Koska Fintoton ravipelit internetissä toimivat "kymmeniä kertoja"
nopeammin ja kätevämmin kuin Veikkaus Oy:n viritykset pitäisi
V75 ja V5 antaa Fintoton pyöritettäviksi.
Siinä ajassa missä Veikkauksen sivuilla saa aikaiseksi yhden
kupongin ehtii Fintototon sivuilla tehdä kymmeniä vetoja.
Silloin voisi seiskavitonenkin olla vaikka joka päivä, ja pelit
voisi jättää sisään vielä kun hevoset ovat jo melkein vauhdissa.
V75 ja V5 Fintotolle
5
588
Vastaukset
- Peluri
Peluri on täsmälleen samaa mieltä mitä
nopeammin sitä parempi totokansalle.- totorouva
Sitä paitsi veikkauksen pelivaihdot pienenevät koko ajan,mielestäni siksi että veikkaus ei kehitä ravipelejä lainkaan.10-15 vuotta sitten pelien vaihdot ovat olleet 3-4 miljoonaa markkaa,nyt monesti alle kolme miljoonaa(markoiksi muutettuna siis)sitä paitsi voitot ovat ravipeleissä todella huonoja esim ruotsiin verrattuna!Kannatetaan:ravipelit kokonaan finntotolle!!Tätä mieltä on totorouva.
- minäkin,
totorouva kirjoitti:
Sitä paitsi veikkauksen pelivaihdot pienenevät koko ajan,mielestäni siksi että veikkaus ei kehitä ravipelejä lainkaan.10-15 vuotta sitten pelien vaihdot ovat olleet 3-4 miljoonaa markkaa,nyt monesti alle kolme miljoonaa(markoiksi muutettuna siis)sitä paitsi voitot ovat ravipeleissä todella huonoja esim ruotsiin verrattuna!Kannatetaan:ravipelit kokonaan finntotolle!!Tätä mieltä on totorouva.
isompi palautus % 6voitto luokka pois.
Siis ei se ole ratkaisu siirtää pelit finntotolle ei ainakaan vaihdot kasva vaikka aktiivipelurit pelaisi kuinka ja toto pisteitä pitäisi lisätä reippaasti..
koko 75 peli oli virhe lanseerata varsinkin 5 sentin panoksella hetken oli 10 senttiä takasin 65 peli panos 10 senttiä elikkä 2 voittoluokkaa ja jaettevaa riittää paremmin,koska ruotsin vaihdoista voi vaan haaveilla..siellä toimii 3 voittoluokan pelit..Veikkaus voisi houkutella ekstrapotti kierroksilla lisää uusia pelaajia,mutta lottohan on veikan rahasampo on siellä jaellaan puolenmillin ekstraa niin hyöty suurempi..money talks..ravipelit ei veikkaukselle ole mikään kannattava bisnes..fintoto toivon mukaan sitä kapasiteettia kasvattaa keväällä ettei vermon duolähdön aikoihin kaatumisia tapahtuisi jatkossa- mutta vain
kerran viikossa niinkuin tähänkin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754367
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺714201Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433609Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163193Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102394IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm301566Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571312Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli811125