaa.
        Voiko olla Arskan planeetan merkin suuri vaikutus?
        Mut ei kai se paha asia ole!
        Olen varmaan mukavimpia ihmisiä mitä immeiset kohtaa koska hyväksyn kaiken ja kaikki, enkä arvostele ketään, jos ei mulle ole turhan kovaa arvostusta ja kritiikkiä lyöty, nii olen ihan jees kaikille, lapsille,vanhoille, eläimille, ulkomaalaisille jne.... olen vaan niin pirun mukava et jotku voi tulla kateelliseks, ja sille en voi mitään!
        Oinaat ruukaa olla kateellisia, koska nehän haluais olla samassa pisteessä, mut ei vaan pysty kykene hehe... ei vaineskaa, huumoria elämään ja arska hymyilee kaikille, se on moro ja hauskaa kevättä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      169
      10352
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2823
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      81
      2549
    4. 85
      2371
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      147
      2104
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      243
      1952
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      44
      1402
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1395
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      115
      1197
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      873
    Aihe