Vaakanainen ja rapumies..?

Sopivatko..?

Kertokaas te viisaammat ja asiaan perehtyneemmät, kuinka hyvin sopii yhteen vaakanainen ja rapumies? Onko hyvä vai mahdoton yhtälö..?

Kiitosta jo etukäteen. =)

14

4251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkuvaaka :D

      yhtälö!!!!!!

      • romantika

        ei tuu toimiin!! Kuten tossa todettiin rapu ei jaksa. Ravusta kerrotaan että on välittävä, mutta jaksaa vaan välittää omasta perheestään, eikä riittä välittämistä naiselle. Vaaka on aina kuitenki se joka välittää niin valtavasti ja huomioi kaiken aikaa, ja rapu taas ei tällasta "harrasta", niin liian kova pala meille tunteikkaille vaakanaisille ikävä kyllä. Mutta joka merkissähän pitäis olla kahentyyppisiä ihmisiä, joten läheltä oon päässy seuraamaan rapua joka tosiaan osaa välittää ja huomioida vaimoaan joka päivä sanoin ja teoin


    • sinulla

      on syntymäpäivät tiedossa, niin käy tsekkaamassa
      vaikka tältä sivulta.
      www.astro.fi/index.php?p=2&up=11

      jk. Hyvin vaa´alla ja ravulla yhdessä sujuu.

    • aika vaikee yhtälö

      Aluksi voi olla ihanaa, mutta sitten tulee luultavasti ero, ja tuskin vaa'an puolelta. Vaaka pitää ravusta mutta rapu ei jaksa. t.Vaakanainen

    • vaakatypykkä

      rakkauteni on rapumies, mutta ei siitä sitten mitään tullutkaan, vaikka vuosia elettin ollako vai eikö.
      Sulle toivon onnea koska se on todellakin sen arvoista.
      Nyt yritän vaan unohtaa ja ehkä joskus uskallan muistella sitä aikaa kunhan aikaa kuluu.

    • vaakanainen

      Minä olen vanhentunut rapumiehen kanssa lapsesta lähtien, naimisissa olemme olleet 30 vuotta, hän on edelleen suuri rakkauteni ja minä hänen. Mieluiten vietämme aikaa yhdessä, mitä enemmän sen parempi, nautimme toistemme seurasta.

      Joten yhtälö on loistava!

      • johanna vaaka

        Minusta vaaka ja rapu sovivat loitavasti yhteen!!
        ensinmäinen kunnon rakkaus minulla oli rapu ja meillä oli tosi ihanaa ja itse asiassa se ensinmäinen rakkauteni on vieläkin rakkauteni.. että kokeilemaan vaan rapumiehiä:)


      • 26/9-vaaka
        johanna vaaka kirjoitti:

        Minusta vaaka ja rapu sovivat loitavasti yhteen!!
        ensinmäinen kunnon rakkaus minulla oli rapu ja meillä oli tosi ihanaa ja itse asiassa se ensinmäinen rakkauteni on vieläkin rakkauteni.. että kokeilemaan vaan rapumiehiä:)

        en tiedä, kun en ymmärrä, mitä sana merkitsee. :)
        Hyvin vaaka ja rapu kuitenkin toisilleen sopivat. Suurimmalta osalta elämän osatekijöitä jopa loistavasti. (Petipuuhat ei välttämättä natsaa ihan itsestään yks yhteen, mutta yhdessä huolehtimalla ja hiomalla rapuvaaka-pari saa senkin osa-alueen kukoistamaan.)
        Mikä parasta, yhdistelmän liitoilla on eväät muodostua pitkäikäisiksi.


      • Nimetön
        26/9-vaaka kirjoitti:

        en tiedä, kun en ymmärrä, mitä sana merkitsee. :)
        Hyvin vaaka ja rapu kuitenkin toisilleen sopivat. Suurimmalta osalta elämän osatekijöitä jopa loistavasti. (Petipuuhat ei välttämättä natsaa ihan itsestään yks yhteen, mutta yhdessä huolehtimalla ja hiomalla rapuvaaka-pari saa senkin osa-alueen kukoistamaan.)
        Mikä parasta, yhdistelmän liitoilla on eväät muodostua pitkäikäisiksi.

        en tuota otsikko juttua saannut korjattua:(


      • väliä :)
        Nimetön kirjoitti:

        en tuota otsikko juttua saannut korjattua:(

        Luulin, että se on jokin murresana.


      • tänkerrankantaa

        Ainakin niin voi päätellä naapureista. Sopii !!!


    • Vaaka+Rapu

      En tiedä, voiko tällaiseen vastata suoraan kyllä tai ei.. Voi vain kertoa omista kokemuksistaan. Itse seurustelin rapumiehen kanssa reilu puoli vuotta. Alku oli aivan ihanaa, rapu mies antoi huomiota enemmän kuin kukaan mies ennen. Sitoutunut oli heti alusta asti, ja vakavissaan. Eron jälkeen sain selville että olisi jopa kosinut piakkoin, jos emme olisi eronneet. Jälkeenpäin tuntuu, että etenimme aivan liian nopeasti. Rapumies hurmasi, vei jalat alta heti kättelyssä, ja kohteli kuin prinsessaa, antoi periksi ja myöntyi minun haluihini, oli epäitsekäs kaikilla tavoilla. Tietenkään ei mikään suhde ole täydellinen, riitoja oli, tosin minun aloittaminani, sillä ex-mieheni eli haavemmaailmassaan, eikä halunnut säröjä siihen. Rapumies osaa olla ihana, mutta myös takertuu puolisoonsa, ja haluaa omistaa itsensä, ja aikansa tälle. Se voi loppujen lopuksi tuntua ahdistavalta. Hän oli mies, jonka kanssa mennään naimisiin, tehdään lapsia ja eletään koko loppu-elämä onnellisena yhdessä. Nuoria olemme, ja olimme molemmat, joten en ollut vielä valmis kyseiseen sitoumukseen, joten erosimme, minun päätöksestäni. Tämä tunteellinen mies (joskus hieman liikaakin) ei pelkää näyttää mitä tuntee, ja ei pelkää rakastaa.

    • Vaaka80

      Nyt kuuden vuoden jälkeen tuli ero. Eikä suinkaan rapumiehen aloitteesta vaan minun. En vaan enää jaksa. Olisi varmasti ero tullut jo paljon aijemmin ilman lapsia. Loppupelissä rapu ja vaaka ei sovi yhteen ollenkaan...Meillä rapu on liian minä itse ja teki mitä huvitti. Minä taas pitkään sopeuduin ja annoin vaan olla ja mennä.. Mutta en enää!

    • yhtälö

      Itse olen juuri vaakanainen ja rakastan rapumiestä yli kaiken. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin kultaani, ehdottomasti samanlaisin ihminen ikinä mielipiteiltään ja silleen. Kuitenkin todellakin vetäytyy kuoreensa heti jos sanon jotain väärin ja on vähän vaikeaa tietää, että tunteeko rapu oikeasti samoin miten minä. Sanoo liian harvoin rakastavansa ja on täysi taiteenorja. Toivon kuitenkin että saisin pitää hänet, vaikka hän tekee minut hulluksi vaikeudellaan ja ihanuudellaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      945
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe