Muistaakseni 125L akvaario olisi siis myynnissä terraariotarkoitukseen..Silikonit on edellinen omistaja laittanut niin perseelleen että akvaarioksi sen saa vaan jos viitsii repiä ne pois ja laittaa uudet..Akvaariopöytä tulee mukaan. Hinta 80€.
MYYDÄÄN TERRAARIOKSI!! (akvaarioksi?)
Minea1986
5
717
Vastaukset
- santtu-80
Moi!
Kiinnostaisi.. onko terraario vielä sinulla vai oletko myynyt sen jo? Onko sen mitat millaiset? Missäpäin kyseinen tuote on?- Minea1986
Onhan se minulla vielä..Akvaarion korkeus 40,5cm, leveys 40,5cm ja pituus n.81cm. Akvaario sijaitsee Lohjalla.
- nmt
Saisko nähä kuvan jos sulla vielä akvaario on jäljellä?
- missu86
Vielä olis myynnissä juu..Kuvaa ei valitettavasti ole koneella tällä hetkellä..Pitänee siis varmaan ottaa viikonlopun aikana:)
- canneloni
Olen kiinnostunut ostamaan terraarion jyrsijöiden käyttöön. Missäpäin Suomea siis asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774512Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112493- 1721665
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2501529- 1241420
- 1221327
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91241Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721239- 761232
- 35986