Tarvitsen hyviä neuvoja erään asian suhteen.
Minulla ja miehelläni on siis ongelmia seksiasioissa. Tai ainakin minun mielestäni on.
Ensinnäkin minä haluaisin seksiä mieluiten päivittäin ja mieheni noin 1-2 kertaa viikossa. Kaiken lisäksi se olen aina minä joka aloittaa koko touhun ts. tuntuu että joudun vonkaamaan ennenkuin mieheltä saa vastareaktita.
JA niin säälittävältä kuin kuulostaakin niin akti ei kestä koskaan 5 minuuttia pidempään..sekin on jo hyvä saavutus. Mies laukeaa saman tien ja jos minä yritän hidastella ja sanoa että "rauhoitutaan nyt niin jaksetaan pidempään" niin sen jälkeen mies lerpsahtaa....
Ongelma ei ole vehkeen saaminen pystyyn ( ainakaan yleensä) vaan liian nopea laukeaminen, haluttomuus ja välillä lerpsahtaminen.
Mulla on ollut monia ja monia suhteita ja seksisuhteita ennen nykyistä miestä ja koskaan ei ole kenenkään kanssa ollut vastaavanlaisia ongelmia.. Kaiken lisäksi todellakin rakastan poikaystävääni enkä haluaisi lopettaa hyvää suhdetta tämän takia ja hän kuulemma rakastaa myös minua. Totuus on kuitenkin se, että asia ottaa ainakin mua päähän ja ihan väkisinkin tulee haittaamaan jatkossakin..jos homma ei muutu toisenlaiseksi.
Miehelle ei asiasta uskalla puhua, loukkaantuu suunnattomasti jos yritän vihjastakaan "ongelmasta"
Ja tautatiedot olisi voinut mainita tietysti aikaisemminkin...
Minä 25 v ja mies 35 v. Molemmilla takana useita suhteita eli ei pitäisi olla kokemuksen puutetta.
Toivoisin todellakin hyviä neuvoja teiltä miehet sekä tietenkin myös naiset, MITÄ TEEN??
Oikeastikin tilanne ahdistaa ja on epätoivoinen olo.
Onko tämä vaan miehen fyysistä ja henkistä väsymystä vai onkohan taustalla muutakin?? Silloin harvoin jos mies on itsekin viitsinyt puhua asiasta on selitys vaan "väsyttää niin kauheesti"... Ihmettelen vaan, että hän jaksaa käydä punttisalilla joka päivä muttei seksiä jaksa... EN YMMÄRRÄ! Monta kertaa on mieli tehnyt sanoa, että käy vähemmän salilla niin jaksat paremmin harrastaa seksiä.. vaan on se niin loukkaavaa etten viitsi..
-nimim. toivotonta
Miehen haluttomuus ja liian noepa laukeaminen
18
4107
Vastaukset
- pena
Vihjaa ongelmastasi miehellesi hieman paremmin. Tuskin voit välttää loukkaamatta miestäsi, jos haluat asiaa jotenkin korjata. Suuttuu sitten tai ei, kunhat et pahalla sano ja asia menee perille. Minusta sellainen suhde jossa asioista ei voi puhua ei ole minkään arvoinenkaan. Mutta se nyt on siis vain minun mielipiteeni.
Liikunta tuskin vie seksihaluja, mutta masennus kyllä vie. Erittäin moni lääke myös vie seksihalut. Jos näissä voi olla syy, miehesi kannattaisi puhua lääkärille..
Liian nopeaan laukeamiseen on tehokkaita lääkkeitäkin. Mm. serotoniinia sisältävät masennuslääkkeet toimii. Toisaalta potenssilääkkeistä voi olla apua, sillä silloin voi ottaa rauhallisemmin ja ajatella vaikka formuloita ja erektio pysyy silti. Huono erektio ja siitä johtuvasta kiirehtimisestä johtuva nopea laukeaminen oli minulla ongelmana ennen kuin opin todella luottamaan nykyiseen tyttöystävääni.
Toisaalta tuollainen vonkaaminen tappaa mieheltä seksihalut helposti. Mies alkaa ottaa stressiä seksistä, ja se taas alkaa vaikuttaa kykyihin, ja siinä ollaankin sitten syöksykierteessä. Miehet ovat usein henkisesti seksin suhteen äärimmäisen herkkiä, vaikkei päältä uskoisi...
Ole harrastamatta seksiä viikko tai kaksi. Olkaa intiimisti ilman seksiä. Sanot miehellesi, ettei tämän tarvitse, jossei tämä itse halua. Hermopaineet laukeavat, ja parin viikon päästä voitte jatkaa seksielämää toivottavasti terveemmältä pohjalta. Miehesikin voi alkaa nauttia jälleen seksistä kun et ahdista koko aikaa.
Toisaalta miehesi voisi tyydyttää sinut muin keinoin, kun ei itse halua. Tai sitten voisit kysyä luvan ja ottaa rakastajan. Kyllä aikuinen mies sen kestää, jos haluissa tosiaan on olennaisia eroja.
Jossei kuitenkaan toimi, niin sitten mies vaihtoon. Ei asia unohtamalla lakkaa hiertämästä mieltä. - predator
Seksistä väliaikainen pidättäytyminen on oikein hyvä ajatus, MUTTA ei niin että "..ei sinun tarvitse, jos et jaksa..kyllä minä pärjään ilmankin..". Nope! Miehen pitää tuntea olevansa -varsinkin nyt- mies, saalistaja ja yli-inhimillisiä naista jopa kauhistuttavia seksivoimia omaava olento.
Tietenkin voit ´vahingossa´ vilautella jotain, mutta äärimmäisen tärkeää on ettei mies tajua sinun suunnitelmiasi. Anna miehellesi mahdollisuus saalistaa. Ensin hänet täytyy vain saada unohtamaan seksi suoritettavana asiana.
tietenkin näistä ei ole mitään apua mikäli kyse on muunlaisesta ongelmasta kuin vain miehen paineista aiheutunut suorittamisen kierre.
Et puhunut onko tilanne ollut parempi suhteenne alussa. Tiedätkö hänen entisestä suhteestaan tai sen päättymisestä, esim. kumppanin mahdollinen suhde toiseen voi aiheuttaa miehelle ongelmia oman seksuaalisen kuvan kanssa, ja sitä kautta fyysiseen toimintaan.
Penis ei todellakaan ole tahdoalainen lihas, on suorastaan ihme että potenss- ja haluongelmia on niinkin vähän kun ajattelee tätä monimutkaista ja vaikutteille herkkää prosessia!
Tsemiä! - jussi
Minustakin on vähän ihmeellistä jos 35 vuotiaalle miehelle ei ongelmasta voi mainita.Pelkästään liian aikaisin tuleminen on erittäin hyvä syy piipahtaa lääkäriin.Siihen löytyy keinoja.Pena jo mainitsikin potenssilääkkeistä, niistä on todellakin apua.Nykyään voin ratkoa vaikka 2 asteen yhtälöitä eikä erektiolle tapahdu mitään.Kestoa voi säädellä annostuksella.Muista ongelmista ei selviä kuin puhumalla.Ehkä sinä painat vähän liikaa päälle, naisilla homma toimii kai samalla tavalla.Äläkä ole ilkeä ei se auta asiaa yhtään.Lerpsuminen voi johtua siitäkin että mies kokee ettei riitä sulle, pelkää epäonnistumista.Mitä useammin niitä tulee sen varmemmin ei nöpötä.
- JOUJOU
NO eikai kannata jatkaa jos rakastaa mut ei saa seksiä.Onko järkeä paljon. Vissiin seksi merkitsee enemmän kuin rakkaus?
- miika
"NO eikai kannata jatkaa jos rakastaa mut ei saa seksiä."
Jep, ei niin. Suhteita menee poikki pienemmistäkin asioista kuin siitä, ettei sovi seksuaalisesti yhteen. Elämä on laiffii.
- iVE
miehelläsi on joku toinen nainen, "harrastus" tai sairaus. 35 urheilevan terveen miehen pitäisi kyllä pystyä napsauttamaan parikin kertaa päivässä, varsinkin kun kerta olet halukas nainen. Sinun täytyy pohtia mikä alkujaan miehessä sinua kiinnosti ja riittääkö se yhdessäolemiseen. Ota rakastajaksi nuorempi, viriilimpi mies jos et raaski pistää vaihtoon.
Kun vielä olet suhteellisen nuorikin, minusta voit aivan rauhassa etsiä paremman tilalle, joka ottaa halusi myös huomioon.
Tilanne on kohdallasi sietämätön ja muuttuu pahemmaksi, jos jäät jossittelemaan.- pena
Ihan paskapuhetta koko edellinen viesti. Älä hyvä ihminen ota vakavasti. En viitsi edes perustella, mutta ajattelin vain varoittaa.
- 35-v salimies
Olen 35-v ja harrastuksiini kas kummaa kuluu kuntosalilla käyminen. Mutta... tämän vuoden aikana olen huomannut halujen hiipuvan. Sen täytyy olla keski-ikää. Halut on vähentyneet aivan ilmiselvästi. En ota siitä paniikkia, mutta muut ottaa.
- ???
35-v salimies kirjoitti:
Olen 35-v ja harrastuksiini kas kummaa kuluu kuntosalilla käyminen. Mutta... tämän vuoden aikana olen huomannut halujen hiipuvan. Sen täytyy olla keski-ikää. Halut on vähentyneet aivan ilmiselvästi. En ota siitä paniikkia, mutta muut ottaa.
Itsekkin olen huomannut ettei haluta niin paljon kuin ennen eikä tosiaan ole syynä mikään toinen nainen. Urheiluhullu M33
- man
??? kirjoitti:
Itsekkin olen huomannut ettei haluta niin paljon kuin ennen eikä tosiaan ole syynä mikään toinen nainen. Urheiluhullu M33
En tiedä liittyiskö tuo salihomma asiaan mutta itsellä on tasan samanlaiset kokemukset. Ikää 39 v, otin vaihteeksi talvella kovemman treenikauden
ja nyt huomasin ettei stondaa kuten ennen. Paino oli noussu 8 kiloa, kävin lekurissa ja määräsi pudottaan painoa 10 kiloa pois ja vaihtamaan punttitreenin lenkkeilyyn tms. Painoo on nyt lähtenyt 5 kiloa ja stondis alkanu parantua selvästi.
Pistä ukko lenkille ja pudottaan painoa, jos ei sit vieläkään pelitä pistä pihalle.
- MANTA
kun näin käy, mutta et ole ainoa. Joskus täytyy myöntyä ja antaa periksi asialle. Sitten käy kuin minulle ( kolmen rakastajan loukussa ), mutta en valita. Kaikkea hyvää sinulle!!!
- Tiikerityttö
Kuin itse olisin kirjoittanut juttusi! Iät vaan vähän erit, ollaan molemmat poikaystäväni kanssa 27-vuotta.
Aluksi meillä sujui seksi taivaallisesti, oltiin jopa useita kertoja päivässä. Aina, kun tuli pienikin tilaisuus.
Nyt mies on vuoden päivät ollut haluton. Rakastelemme noin kerran viikossa, sekin avuton alle 5 minuutin pikapyrähdys. Mies saa ja nukahtaa, vaikka kuinka kiehnäisin vieressä himoissani.
Minä saan yleensä tehdä aloitteen, ja silloinkin tunnen useimmiten olevani tiellä, kun mies marisee, että on liian väsynyt.
Sekään ei auta, että rakasteltaisiin alkuillasta tai viikonloppuna, mies valittaa väsymystä hyvin nukutun yönkin jälkeen.
Monesti olen yrittänyt keskustella tilanteesta ja itkenytkin turhautuneena. Ratkaisuksi mies hankki minulle sauvan! Niinkuin se korvaisi rakastelua.
Seksin puute varmaan ajaa suhteemme loppuun. Syyksi mies valittaa, että hänen kuntonsa on huonontunut (vaikka urheilee lähes joka päivä) ja että ei tiedä, miksi on aina väsynyt. Minäkin alan olla väsynyt tilanteeseen, vaikka miestä rakastankin.- kaitsu
Minä sairastuin viime kesänä pahaan paniikkihäiriöön. Sain lääkkeet ja niiden mukana meni seksihalut ja kyvyt. Olisiko miehesi haluttomuuden takana masennus, lääkkeet, stressi tms. Ei terve mies kieltäydy seksistä, jos sillä on sinun kaltainen rakastava ja halukas nainen!!!
- kalle
Onko miehellä ongelmia erektion kanssa, se voi teettää tuota että ei huvita.Pelkää epäonnistumista, muuta ei nyt tule mieleen.Aja mies lääkäriin jos tuo ainainen väsymys vaivaa.Tässä taas esimerkki siitä että haluton osapuoli on aika haluton myös korjaamaan tilannetta mitenkään.En ymmärrä tuollaista suhtautumista omaa rakasta kohtaan.Olet vielä nuori mieti haluatko olla tuossa tilanteessa 20 vuoden päästä.
- jaa
kaitsu kirjoitti:
Minä sairastuin viime kesänä pahaan paniikkihäiriöön. Sain lääkkeet ja niiden mukana meni seksihalut ja kyvyt. Olisiko miehesi haluttomuuden takana masennus, lääkkeet, stressi tms. Ei terve mies kieltäydy seksistä, jos sillä on sinun kaltainen rakastava ja halukas nainen!!!
Miheni on myös haluton ja hän syö jotain lääkkeitä (ei säännöllisesti) jännitysoireisiin. En muista nyt niiden nimeä, mutta jos kuulen tai näen sen nimen niin tiedän kyllä sitten että onko se sama merkki. Voisiko siis epäsäännöllinen lääkkeiden syönti aiheuttaa myös haluttomuutta?
- kaveriko
Olen ahdistunut saman asian kanssa, paitsi meillä on niin että haluaisin väh. kerran viikossa, mutta mies max. 1-2krt/kk:ssa. Asiasta on puhuttu ja tiedän että sille ei voi mitään, että mies ei vain halua. Hänellä ei koskaan ole ollut mitään kovin suuria haluja, paitsi siis ihan suhteen alkuvaiheessa. Enää en uskalla ottaa asiaa puheeksi koska siitä tulisi ero.
Ehkä minun tulee vain hyväksyä asia, jos miestäni rakastan. Asian pystyn hyväksymään vain siten, että sitten muuten joka päivä on hellyyttä. Jos sitä hellyyttä ei edes olisi tai se olisi satunnaista, niin näkisin suhteemme ajatuneen todella huonoon jamaan. Kai minä sitten kaverina haluaisi jatkaa, mutta en muuta.
En tiedä mitä tehdä. En haluaisi haluta, enkä haluaisi että asia minua vaivaa. Jos minä en haluaisi, niin suhteemme olisi parempi. Miksi kärsin tilanteesta. Rakastan todella miestäni enkä halua häntä seksin takia jättää, enkä jätäkkään jos sitä hellyyttä todella piisaa. - Lääkäriltä
Olet yliseksuaalinen joka voi johtua piilevästä masennuksesta, eli seksin avulla yrität torjua masennusta. Lievä Cipramil lääkitys voisi poistaa pakottavan seksin tarpeen.
- siemensyöksyn raja
2 minuuttia on se raja, jolloin yhdynnän pitäisi olla niin pitkä, että sen pidentäminen ei lisää naisen orgasmin saamisen todennäköisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351953
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261599Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11496Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras871410- 321371
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1311179Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501080- 241069
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868